Η πρωτοεμφανιζόμενη Νορβηγίδα Γιάνικε Σίσταντ Γιάκομπσεν σκηνοθετεί μια τρυφερή και αστεία κομεντί για την εφηβεία και τα προβλήματά της –σεξουαλικά και μη– μακριά από κλισέ και εύκολες προκλήσεις. Υπέροχη η επίσης πρωτοεμφανιζόμενη πρωταγωνίστρια.
Βαδίζοντας στα χνάρια του Scream, ο Ντρου Γκόνταρντ φτιάχνει μια απολαυστική κωμωδία τρόμου που τραβά από τα μαλλιά όλα τα κλισέ του χιλιοταλαιπωρημένου είδους, πετυχαίνοντας τον έναν και μοναδικό σκοπό της: Να μας διασκεδάσει.
Η σκηνοθετική οπτική που εστιάζει στη σχιζοφρενική σχέση μεταξύ ιδιωτικού και δημόσιου βίου, και η εξαιρετική ερμηνεία του πρωταγωνιστή, είναι αρκετές για να κάνουν το πολιτικό δράμα του Πιερ Σολέρ την κινηματογραφική πρόταση της εβδομάδας.
Κινούμενος μεταξύ κωμωδίας και δράματος, ο Τζον Μάντεν σκηνοθετεί ένα βρετανικό all-star cast, σε μια συμπαθητική ταινία που ξεχωρίζει για τις υπέροχες ερμηνείες και τους χαρακτήρες της.
Ο πρωτοεμφανιζόμενος Αργεντίνος σκηνοθέτης που έφυγε από τις Κάννες με βραβείο στις αποσκευές του, παραδίδει μαθήματα κινηματογραφικής ιδιοφυΐας, με τη βοήθεια των πρωταγωνιστών του και της δύναμης που κρύβεται στην απλότητα των χαρακτήρων τους.
Αντλώντας υλικό από την αριστοφανική Λυσιστράτη, ο Ράντου Μιχαϊλεάνου σκηνοθετεί μία απολαυστικά ψυχαγωγική ταινία, με εξαιρετικές ερμηνείες και ενδιαφέροντες ήρωες που κρατά το ενδιαφέρον του θεατή, παρά την προβλέψιμη εξέλιξη.
Με "δυνατά" της σημεία τις εξαιρετικές ερμηνείες των πρωταγωνιστών και την ρεαλιστική της οπτική, η ταινία του Γκεντιγκιάν είναι ένα εύστοχο και συγκινητικό ηθογράφημα πάνω στις αντιφάσεις που πάνε... πακέτο με την ιδιότητα του εργατοπατέρα και τον αντίκτυπό τους στην πραγματική ζωή.
Ένα μίνι κινηματογραφικό φεστιβάλ, μία ενδιαφέρουσα έκθεση φωτογραφίας και η παρουσίαση μιας πρωτότυπης συλλογής διηγημάτων μας περιμένουν τον Μάρτιο στο Ινστιτούτο Θερβάντες, όλα με κεντρικό άξονα την γυναίκα.
Ο Ρόμπινσον επιχειρεί να μεταφέρει στην μεγάλη οθόνη το γνωστό βιβλίο, και το κάνει με αποτυχημένα αστεία, στερεότυπη αφήγηση και αδιάφορο στιλ, έχοντας για άσσο στο μανίκι του την γοητεία του Τζόνι Ντεπ, ο οποίος διασώζεται αλλά δεν μας... μεθάει.
Το βουβό “The Artist” θριάμβευσε με 5 Όσκαρ στις κυριότερες κατηγορίες, το “Hugo” του Σκορσέζε πήρε άλλα τόσα αλλά στις τεχνικές κατηγορίες και η Meryl Streep «τσέπωσε» το τρίτο της αγαλματίδιο. Δείτε τα καλύτερα της λαμπερής αλλά χωρίς εκπλήξεις οσκαρικής βραδιάς.