Opel Astra GTC: Νέα γενιά… οικονομική

Η δεύτερη γενιά του δημοφιλούς μοντέλου της Opel συνεχίζει την παράδοση του προκατόχου του, εξελίσσοντας την σπορ προσωπικότητά του, την άνεση και την ασφάλεια, προσφέροντας πολλές (και οικονομικές) επιλογές σε κινητήρες.
Opel Astra GTC: Νέα γενιά… οικονομική
Η πρώτη γενιά του Opel Astra GTC συνάντησε ιδιαίτερη επιτυχία καθώς συνδύαζε επιδόσεις, όμορφη σχεδίαση και μια ικανοποιητική τιμή αγοράς. Η νέα δεύτερη γενιά, φαίνεται να εξελίσσει όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά ένα βήμα παραπέρα.

Το νέο GTC είναι συμπαγές, μυώδες και δείχνει πιο σπορ τόσο από τον προκάτοχο όσο και από πολλά μοντέλα του ανταγωνισμού. Οι «νευρώσεις» που διατρέχουν το αμάξωμα σε διάφορα σημεία, τα φωτιστικά σώματα, η χρωμιωμένη μάσκα και φυσικά η coupe σχεδίαση συμβάλλουν στη δυναμική εικόνα.

Η σπορ εικόνα περνά αυτούσια και στο εσωτερικό του οχήματος που όμως δεν περιορίζεται σε μια σπαρτιάτικη αισθητική καθώς είναι πλήρες τόσο σε ό,τι αφορά την ασφάλεια όσο και την άνεση.

Ξεχωρίζουν τα σπορ θερμαινόμενα καθίσματα, η έγχρωμη οθόνη των 7 ιντσών στο πάνω μέρος της κεντρικής κονσόλας όπως επίσης και οι 19 αποθηκευτικές θέσεις για μικροαντικείμενα (ανάλογα πάντα και με την έκδοση).



Στον πλούσιο εξοπλισμό περιλαμβάνονται ανάλογα και με την έκδοση ηλεκτρικοί θερμαινόμενοι εξωτερικοί καθρέπτες, air condition/διζωνικός κλιματισμός, δερμάτινο sport τιμόνι, ραδιοCD.

Σε ό,τι αφορά τον εξοπλισμό ασφαλείας περιλαμβάνονται αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί & οροφής, ηλεκτρονικό πρόγραμμα ευστάθειας, ενεργά προσκέφαλα εμπρός, προεντατήρες στις εμπρός ζώνες ασφαλείας αλλά και κιτ επισκευής ελαστικών.

Πλούσιες και για όλα τα βαλάντια είναι οι επιλογές των κινητήρων καθώς η Opel προσφέρει κατά βάση 4 μοτέρ. Το μικρότερο και με ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ελληνική αγορά είναι υπερτροφοδοτούμενο στα 1,4 λίτρα, και βγάζει 120 άλογα στις 4.000 στροφές. Η μέγιστη ροπή των 200Nm είναι διαθέσιμη από τις 1.850 στροφές. Η μέση κατανάλωση σε μικτό κύκλο είναι στα 6 λίτρα/100χλμ.

Η αμέσως επόμενη επιλογή είναι επίσης στα 1,4 λίτρα αλλά με 140 άλογα στις 6.000σ.α.λ. και μέγιστη ροπή επίσης στα 200Nm. H μέση κατανάλωση αυξάνεται στα 6,8 λίτρα. Διαθέσιμοι είναι επίσης κινητήρες 1,6 λίτρων με 180 άλογα αλλά και ένας 2λιτρος ντίζελ με 145 άλογα.

Οι κινητήρες, βενζίνης και ντίζελ, πλαισιώνονται από ένα μηχανικό ή αυτόματο εξατάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ στάνταρ διατίθεται η λειτουργία start/stop (όχι στην έκδοση με το μοτέρ των 180 ίππων), που συμβάλλει στην περαιτέρω μείωση της κατανάλωσης.

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί η νέα ανάρτηση εμπρός (HiPerStrut) η οποία φαίνεται να συμβάλλει σε βελτίωση της πρόσφυσης και καλύτερη οδική συμπεριφορά. Ενδιαφέρον σημείο του εξοπλισμού είναι και το Opel Eye που μέσω μιας κάμερας στο εσωτερικό του καθρέπτη παρέχει λειτουργία αναγνώρισης σημάτων κυκλοφορίας, προειδοποίησης παρέκκλισης από τη λωρίδα κυκλοφορίας και ένδειξης απόστασης του προπορευόμενου οχήματος.

Το νέο Opel Astra GTC έρχεται σε δύο εκδόσεις (sport, enjoy) σε τιμές που ξεκινούν από τα 18.400 ευρώ. Αξίζει σίγουρα μια επίσκεψη στις εκθέσεις για όποιον θέλει ένα μοντέλο, που συνδυάζει επιδόσεις, σπορ σχεδίαση αλλά και οικονομία.

Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v