Η μόδα σε κρίση ή η κρίση γίνεται της μόδας;
Όποιο από τα δύο κι αν συμβαίνει, το σίγουρο είναι πως οι περισσότεροι μεγάλοι ιταλικοί (και μη) οίκοι περνούν δύσκολες ώρες, κάτι που αντικατοπτρίζεται και στην δημιουργική τους διάθεση, με αποτέλεσμα η παγκόσμια μόδα να υποστεί σύντομα απρόβλεπτες αλλαγές.

Τι μπορεί να σημαίνει αυτό στην πράξη; Και πώς θα καταφέρουν οι συγκεκριμένοι, αλλά και άλλοι μικρότεροι οίκοι να αντεπεξέλθουν της οικονομικής καταστροφής; Μία από τις πρώτες κινήσεις που ήδη φάνηκαν να λαμβάνουν χώρα, είναι η μείωση των πολυδάπανων ντεφιλέ. Αυτό, άλλωστε, έγινε ιδιαίτερα εμφανές στην τελευταία Εβδομάδα Μόδας του Μιλάνου, οι κολεξιόν της οποίας είχαν σίγουρα στοιχεία από το κλίμα απαισιοδοξίας που πλημμυρίζει τον τελευταίο καιρό τα «χρυσά» σχεδιαστήρια: Μινιμαλισμός, άνεση και το λεγόμενο recession (υποχώρηση από τα κραυγαλέα και φανταχτερά και επιστροφή στο διαχρονικά κλασικό). 



