ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑΣΥΓΧΡΟΝΗ ΖΩΗ

25 tips για καλύτερη διάθεση

Αν νιώθεις πεσμένος τελευταία, δοκίμασε κάτι από τα παρακάτω. Είναι σχεδόν σίγουρο ότι αμέσως θα αισθανθείς καλύτερα.

25 tips για καλύτερη διάθεση

Το να σου χαλάσει η διάθεση δεν είναι παράξενο. Σε όλους μας συμβαίνει. Το να σου συμβαίνει λίγο πιο συχνά απ’ ό,τι θα ήθελες, επίσης είναι φυσιολογικό. Δεν ζούμε και στις πιο ήρεμες εποχές. Υπάρχουν όμως μικρά πραγματάκια που μπορείς να κάνεις για τον εαυτό σου, για να ανεβάσεις αμέσως την διάθεσή σου.

Και επειδή το αξίζεις.

*Άκουσε μουσική που σε κάνει να χορέψεις και να τραγουδήσεις δυνατά. Τα 80s ειδικά είναι ό,τι πρέπει.
*Πέρνα περισσότερο χρόνο με τα άτομα που αγαπάς.
*Πήγαινε επιτέλους σε εκείνο το μουσείο/μπαρ/καφέ που λες οτι θες να πας εδώ και καιρό.
*Δες μια καλή κωμωδία ή κάποιο stand-up comedy special.
*Πήγαινε μία βόλτα στην πόλη.

*Κάνε στον εαυτό σου ένα μικρό δώρο.
*Μαγείρεψε ένα φαγητό που αγαπάς πολύ. Μερικές φορές, το μόνο που χρειαζόμαστε για να νιώσουμε καλά είναι ένα ωραίο πιάτο φαγητό.
*Περιποιήσου το σώμα σου. Από το να κάνεις μια μάσκα ομορφιάς μέχρι ολόκληρο αφρόλουτο-υπερπαραγωγή.
*Διάβασε ένα βιβλίο. Δουλεύει άψογα για να αποσπάσεις την προσοχή σου, κάθε φορά.
*Οργάνωσε μια μονοήμερη εκδρομή με την παρέα σου κι εξερευνήστε ένα μέρος που δεν έχετε ξαναπάει.

*Κάνε διαλογισμό. Πάντα αξίζει να το δοκιμάσεις για να δεις αν δουλεύει για εσένα.
*Κάνε μια καλή πράξη. Τζάμπα είναι.
*Δοκίμασε ένα νέο χόμπι.
*Οργάνωσε και καθάρισε τον χώρο γύρω σου. Άμεσα αποτελέσματα. Τα πιο άμεσα, μη σου πούμε.
*Κάνε γυμναστική. Τσουπ, το χώσαμε κι αυτό στη λίστα, πάνω που νόμιζες ότι γλύτωσες. Όχι, η γυμναστική εξακολουθεί να έχει αντικαταθλιπτικές ιδιότητες.

*Δες εμψυχωτικές ομιλίες. Επειδή κάποιοι άνθρωποι λένε αυτά που θες να πεις, αλλά κάπου κολλάς.
*Ασχολήσου με το κατοικίδιό σου ή το κατοικίδιο κάποιου φίλου σου. Ίσως το πιο ισχυρό αντικαταθλιπτικό αυτής της λίστας.
*Προσπάθησε να αποβάλεις τον αρνητισμό από την ζωή σου. Βρες από πού πηγάζει, και αντίο.
*Δοκίμασε ασκήσεις αναπνοής. Δεν είναι μόνο το ψυχολογικό κομμάτι στο οποίο βοηθούν, είναι και σωματικό το ζήτημα. Ο εγκέφαλος χρειάζεται οξυγόνο.
*Αγόρασε λουλούδια για σένα. Απλό και κατανοητό. Τα αξίζεις.

*Χαμογέλα σε έναν άγνωστο στο δρόμο.
*Κάνε μια λίστα με 10 μικρά πράγματα που σε κάνουν χαρούμενο-η.
*Αγκάλιασε κάποιον που αγαπάς.
*Κάνε αστεία κουίζ στο ίντερνετ.
*Έλα σε επαφή με την φύση κάνοντας βόλτα σ’ ένα πάρκο, στο βουνό, σε παραλία ή απλά κοιτάζοντας λίγα λεπτά τον ουρανό.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Πρέπει να συνεχίσουμε επειδή δεν μπορούμε να γυρίσουμε πίσω."

Ρόμπερτ Λούις Στίβενσον, Σκωτσέζος συγγραφέας

  • 1929 - Λαμβάνει χώρα στο Χόλυγουντ η πρώτη τελετή απονομής των βραβείων Όσκαρ.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2