Η νέα γραμμή του μετρό: Από την θεωρία στην πράξη

Το έργο της κατασκευής της νέας γραμμής του μετρό έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης και αναμένεται να δεχτεί τους πρώτους επιβάτες το 2020.
Η νέα γραμμή του μετρό: Από την θεωρία στην πράξη
Η κατασκευή της νέας γραμμής του μετρό από όνειρο γίνεται πραγματικότητα και ήδη έχει εισέλθει σε τροχιά υλοποίησης. Η διέλευση του μετρό σε κάποιες πυκνοκατοικημένες περιοχές της Αθήνας θα φέρει σημαντική βελτίωση στην καθημερινότητα των συμπολιτών μας. Όπως είχε ανακοινώσει ο υπουργός Υποδομών Μιχάλης Χρυσοχοΐδης, το έργο συμπεριελήφθη στο ΣΕΣ 2014-2020 και πλέον η Αττικό Μετρό εστιάζει τις δυνάμεις της στην προετοιμασία του φακέλου του έργου με τον οποίο θα πειστεί η Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων (ΕΤΕπ) να δανειοδοτήσει το έργο.

Το τμήμα Ευαγγελισμός-Άλσος Βεΐκου (8,3 χιλιόμετρα, 9 σταθμοί) έχει μελετηθεί εκτενώς τα προηγούμενα χρόνια. Έχει προϋπολογισμό 900-950 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων το 50% αναμένεται να χρηματοδοτηθεί από την ΕΤΕπ. Το έργο είναι αναμφισβήτητα σημαντικό, καθώς θα δώσει «διέξοδο» σε εξαιρετικά πυκνοδομημένες περιοχές της πρωτεύουσας, όπως το Γαλάτσι, η Κυψέλη, του Γκύζη και τα Εξάρχεια, οι οποίες δεν έχουν σήμερα πρόσβαση σε μέσα σταθερής τροχιάς.

Ολόκληρη η γραμμή 4 (Περισσός-Άλσος Βεΐκου-Πανεπιστήμιο-Ευαγγελισμός-Βύρωνας-Κατεχάκη-Μαρούσι-Λυκόβρυση) έχει μήκος 33 χλμ., 29 σταθμούς και εκτιμώμενο προϋπολογισμό κατασκευής περίπου 3,3 δισ. ευρώ.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v