Ηyundai i40: Οικογενειακή υπόθεση

Ευρύχωρο, με κομψό design, αξιόλογους κινητήρες και πλούσιο εξοπλισμό, το νέο i40 ανταγωνίζεται «στα ίσια» τα υπόλοιπα μοντέλα της sedan κατηγορίας του, κρύβοντας τον άσσο του χαμηλού κόστους στο «μανίκι» του.
Ηyundai i40: Οικογενειακή υπόθεση
H Ηyundai έχει αναβαθμίσει την εικόνα της σε σχέση με το παρελθόν παρουσιάζοντας μοντέλα πιο ολοκληρωμένα, πιο κοντά στα ευρωπαϊκά πρότυπα αλλά και με πιο ελκυστική σχεδίαση, όπως το ix35.

Μια από τις τελευταίες καταχωρήσεις της εταιρίας ακούει στο όνομα i40 και είναι η πρόταση των κορεατών για ένα οικογενειακό αυτοκίνητο με φρέσκια σχεδίαση και αρκετές «αρετές».

Η sedan έκδοση του i40 δεν στερείται χώρων αφού έχει μήκος 4,74 μέτρα, πλάτος 1,81, μεταξόνιο 2,77 και χώρο αποσκευών της τάξεως των 503 λίτρων.

Ο εξωτερικός σχεδιασμός του μοντέλου κάνει σαφές ότι με το i40 οι Κορεάτες στοχεύουν πρωτίστως στο ευρωπαϊκό κοινό: Αυτό που οι ίδιοι περιγράφουν ως ‘fluidic sculpture’ στην πράξη μεταφράζεται σε ένα καλοσχεδιασμένο αυτοκίνητο με οροφή που χαμηλώνει στο τελείωμά της ώστε το σύνολο να δείχνει πιο σπορ, νευρώσεις και οριζόντιες γραμμές που διατρέχουν σχεδόν το σύνολο του αμαξώματος, μεγάλα και τραβηγμένα προς τα πίσω φωτιστικά σώματα στο μπροστινό τμήμα και ένα συντηρητικότερο πίσω μέρος.

Η εικόνα στο εσωτερικό είναι παρόμοια υπό την έννοια του εργονομικού σχεδιασμού που δεν ξενίζει, ούτε κουράζει με πολλά κουμπιά τον οδηγό. Ο εξοπλισμός ασφαλείας είναι πλήρης και περιλαμβάνει μεταξύ άλλων, «πλήθος» αερόσακων, ABS, ESP, ηλεκτρονικά συστήματα για τον έλεγχο του οχήματος, την πέδηση αλλά και την υποβοήθηση σε εκκίνηση από ανηφορικό τμήμα του δρόμου.

Ο οδηγός θα έχει στη διάθεσή του σύστημα για να τον συνδράμει στη στάθμευση, προειδοποίηση για αλλαγή λωρίδας θερμαινόμενο τιμόνι και καθίσματα.

Δείτε video με το νέο Hyundai i40 sedan, όπως παρουσιάστηκε στο σαλόνι αυτοκινήτου Βαρκελώνης


Ο υποψήφιος αγοραστής έχει να επιλέξει μεταξύ 4 κινητήρων, δύο βενζίνης και δύο πετρελαίου (η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη είναι πλέον εφικτή από την προηγούμενη εβδομάδα).

Σε ό,τι αφορά το πετρέλαιο το i40 έρχεται με δυο μοτέρ. Το πρώτο έχει χωρητικότητα 1,7 λίτρων και αποδίδει 115 άλογα στις 4.000σ.α.λ. με τα πρώτα 100χλμ να έρχονται σε περίπου 13 δευτερόλεπτα. Η δεύτερη επιλογή πετρελαίου έχει χωρητικότητα επίσης 1,7 λίτρα, αλλά βγάζει 136 άλογα στις 4.000σ.α.λ. Η επιτάχυνση 90-100) πέφτει στα 10,6 δευτερόλεπτα.

Για τη βενζίνη υπάρχουν οι επιλογές των 1,6 λίτρων και 135 αλόγων και των 2,0 λίτρων και 177 ίππων.

Η κίνηση μεταδίδεται μέσω μηχανικού κιβωτίου 6 σχέσεων, ενώ για ορισμένες εκδόσεις υπάρχει και η επιλογή του αυτόματου.

Η Hyundai στοχεύει σε πωλήσεις 60.000 μονάδων ετησίως στην ευρωπαϊκή αγορά, ενώ στην Ελλάδα αναμένεται σύντομα. Η τιμή του δεν έχει ανακοινωθεί.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v