ΔΙΑΤΡΟΦΗΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Οι απαραίτητες βιταμίνες για να πιάσουμε την άνοιξη

Λέμε «όχι» στην εαρινή κόπωση και… πιάνουμε την άνοιξη, ανακαλύπτοντας τις πιο ωφέλιμες βιταμίνες για τόνωση και ενέργεια.

Τα συμπληρώματα που πολεμούν το στρες

Νιώθεις το στρες να σε καταβάλλει; Έξι συμπληρώματα υπόσχονται να σε βοηθήσουν να ανακουφιστείς. Κάπως.

Tα ανοιξιάτικα φρούτα είναι υγιεινοί θησαυροί

Την άνοιξη τα φρούτα είναι άφθονα και θρεπτικότατα. Ευκαιρία να τα μάθουμε και να ανακαλύψουμε τη διατροφική τους αξία.

Με τι να συνοδεύσω την πρωτεΐνη μου;

Ψάχνεις… συνοδεία για τα ψητά σου κρεατικά ή ψάρια; Μην κοιτάς αλλού. Εδώ έχουμε τις καλύτερες και πιο υγιεινές επιλογές.

Τα συμπληρώματα βιταμίνης D δεν παρέχουν προστασία έναντι του κορωνοϊού

Σύμφωνα με δύο νέες μελέτες, δεν υπάρχουν στοιχεία που να επιβεβαιώνουν τους ισχυρισμούς ότι τα συμπληρώματα βιταμίνης D προστατεύουν από τον κορωνοϊό.

Όσα πρέπει να ξέρεις για τα φυτικά γάλατα

Δεν μπορείς να πιείς αγελαδινό γάλα; Δες τις δημοφιλέστερες φυτικές εναλλακτικές και τα θρεπτικά συστατικά της καθεμίας.

Είναι τελικά υγιεινός ο σολομός;

Πως μας ωφελεί ο σολομός, τι θρεπτικά συστατικά έχει και τι θα πρέπει να προσέχουμε στην κατανάλωσή του; Η ειδικός απαντά.

Πώς θα απορροφήσω καλύτερα τον μη αιμικό σίδηρο;

Το σώμα μας είναι λιγότερο αποτελεσματικό στην απορρόφηση του μη-αιμικού σιδήρου. Πώς θα σιγουρευτούμε ότι απορροφάται σωστά;

Ποια είναι η καλύτερη ώρα να φας πρωτεϊνη;

Πόσο σημαντική είναι η πρωτεΐνη στη διατροφή μας και ποια είναι η κατάλληλη στιγμή για να την καταναλώσουμε;

5 τρόποι να διατηρήσεις τα κομμένα φρούτα και λαχανικά φρέσκα

Δείτε πώς θα προστατέψετε φρούτα και λαχανικά από τη φθορά του χρόνου, διατηρώντας τα φρέσκα για αρκετές ημέρες.

SPONSORED LINKS

"Το φαγητό είναι μια γεωργική πράξη."

Wendell Berry, Αμερικανός συγγραφέας

  • 1941 - Β΄ Παγκόσμιος Πόλεμος: ο βουλγαρικός στρατός εισέρχεται στην Ελλάδα.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2