ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ

Η νέα γραμμή του μετρό: Από την θεωρία στην πράξη

Το έργο της κατασκευής της νέας γραμμής του μετρό έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης και αναμένεται να δεχτεί τους πρώτους επιβάτες το 2020.

Η νέα γραμμή του μετρό: Από την θεωρία στην πράξη

Η κατασκευή της νέας γραμμής του μετρό από όνειρο γίνεται πραγματικότητα και ήδη έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης. Η διέλευση του μετρό σε κάποιες πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας θα φέρει σημαντική βελτίωση στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, το έργο συμπεριελήφθη στο ΣΕΣ 2014-2020 και πλέον η Αττικό Μετρό εστιάζει τις δυνάμεις της στην προετοιμασία του φακέλου του έργου με τον οποίο θα πειστεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) να δανειοδοτήσει το έργο.

Το τμήμα Ευαγγελισμός-Άλσος Βεΐκου (8,3 χιλιόμετρα, 9 σταθμοί) έχει μελετηθεί εκτενώς τα προηγούμενα χρόνια. Έχει προϋπολογισμό 900-950 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την ΕΤΕπ. Το έργο είναι αναμφισβήτητα σημαντικό, καθώς θα δώσει «διέξοδο» σε εξαιρετικά πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας, όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, του Γκύζη και τα Εξάρχεια, οι οποίες δεν έχουν σήμερα πρόσβαση σε μέσα σταθερής τροχιάς.

Ολόκληρη η γραμμή 4 (Περισσός-Άλσος Βεΐκου-Πανεπιστήμιο-Ευαγγελισμός-Βύρωνας-Κατεχάκη-Μαρούσι-Λυκόβρυση) έχει μήκος 33 χλμ., 29 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 3,3 δισ. ευρώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Μια άδικη ειρήνη είναι προτιμότερη από έναν δίκαιο πόλεμο."

Κικέρων, Ρωμαίος ρήτορας & πολιτικός

  • 1952 - Ο Νικόλαος Πλαστήρας αναλαμβάνει Πρωθυπουργός της Ελλάδος

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v