Πού θα φάω καλό μπιφτέκι;

Ψάχνουμε και βρίσκουμε τα καλύτερα μπιφτέκια της Αθήνας. Επειδή μερικές μέρες θες να φας ένα μπιφτέκι, και αξίζεις τα καλύτερα.

Πού θα φάμε την Μεγάλη Παρασκευή;

Την Μεγάλη Παρασκευή, μετά την κατάνυξη του επιταφίου, το έθιμο θέλει να ψάχνουμε ταβερνάκι για ωραίο – νηστίσιμο πάντα – γεύμα. Κι επειδή εμείς δεν θέλουμε να χαλάμε τις παραδόσεις, διαλέξαμε μερικά απ’ τα αγαπημένα μας μέρη που θα είναι ανοιχτά και την Μεγάλη Παρασκευή, και σας τα προτείνουμε.

Σουβλάκια έξω λοιπόν!

Καλαμάκια και πιτόγυρα ποιότητας, σε ψητοπωλεία και σουβλατζίδικια με τραπεζάκια στον ήλιο.

Ταβέρνες… μάστερ στη σούβλα

Αν υπήρχε master chef για κοκορέτσι και κοντοσούβλι, αυτές οι ταβέρνες στην Αθήνα και παραέξω θα κέρδιζαν εύκολα την πρώτη θέση.

v