Ο Ιοβόλος έγινε blogger! Το blog έχει ως σκοπό την καταγραφή προσωπικών εντυπώσεων των συντακτών του, αλλά και την αποτύπωση των όσων λέγονται ή εννίοτε... ψιθυρίζονται, μακριά από τους προβολείς της δημοσιότητας.

ΑΠΟΨΕΙΣΙΟΒΟΛΟΣ

Ευρυτανία, όπως... Ελβετία

Ευρυτανία, όπως... Ελβετία

Δεν είναι πολύς καιρός που συγκρίναμε εδώ τα ταξίδια σε μερικούς από τους δημοφιλέστερους ελληνικούς προορισμούς με αυτά στο εξωτερικό βλέποντας έκπληκτοι τη ζυγαριά να κλίνει ανησυχητικά προς τα… καθ’ ημάς, από το βάρος των εορταστικών «πακέτων» που περιελάμβαναν τα εξής μοναδικά προνόμια: διαμονή και πρωινό. Στο –χιονισμένο και γραφικότητο, δε λέω– Καρπενήσι.

Τότε μπορεί να επιλέξαμε την σαφώς πιο χιονισμένη και κατά πολύ γραφικότερη Πράγα, Χριστούγεννα γαρ, αλλά αμετανόητος ο Ιοβόλος, είπε να ξαναδοκιμάσει. Off season σκέφτηκε, ο αφελής, θα έχουν διορθωθεί τα κακώς κείμενα. Και πήγε στο Καρπενήσι.

Τριήμερο εν όψει, και βέβαια για δωμάτιο σε ξενοδοχείο ούτε λόγος. Ακρίβεια ή μη, όσο κι αν φωνάζει κατά τα άλλα, ο Έλλην ταξιδιώτης δε γνωρίζει από μποϋκοτάζ. Μετά από αρκετή μάταια αναζήτηση, ο από μηχανής θεός εμφανίζεται με τη μορφή… συνοικεσίου –«δωμάτιο ψάχνεις παιδί μου; Στάσου, θα φωνάξω τη γειτόνισσα που είχε μια ακύρωση σήμερα»– και η κατάσταση φαίνεται να αλλάζει. Προς το χειρότερο.

Η «γειτόνισσα» εξηγεί πως το –αξιοπρεπέστατο, καμία αντίρρηση– «πατρικό» το νοικιάζει «κανονικά» 200 ευρώ τη βραδιά («Να φανταστείτε, ο κουνιάδος μου τη γκαρσονιέρα που έχει μόνο ένα παράθυρο τη δίνει 70»), αλλά μια που είναι αργά, και η πιθανότητα να βρει έτερο ενοικιαστή μειώνεται δραστικά, η τιμή «πέφτει» στα 120. Ευκαιρία. Για ταμπελίτσα του ΕΟΤ, βέβαια, πίσω από την πόρτα ούτε λόγος.

Και διερωτώμαι: εφόσον τέτοιες «ευκαιρίες» δεν είναι η εξαίρεση αλλά ο κανόνας, και εφόσον η ακρίβεια δε σταματά στα δωμάτια αλλά επεκτείνεται σε καφέδες με τιμές Κολωνακίου, τοπικές σπεσιαλιτέ στα εστιατόρια σε μέγεθος finger food και κόστος τύφλα να ’χουν οι δημιουργίες του Nobu και ποτά σε μπαράκια που λίγο ακόμα και θα σταματήσουμε να γελάμε με τις τιμές στα club της Μόσχας, πώς γίνεται όλοι αυτοί οι “trendy” ελληνικοί προορισμοί να είναι γεμάτοι κάθε τριήμερο; Να ήταν τόσο επιτυχημένη εκείνη η καμπάνια του ΕΟΤ που έλεγε «γίνε ταξιδευτής στη χώρα σου»;

Ή μήπως απλά μας χαρακτηρίζουν ορισμένες μαζοχιστικές εμμονές ως έθνος;

SPONSORED LINKS

"Ό,τι κι αν είναι αυτό, που κάνει τις άκρες των χειλιών σου να ανασηκώνονται, εμπιστέψου το."

Τζελαλαντίν Αλ Ρουμί, Πέρσης ποιητής

  • 1908- Κηρύσσεται η Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2