Seat Mii: Λύση -πόλης- για την κρίση

Απαντώντας στις ανάγκες των ημερών, η Seat λανσάρει το νέο μικρό της που ξεχωρίζει για τον μεγάλο χώρο αποσκευών, την παιχνιδιάρικη σχεδίαση, τον πλούσιο εξοπλισμό και την συγκριτικά μικρή κατανάλωση. Ό,τι πρέπει για την πόλη, δηλαδή.
Seat Mii: Λύση -πόλης- για την κρίση
Τα προηγούμενα χρόνια και συγκεκριμένα την περίοδο που το χρήμα έρεε άφθονο τόσο από τις τράπεζες όσο και από το δημόσιο ο Έλληνας έδειχνε την προτίμησή του (τηρουμένων των αναλογιών πάντοτε) σε πολυτελή τζιπ, μοδάτα SUV, θηριώδη 4x4, αλλά και μοντέλα που κινούνταν στις παρυφές κατηγοριών, όπως τα περίφημα crossover.

Αντίθετα αυτήν την περίοδο δεν θα ήταν υπερβολή να ειπωθεί πως σχεδόν ό,τι κινείται αγοραστικά περιορίζεται στις μικρές κατηγορίες αυτοκινήτων για τους γνωστούς χιλιοειπωμένους λόγους.

Με αυτά τα δεδομένα ανά χείρας η Seat λανσάρει το νέο μικρό της, το Mii, που κινείται στην κατηγορία των Arosa, Aygo, 1007 και βεβαίως του VW Up!, του άλλου μικρού του ομίλου της Volkwagen (η τριάδα συμπληρώνεται από το Skoda Citigo).

To Μii, έχει μήκος 3,56 μέτρα, πλάτος 1,64, ύψος 1,48 και το μεταξόνιο έχει μήκος 2,42 μέτρα. Επιπλέον, ο χώρος των αποσκευών χωρά 251 λίτρα, νούμερο κορυφαίο για την κατηγορία.

Η σχεδίαση είναι μάλλον «συμβατική», αν και η παιχνιδιάρικη σχεδίαση στα μπροστινά φώτα και οι τονισμένοι θόλοι των τροχών χαρίζουν πόντους στο εξωτερικό.

Δείτε video με το νέο Seat Mii


Η λογική των μικρών διαστάσεων περνά αυτούσια και στους κινητήρες. Στην πράξη το νέο Mii "φορά" ένα μοτέρ 1,0 λίτρων που ανάλογα με το «πουσάρισμα» του κινητήρα αποδίδει 60 ή 75 άλογα. Στην έκδοση των 60 αλόγων έχει τελική ταχύτητα 160χλμ και κατανάλωση 4,5 λίτρα/100χλμ. Αντίστοιχα με τα 75 άλογα η κατανάλωση πάει στα 4,7 λίτρα/100χλμ και η τελική ταχύτητα στα 170χλμ.

Το εσωτερικό του μοντέλου όπως και στα περισσότερα μοντέλα της κατηγορίας είναι λιτό, με εργονομία που δεν προβληματίζει τον οδηγό. Ωστόσο, απέχει πολύ από το να χαρακτηριστεί "σπαρτιάτικο", αφού προσφέρει σχεδόν τα πάντα στους επιβάτες.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων ABS, ΕSP, πλευρικοί αερόσακοι αλλά και σύστημα αυτόματου φρεναρίσματος που, μέχρι κάποιες ταχύτητες, φρενάρει το όχημα αν αντιληφθεί ότι υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος.

Αξίζει ακόμη να σημειωθεί η ύπαρξη του φορητού συστήματος ψυχαγωγίας (Seat portable system), δηλαδή της αποσπώμενης οθόνης των 5 ιντσών, μέσω της οποίας παρέχεται πρόσβαση στο σύστημα πλοήγησης και ελέγχονται άλλες δευτερεύουσες λειτουργίες (μουσική, κινητή τηλεφωνία κλπ).

Το νέο Seat Mii θα βγαίνει σε τρεις εκδόσεις τις Base, Reference και Style.

Σε οχήματα αυτής της κατηγορίας σημαντικό ρόλο έχει η τιμή πώλησης του μοντέλου. Η τιμή του Mii προφανώς δεν έχει καθοριστεί ακόμη αλλά δεδομένης της τιμολογιακής πολιτικής της Seat θα πρέπει λογικά να είναι ελκυστική, ακόμη και για τα ελληνικά δεδομένα.

Σε κάθε περίπτωση, το Mii αξίζει σίγουρα την προσοχή εκείνων που αναζητούν μια οικονομική πρόταση για μετακίνηση στην πόλη αλλά δεν θέλουν να κάνουν εκπτώσεις στην άνεση και την ασφάλεια.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v