Διαμάντια: Όλα άρχισαν με μία πέτρα...
Ο μαγικός κόσμος των πολύτιμων λίθων δεν έχει πλέον μόνο φανατικούς θαυμαστές αλλά και πλήρως ενημερωμένους εν δυνάμει αγοραστές που σνομπάρουν την prêt-a-porter αγορά κοσμημάτων και απαιτούν, ακόμα και από τους μεγαλύτερους οίκους, αποκλειστικότητα.

Οι νέοι πελάτες ερευνούν τις πέτρες τους σε βάθος. «Το internet και η κάλυψη από τα μέσα βοηθούν στο να έχουμε ιδιαίτερα ενημερωμένους πελάτες», λέει ο Raymond Graff, διευθυντής παραγωγής της ομώνυμης οικογενειακής φίρμας που ξεχωρίζει ως πρωτοπόρα στα υπερπολυτελή και «υπερ-μοδάτα» κίτρινα διαμάντια. «Αναγνωρίζουν την διαφορετική κοπή και την ποιότητα, και ξέρουν τι τιμή να περιμένουν. Η δουλειά μας είναι να τους βρούμε το πιο όμορφο δείγμα στα κριτήρια που θέτουν.» Ο εκπρόσωπος τύπου του Moussaieff, γνωστό για τα σπάνια, πολύχρωμα διαμάντια του, συμφωνεί: «Η επίγνωση των πετρών έχει αυξηθεί πολύ. Παρουσιάζουμε τα κοσμήματά μας ως έτοιμα κομμάτια αλλά αν ένας πελάτης προτιμά μία συγκεκριμένη πέτρα και τη θέλει δεμένη με έναν διαφορετικό τρόπο, φυσικά θα υποκύψουμε.» 




