Η νέα ταινία του Αλεξάντερ Πέιν, αν και προβλέψιμη ως ένα βαθμό, διαθέτει όλα τα ατού προηγούμενων δημιουργιών του σκηνοθέτη, μαζί με έναν εξαιρετικό (ή μήπως οσκαρικό;) Τζωρτζ Κλούνεϊ στον πρωταγωνιστικό ρόλο.
Χωρίς πολλές εκπλήξεις ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες τον φετινών Όσκαρ με το "Hugo" του Μάρτιν Σκορσέζε και τους "Απόγονους" του Αλεξάντερ Πέιν να οδηγούν την κούρσα προς το πολυπόθητο αγαλματάκι. Δείτε τις αναλυτικά ανά κατηγορία.
Από τα πιο εμπορικά μέχρι τα πιο ανεξάρτητα, «ταξιδεύουμε» σε επτά κινηματογραφικά φεστιβάλ του κόσμου, από το Χονγκ Κονγκ μέχρι το Τορόντο του Καναδά και από τη Βενετία μέχρι την Γιούτα των Ηνωμένων Πολιτειών.
Ο Κλιντ Ίστγουντ κάθεται για μια ακόμα φορά πίσω από την κάμερα, για να μας παραδώσει μια καλοφτιαγμένη μεν, βαρετή και χωρίς αξιομνημόνευτες ερμηνείες δε βιογραφία του διαβόητου αρχηγού του FBI.
Χωρίς εκπλήξεις ολοκληρώθηκε η 69η Τελετή Απονομής των Χρυσών Σφαιρών της Ένωσης Ανταποκριτών Ξένου Τύπου του Χόλυγουντ με τα φαβορί να δικαιώνουν περίτρανα τον χαρακτηρισμό τους. Δείτε όλους τους νικητές και βίντεο από τις απονομές.
Αυτό δεν είναι ένα ακόμη αφιέρωμα στα πολυαναμενόμενα blockbuster της χρονιάς, με τρεις παραγράφους που μιλούν για την επιστροφή του Μπάτμαν και του Κρίστοφερ Νόλαν. Όχι. Είναι ένας φόρος τιμής στις δώδεκα outsider ταινίες που πραγματικά περιμένουμε.
Η σκηνοθέτης του Mamma Mia συμπράττει ξανά με την Μέριλ Στριπ, για να μας δώσει ένα σχηματικό και αδιάφορο μελόδραμα που δεν μας λέει τίποτα που να μην ξέρουμε ήδη και δεν μπορεί να σωθεί από την ερμηνεία της μεγάλης ηθοποιού.
Χωρίς διδακτικό ύφος, και χωρίς ψευδαισθήσεις ότι μπορεί να δώσει απαντήσεις σε ένα ιδιαίτερα περίπλοκο ζήτημα, ο Άκι Καουρισμάκι σκηνοθετεί μια καλοπροαίρετη παραβολή για τη δύναμη της συμπόνοιας, που είναι, τελικά, μια καλή ταινία.
Από το "Drive" μέχρι το "Tyrannosaur" και από το "Ides of March" μέχρι το "Blue Valentine", θυμόμαστε ξανά τις καλύτερες ταινίες που είδαμε φέτος στις σκοτεινές αίθουσες μέσα από ένα σινεφίλ Top 15.
Αν και κάπως μπερδεμένο ως αλληγορία, το νέο δημιούργημα της Μαρζάν Σατραπί ("Περσέπολις") λειτουργεί τέλεια ως παραμύθι για μεγάλους, στηριζόμενο ως επί το πλείστον στην φοβερή ερμηνεία του πρωταγωνιστή Ματιέ Αμαλρίκ.