Και Γκοντάρ, και Αντονιόνι, και Μπονιουέλ, και Γούντι Άλεν, και Τανγκό στο Παρίσι, και... το νόημα της ζωής, διά χειρός Μόντι Πάιθον. Αυτός ο Αύγουστος στην Αθήνα θα είναι σινεφίλ, και θα τον περάσουμε σε θερινά σινεμά.
Με τον Κρίστοφερ Πλάμερ και την Έλεν Μίρεν στους πρωταγωνιστικούς ρόλους του Λέο Τολστόι και της συζύγου του, ο Μάικλ Χόφμαν στήνει μια πολύ καλή ταινία εποχής, με παλιομοδίτικη ποιότητα και υπέροχες ερμηνείες.
Τι είναι χειρότερο από μια ταινία με ανύπαρκτο σενάριο; Μια κακογραμμένη ταινία που υποφέρει από τον συνωστισμό πολλών μέτριων έως αδιάφορων ηθοποιών και που καταλήγει σε ηθικολογικά συμπεράσματα α λα Πάολο Κοέλιο.
Φανταχτερά κουστούμια, εντυπωσιακά χορευτικά και ανεκπλήρωτοι έρωτες με φόντο τα Φηρά. Τι δουλειά έχει η αφρόκρεμα του Bollywood στην Σαντορίνη; Ζητήσαμε... εξηγήσεις από τον Έλληνα location manager της παραγωγής και βρεθήκαμε προ εκπλήξεων.
Τα εντυπωσιακά ειδικά εφέ και οι σκηνές δράσεις δεν αρκούν για να σώσουν από την μετριότητα την διεκπεραιωτική αυτή κινηματογραφική προσπάθεια του σκηνοθέτη Τζέιμς Μάνγκολντ.
Οι δημιουργοί Γκλεν Φικάρα και Τζον Ρέκουα εκμεταλλεύονται στο έπακρο την αληθινή ιστορία του οικογενειάρχη και ομοφυλόφιλου αστυνομικού Στίβεν Τζέι Ράσελ, φτιάχνοντας μια διασκεδαστική και ανάλαφρη κομεντί.
Ούτε η ομορφιά της Κάθριν Ζέτα Τζόουνς δεν στέκεται αρκετή για να σώσει την πιο βαρετή ίσως ρομαντική κομεντί του καλοκαιριού, η οποία βρίθει από κλισέ και χαρακτήρες χωρίς μεταξύ τους χημεία.
Με έναν ανεπαρκή συμπρωταγωνιστή κι ένα αόριστο σενάριο γεμάτο κλισέ διαλόγους και αναίτιους πυροβολισμούς, ο Τζον Τραβόλτα καλείται να σηκώσει τη νέα ταινία του Πιερ Μορέλ στους ώμους του. Πράγμα που εν μέρει καταφέρνει.