5 επαγγελματίες κόντρα στην κρίση
Τη στιγμή που η πλειοψηφία των πολιτών υποφέρει από την αύξηση της φορολογίας, την ανεργία και τις μειώσεις μισθών υπάρχουν ακόμα επαγγέλματα στην Ελλάδα που γνωρίζουν άνθηση, δημιουργώντας ελπίδες πως ακόμα δεν έχουν όλα τελειώσει.

Ο Θέμος Πιπεράκης (φωτο) σκέφτηκε να «στήσει» το
Για κάποιους από τους παραπάνω επαγγελματίες η ιδέα να ασχοληθούν με την δουλειά που κάνουν τώρα προέκυψε αρκετά αργότερα στην ζωή τους. Ο Θέμος, 34 ετών, για παράδειγμα, χρειάστηκε να ολοκληρώσει τις σπουδές του στο ΤΕΙ Ηλεκτρονικής Χανίων για να συνειδητοποιήσει ότι αυτό που πραγματικά αγαπούσε ήταν οι Επικοινωνίες. Έφυγε, λοιπόν, για μεταπτυχιακό στην Αγγλία, συνέχισε με ΜΒΑ και επιστρέφοντας βρήκε εύκολα δουλειά ως προγραμματιστής και μάλιστα με αρκετά ικανοποιητικό μισθό.
Αυτό που κάνει -θετική- εντύπωση, ωστόσο, είναι η στροφή του πληθυσμού προς την άσκηση, και δη προς την εξατομικευμένη που είναι και αρκετά ακριβότερη από το κόστος της μηνιαίας εγγραφής σε ένα κοινό γυμναστήριο. Ο Πάνος (φωτο), συγκεκριμένα, λέει πως μπορεί να ήταν αρκετά δύσκολα και επικίνδυνα τα πρώτα του βήματα για να «στήσει» το δικό του studio, όμως είχε αντιληφθεί νωρίς την ανάγκη του κόσμου για στοχευμένη γυμναστική. Η εξειδίκευσή του στο personal training, μέσω σεμιναρίων στο εξωτερικό και προσωπικού διαβάσματος, μετά τις σπουδές του στα ΤΕΦΑΑ, ήταν καθοριστική για την σημερινή του επιτυχία.
μεγαλύτερη μετριοπάθεια, λέει πως «όπως και τα περισσότερα επαγγέλματα, η κρίση έχει επηρεάσει και τον χώρο της πληροφορικής. Θα έλεγα όμως σε μικρότερο βαθμό, καθώς ο χώρος του internet θεωρείται από πολλές επιχειρήσεις ως μοναδική επιλογή για ανάπτυξη και ευκαιρία για άνοιγμα σε νέες αγορές. Ο "παράδεισος" των ευρωπαϊκών προγραμμάτων όπως το ΕΣΠΑ και οι επιχορηγήσεις δεν υπάρχουν, όμως, στον βαθμό που υπήρχαν στο παρελθόν, όπως και οι επενδύσεις σε νέες τεχνολογίες που έχουν μειωθεί πάρα πολύ τα τελευταία 2 χρόνια». Ο δε Πάρης (φωτο) περιφραστικά δηλώνει πως «δουλειές υπάρχουν –λεφτά δεν υπάρχουν».
εδάφη «Αυτή την περίοδο έχουμε ξεκινήσει μια σειρά τυποποιημένων προϊόντων σαλιγκαριών, τη ‘Φερέοικος Γεύσεις’, την οποία στοχεύουμε να διαδώσουμε στον Έλληνα καταναλωτή, καθώς πρόκειται για προϊόντα υψηλής γαστρονομικής και διατροφικής αξίας», ενώ επισημαίνει τη σημασία της κοινωνικής ευθύνης στηρίζοντας μέσω της Fereikos Helix το Χαμόγελο του Παιδιού.




