ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Αφιέρωμα: Σωστή διατροφή για όλους

Ποιοι κανόνες διέπουν μια ισορροπημένη διατροφή για ενήλικες; Ποια είναι τα βασικότερα λάθη που κάνουμε στη προσπάθειά μας να χάσουμε βάρος; Ποιες οι επιπτώσεις της παχυσαρκίας στην υγεία μας; Πώς θα πρέπει να τρώνε τα παιδιά μας; Διατροφικές (και όχι μόνο) απαντήσεις στο ντοκιμαντέρ – αφιέρωμα της web tv του In2life.

Αφιέρωμα: Σωστή διατροφή για όλους

του Νικόλα Γεωργιακώδη

Η καλοκαιρινή περίοδος σηματοδοτεί συνήθως το χρονικό εκείνο σημείο στο οποίο ο περισσότερος κόσμος αποφασίζει πως «πρέπει να προσέξει τη διατροφή του» ή «πρέπει να ξεκινήσει δίαιτα». Οι ενοχές όμως, που πιθανώς να «συνοδεύουν» ένα σώμα με περιττά κιλά δεν θα έπρεπε να μας απασχολούν τόσο, όσο τα προβλήματα υγείας που προκύπτουν από ένα τέτοιο σώμα. Σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, τρεις στους δέκα ενήλικες Έλληνες είναι υπέρβαροι και παχύσαρκοι, ενώ έξι στους δέκα αγνοούν πόσες θερμίδες πρέπει να λαμβάνουν καθημερινά για να διατηρήσουν ένα υγιές βάρος.

Τα στοιχεία είναι εξίσου ανησυχητικά και στους εφήβους. Η Ελλάδα συγκαταλέγεται τις χώρες με τα υψηλότερα ποσοστά παιδικής παχυσαρκίας παγκοσμίως, κατέχοντας την δεύτερη θέση μετά τις ΗΠΑ. Που οφείλεται αυτή η έξαρση; Καθιστική ζωή; Κακές διατροφικές συνήθειες; Πιθανότατα ο συνδυασμός αυτών των δύο.

Σε προηγούμενο ντοκιμαντέρ, προσπαθήσαμε να ξεδιαλύνουμε το τοπίο γύρω από την άσκηση και να βρούμε μέσα από συζητήσεις με ειδικούς την χρυσή τομή η οποία θα εγγυηθεί σε έναν ερασιτέχνη ασκούμενο ότι θα πετύχει τους στόχους του. Αυτή τη φορά, θα μάθουμε για τους βασικούς κανόνες που διέπουν μια ισορροπημένη διατροφή. Θα αποκαλύψουμε τις διατροφικές παγίδες στις οποίες πέφτει – άθελά του – ο περισσότερος κόσμος στη προσπάθεια να χάσει κιλά, αλλά και τη σημασία που έχει για την υγεία του η εφ’ όρου ζωής διατήρηση ενός υγιούς βάρους μέσα από σωστές διατροφικές επιλογές.

Στο web ντοκιμαντέρ του In2life, η κ. Μαρία Γιαννακούλια, Επίκουρη Καθηγήτρια του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου Αθηνών στο Τμήμα Επιστήμης Διαιτολογίας-Διατροφής δίνει τις κατευθυντήριες γραμμές προς μια ισορροπημένη διατροφή, τονίζοντας πως δεν υπάρχουν «κακές» ή «καλές» τροφές, αρκεί να δίνουμε σημασία στη ποσότητα που καταναλώνουμε και στην ποιότητά τους. Επίσης, μιλάει για τα light προϊόντα, τις «σούπερ» τροφές, τις γρήγορες δίαιτες, το «τοπικό» αδυνάτισμα και παράλληλα συμβουλεύει τους γονείς αφ’ ενός να… χαλαρώσουν με τη διατροφή των παιδιών τους αφ’ ετέρου να έχουν κατά νου μερικούς βασικούς κανόνες.



Ακόμα, στην κάμερα του In2life, η Ψυχολόγος Χριστίνα Βλαχοπούλου μιλάει για τις κυριότερες κατηγορίες διατροφικών διαταραχών, αλλά και για την σημαντική συνεισφορά της καλής ψυχολογίας στην προσπάθεια για απώλεια βάρους. Η Ειδική Παθολόγος κ. Αναστασία Μοσχοβάκη αναλύει τις επιπτώσεις της παχυσαρκίας και της κακής διατροφής στην υγεία, ενώ ο κ. Πάνος Μπαλατσινός Personal Trainer και υπεύθυνος της ακαδημίας εκπαίδευσης γυμναστών Base Training δίνει σημαντικές πληροφορίες για το ποια είναι η κατάλληλη χρονική περίοδος πριν και μετά την προπόνηση για τον ασκούμενο ώστε να καταναλώσει ένα γεύμα και γιατί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Τα όνειρα είναι η ρίζα της μεταφυσικής, η πηγή της ιδέας ότι ψυχή και σώμα είναι ξεχωριστά."

Φρήντριχ Νίτσε

  • 1642 – Μια Ολλανδική εξερευνητική εκστρατεία με αρχηγό τον Άμπελ Τάσμαν προσέγγισε την σημερινή Τασμανία στην Αυστραλία.
    1859 - Εκδίδεται στην Αγγλία το έργο του Κάρολου Δαρβίνου η Η καταγωγή των ειδών και η πρώτη εκτύπωση εξαντλείται την πρώτη ημέρα.
    1877 - Εκδίδεται το φιλοζωικό μυθιστόρημα της Άννα Σιούελ, Η Μαύρη Καλλονή, ένα από τα περισσότερο ευπώλητα βιβλία όλων των εποχών.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2