ΕΥΕΞΙΑΑΣΚΗΣΗ

11 τρόποι για να περπατάς περισσότερο

Βαριέστε το περπάτημα, αλλά… πρέπει; Δείτε μερικούς τρόπους για να προσθέσετε έξτρα βήματα στην καθημερινότητά σας.

11 τρόποι για να περπατάς περισσότερο

Ας αρχίσουμε με τα καλά νέα: το περπάτημα (μας) κάνει καλό. Πολύ καλό. «Περπατάμε» θα πείτε.

Ωραία, πάμε τώρα στα… άσχημα: οι παγκόσμιοι οργανισμοί υγείας συνιστούν το λιγότερο 10.000 βήματα την ημέρα για να είμαστε υγιείς και εντάξει.

ΠΟΣΑ;

Δεν είναι τόσα πολλά όσο νομίζετε. Αν παρ’ όλα αυτά δεν τα συμπληρώνετε, τότε κάτι πρέπει να κάνετε για να γεμίσετε βήματα τη μέρα σας.

Δείτε πώς.

Κάντε την βόλτα ενδιαφέρουσα

Η διαδρομή σπίτι – πάρκο – σπίτι σας φαίνεται βαρετή; Γιατί να μην κάνετε μια όμορφη βόλτα σε μέρη που μπορείτε να κάνετε μπόλικα βήματα χωρίς καν να το καταλάβετε; Η Αθήνα είναι γεμάτη πανέμορφες διαδρομές: Θησείο – Αναφιώτικα, Εξάρχεια – Λόφος του Στρέφη, Ολύμπιειο – Κουκάκι και πολλές ακόμα που θα βρείτε εδώ. 

Κατεβείτε μια στάση πιο πριν

Κάντε το πρόγραμμά σας πιο… ενεργητικό κατεβαίνοντας από το μετρό ή το λεωφορείο μια στάση πριν τη συνηθισμένη και περπατήστε παραπάνω τετράγωνα. Αν η δουλειά σας είναι αρκετά κοντά, προσπαθήστε να αποφύγετε το μετρό ή το λεωφορείο και πηγαίνετε με τα πόδια στο γραφείο.

Πάρτε τις σκάλες

Αποφεύγοντας το ασανσέρ και ανεβαίνοντας με τη σκάλα αφ’ ενός θα κάψετε περισσότερες θερμίδες λόγω ανηφόρας αφ’ ετέρου θα προσθέσετε αρκετά έξτρα βήματα μέσα στη μέρα σας. Οι σκάλες βοηθούν επίσης και στην ενδυνάμωση των μυών στα πόδια (γλουτός, τετρακέφαλος, μηριαίος) σε σχέση με το «συμβατικό» περπάτημα.

Κατεβάστε το Pokemon Go

«Καμμένο» ξε – καμμένο, θα σας κάνει να περπατήσετε έξω πολύ περισσότερο απ’ όσο περπατάτε τώρα που διαβάζετε αυτές τις γραμμές. Εγγυημένα. Παράλληλα θα κάνετε και νέες γνωριμίες. Με ένα σμπάρο… δύο Pokemon.

Πάρτε σκύλο

Πέρα από το ότι θα βοηθήσετε ένα αδέσποτο που χρειάζεται στέγη, θα προσθέσετε αρκετά έξτρα βήματα στην καθημερινότητά σας – και σε έντονο ρυθμό μάλιστα – βγάζοντάς τον βόλτα.

Κάντε ένα ενεργητικό διάλειμμα

Κάθεστε με τις ώρες στο γραφείο; Αν έχετε τη δυνατότητα σηκωθείτε για 10-15 λεπτά και κάντε μια βόλτα γύρω από το κτίριο. Ή μέχρι την κοντινότερη πλατεία. Τα πόδια σας θα σας ευχαριστούν, το ίδιο και το υπόλοιπο σώμα σας.

Πάρτε ένα στέπερ

Πρόκειται για μηχάνημα βαδίσματος, το οποίο μπορείτε να βάλετε οπουδήποτε και να περπατάτε ενώ… κάθεστε. Σίγουρα δεν καίει τις ίδιες θερμίδες με το περπάτημα, αλλά θέλετε περισσότερα βήματα μέσα στη μέρα ή δε θέλετε;

Κάντε παιδιά

Ακραίο σαν λύση, αλλά γιατί όχι;  Το κυνήγι και η ενασχόληση με τα πιτσιρίκια προσθέτει σίγουρα μερικές χιλιάδες βήματα μέσα στην ημέρα σας.

Παρκάρετε λίγο πιο μακριά

Είτε πάτε για ψώνια, είτε πάτε στη δουλειά, δοκιμάστε να παρκάρετε πιο μακριά απ’ ότι κάνετε συνήθως. Αν δεν είναι βράδυ και δεν βρίσκεστε σε κακόφημη περιοχή, είναι μια σούπερ εναλλακτική για έξτρα βήματα.

Συναντηθείτε με φίλους για περπάτημα

Αντί να πάτε για καφέ. Ή πάρτε τον καφέ σας στο χέρι και βολτάρετε.

Παίξτε video games

Όχι αυτά που σας «λιώνουν» στον καναπέ, αλλά εκείνα που σας κινητοποιούν τύπου Wii ή Kinect. Και θα κάψετε περισσότερες θερμίδες και θα περάσετε ένα ψυχαγωγικό βράδυ με την παρέα.

Νικόλας Γεωργιακώδης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Δυο παράδοξα είναι καλύτερα από ένα. Μπορεί ακόμα και να υποδεικνύουν μια λύση."

Edward Teller, 1908-2003, Ουγγροαμερικανός πυρηνικός φυσικός

  • 1826 - Ο Γεώργιος Σαχτούρης και ο Κωνσταντίνος Κανάρης νικούν τον Τουρκικό Στόλο κοντά στη Σάμο.
    1906 - Καταστροφές ελληνικών ιδρυμάτων, εκκλησιών και σχολείων της Φιλιππουπόλεως από τους Βουλγάρους. 
    1945 - Αρχίζει να λειτουργεί το «Εθνικό Ίδρυμα Ραδιοφωνίας», που ιδρύθηκε με τη ΣΠ 54, με πρώτο διευθυντή τον Ηρ. Πετμεζά.

© 2002-2019 MEDIA2DAY