Δύο από τις ταινίες που βγαίνουν στις αίθουσες αυτήν την εβδομάδα πραγματεύονται(συμπτωματικά;) τη βία της σύγχρονης καθημερινότητας: αυτήν που ξεκινά και καταλήγει σε "κανονικούς" ανθρώπους, κι όχι σε χολιγουντιανούς υπερήρωες.
Ο Γκάι Ρίτσι που αγαπήσαμε επανέρχεται με μια ταινία που, αναπόφευκτα, θα σας θυμίσει τις δύο προηγούμενες. Είναι, όμως, εξίσου απολαυστική και διαθέτει ένα εξαιρετικό καστ, που θα σας κάνει να παραβλέψετε το παράπτωμα της επανάληψης.
Για πρώτη φορά στην ιστορία του θεσμού, οι 14 βραβευμένες ταινίες του 31ου φεστιβάλ ελληνικών ταινιών μικρού μήκους της Δράμας, κυκλοφορούν όλες μαζί σε DVD με αρκετά extras. Πρόκειται για μια αξιέπαινη και σημαντική πρωτοβουλία της Fnac.
Η νέα απόπειρα "ανατρεπτικού κινηματογράφου" από τον Όλιβερ Στόουν βρίθει αντικειμενικών κλισέ και αιχμών καφενείου σε ένα άνευ νοήματος σενάριο, με μοναδικό ενδιαφέρον το θέμα του: τον πλέον μισητό πρόεδρο στην Ιστορία των ΗΠΑ.
Η αυλαία έπεσε για το 49ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις όσον αφορά τα βραβεία. Το «Over There» του Αμπντολρεζά Καχρανί, πήρε το Χρυσό Αλέξανδρο, ενώ ο αργυρός πήγε στο «Hooked» του ρουμάνου Άντριαν Σιτάρου.
Η νέα ταινία του Ρίντλευ Σκότ βασίζεται στο ομότιτλο μυθιστόρημα του David Ignatius και προσφέρει δυναμικές σκηνές δράσης, σφιχτοδεμένο σενάριο, καλές ερμηνείες και ένα αχτύπητο πρωταγωνιστικό δίδυμο (Ντι Κάπριο- Κρόου).
Ένας φιλότιμος και φιλόδοξος καθηγητής, επιχειρώντας να εξηγήσει στους μαθητές του το τότε προσηλυτιστικό κύμα του ναζισμού καταλήγει προς έκπληξή του να σπείρει ανέμους και να θερίσει θύελλες. Γνωστή η ιστορία, απλοϊκοί οι χαρακτήρες αλλά σοκαριστικό το αποτέλεσμα.
Επίσημες προβολές, ενδιαφέρουσες πρωινές διαλέξεις, νέες ταινίες σπουδαίων Ελλήνων και ξένων σκηνοθετών, μοναδικά αφιερώματα, ένα δυναμικό ελληνικό τμήμα και άλλα events περιλαμβάνει το πολυαναμενόμενο φετινό Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης που αρχίζει στις 14/11.
Το «Quantum of Solace» είναι μια εξαιρετική ταινία περιπέτειας. Όπως όμως και το "Casino", είναι ένα μέτριο Bond film για όσους δεν είναι έτοιμοι να δεχτούν ένα "νέο Βond". Όποιος μπορεί να σκεφτεί καλύτερο ενσαρκωτή του νέου 007 από το Ντάνιελ Γκρεγκ, ας δει γερμανικό εξπρεσιονισμό.
Παρά το ενδιαφέρον θέμα και τις δυνατές ερμηνείες της, η ταινία του Ματτέο Γκαρόνε που έχει ήδη πάρει το δρόμο για τα Όσκαρ καταφεύγει σε τεχνικές εύκολου εντυπωσιασμού και δεν καταφέρνει τίποτα πέρα από την ξερή, ρεαλιστική απεικόνιση μιας σκληρής πραγματικότητας.