Πλαγίως, Κάθετα και... Χιλιανά!...

Το Sideways (Πλαγίως), νομίζω, το ξέρουμε οι περισσότεροι - αν όχι όλοι. Διαβάσαμε το βιβλίο, είδαμε την ταινία και ελπίζουμε κάποια στιγμή να δούμε και το θεατρικό έργο που τώρα παίζεται στις ΗΠΑ. Ύστερα ήρθε το Vertical - σε πρώτη φάση σε βιβλίο, αν και ο συγγραφέας του, ο Rex Pickett, πιέζει ώστε η ιστορία να μεταφερθεί προσεχώς και στη μεγάλη οθόνη. Και, εν τω μεταξύ, ετοιμάζεται και το τρίτο μέρος της τριλογίας. Δεν ξέρουμε ακόμα ούτε τον ακριβή τίτλο, ούτε πολλές λεπτομέρειες. Ξέρουμε όμως κάτι πολύ βασικό: θα διαδραματίζεται στη Χιλή!


Μάλιστα, ο Pickett βρίσκεται ήδη στη Χιλή και κάνει την έρευνά του για το επόμενο βιβλίο. Γυρνάει στις οινοπαραγωγικές ζώνες, γνωρίζει τους ανθρώπους, τις συνήθειες και τα έθιμα, ενώ παράλληλα εμπλουτίζει τις γνώσεις του πάνω στο Χιλιανό κρασί. Σύμφωνα με την ιστοσελίδα The Drinks Business, έχει ήδη επισκεφτεί τα οινοποιεία Casas del Bosque, Matetic,Viña Casa Marin και Casa Lapostolle και έπεται συνέχεια...


Σύμφωνα με τις πληροφορίες μου, ο συγγραφέας είναι ήδη ενθουσιασμένος με τη Χιλή και τα κρασιά της, τα οποία θεωρεί πολύ ενδιαφέροντα και με εξαιρετική σχέση ποιότητας-τιμής. Επιπλέον, πιστεύει ότι η Χιλή είναι ο πιο λογικός επόμενος σταθμός στην οινική Οδύσσεια του κεντρικού του ήρωα, του Miles, μετά την Καλιφόρνια και το Όρεγκον. Αν και δεν έχει καταλήξει ακόμα στην πλοκή του νέου βιβλίου, πιθανολογείται ότι οι περιπέτειες του Miles (και) αυτή τη φορά θα έχουν πολύ κρασί, έρωτα, αλλά και ολίγον τι από... Εγκέλαδο, ο οποίος - ως γνωστόν - ταλανίζει τακτικά την όμορφη αυτή χώρα της Νότιας Αμερικής.


Και θέλετε να ακούσετε και κάτι πολύ ενδιαφέρον; Ο συγγραφέας δεν εμπνεύστηκε τη Χιλή για το νέο του βιβλίο από μόνος του, αλλά είχε και βοήθεια. Συγκεκριμένα, ο οργανισμός προώθησης του κρασιού της Χιλής, Wines of Chile, τον προσκάλεσε για μία τετράμηνη περιοδεία στον Χιλιανό αμπελώνα, και κάπως έτσι ξεκίνησαν όλα. Πριν σκεφτείτε πόσο απλό και ταυτόχρονα μεγαλοφυές είναι αυτό, θέλω να σας υπενθυμίσω ότι μετά την προβολή της [βραβευμένης με Όσκαρ] ταινίας Sideways στις ΗΠΑ και τον υπόλοιπο κόσμο, οι πωλήσεις του Καλιφορνέζικου Pinot Noir (αγαπημένο κρασί του ήρωα και επίκεντρο της ταινίας) αυξήθηκαν κατακόρυφα! Και όλα αυτά πριν σχεδόν μια δεκαετία, χωρίς την ουσιαστική βοήθεια του Internet, των Social Media κλπ. Μπορούμε να φανταστούμε λοιπόν τι μπορεί μια αντίστοιχη κινηματογραφική επιτυχία να σημάνει για ένα κρασί (και την παραγωγό χώρα του) με τα μέσα που υπάρχουν σήμερα. Αυτές είναι ιδέες και πρωτοβουλίες! Δεν συμφωνείτε;


Μέχρι πάντως να διαβάσουμε (ή να δούμε στον κινηματογράφο) της περιπέτειες του Miles στη Χιλή, ο συγγραφέας έχει ήδη ξεκινήσει ένα blog, στο οποίο μοιράζεται τις δικές του Χιλιανές περιπέτειες και εμπειρίες με όλους εμάς που θέλουμε να τις παρακολουθήσουμε μαζί του. Θα το βρούμε στην ηλεκτρονική διεύθυνση http://rexinchile.com/.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v