ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Διατροφή για γερό ανοσοποιητικό!

Θωρακίστε τον οργανισμό σας απέναντι στις ιώσεις με σωστές διατροφικές επιλογές και πείτε «όχι» στις ιώσεις.

Διατροφή για γερό ανοσοποιητικό!

Η θερμοκρασία πέφτει, οι πολυσύχναστοι χώροι ξεκινούν αργά αλλά σταθερά να γεμίζουν μικρόβια και «αψού» και – καλά το καταλάβατε- ήρθε η εποχή που όλοι (σχεδόν) αρρωσταίνουμε.

Καιρός λοιπόν να αναλάβουμε δράση και να θωρακίσουμε τον οργανισμό μας απέναντι στις πάσης φύσεως ιώσεις, ακολουθώντας τις κατάλληλες διατροφικές οδηγίες.

Ποιες είναι αυτές;

* Δώστε βάση σε τροφές που είναι γνωστό ότι βοηθούν στην τόνωση του ανοσοποιητικού συστήματος: αβοκάντο, καρότα, πιπεριές, ακτινίδια, ψάρια πλούσια σε λιπαρά, οστρακοειδή, γαρίδες, σπόρους κολοκύθας, μανιτάρια της ποικιλίας shiitake, σουσάμι, και καρύδια Βραζιλίας.

* Αυξήστε την κατανάλωση σε φρέσκα φρούτα και σταυρανθή λαχανικά, όπως το μπρόκολο, τα λαχανάκια Βρυξελλών, το λάχανο και το κουνουπίδι. Επίσης καταναλώστε άφοβα κίτρινα και βαθύ πορτοκαλί λαχανικά, όπως καρότα, κολοκύθες, και γιαμ, φακές, φασόλια, σπόρους, καρύδια και ολικής αλέσεως σιτηρά.

* Βάλτε κρεμμυδάκι και σκορδάκι στο φαγητό σας κι ας μυρίζει. Τα κρεμμύδι εριέχει κερκετίνη, μια ουσία με αντιφλεγμονώδη, αντιμικροβιακή και αντισηπτική δράση, ενώ το σκόρδο χάρη στην αλισίνη, έχει αντιμικροβιακές ιδιότητες.

* Καταναλώστε γαλακτοκομικά πλούσια σε… μικρόβια όπως το γιαούρτι και το κεφίρ, τα οποία συμβάλλουν στη διατήρηση της ισορροπίας της μικροβιακής χλωρίδας του εντέρου και ενισχύουν την βασική γραμμή άμυνας του οργανισμού.

* Συμπεριλάβετε υψηλής ποιότητας πρωτεΐνες στη διατροφή σας (π.χ., πρωτεΐνες ορού γάλακτος, κρέατος, σόγιας και αυγών). Αποτελούν την πρώτη ύλη ώστε ο οργανισμός να συνθέσει τα αντισώματα.

* Αποφύγετε αλάτι, μπέικον, λουκάνικα, πατάτες τηγανητές, αναψυκτικά, επεξεργασμένα κρέατα, αλκοόλ, καφεΐνη, και συμπυκνωμένες πηγές ζάχαρης. Tα τρόφιμα αυτά μπορούν να μειώσουν τα φυσικά επίπεδα άμυνας.

* Τέλος, έχετε κατά νου το… αλφαβητάρι τις ενίσχυσης της άμυνας του οργανισμού: Βιταμίνη Α, Βιταμινες Β12, Β6 και φυλλικό οξύ, Βιταμίνη C, Βιταμίνη Ε, Μαγνήσιο, Σελήνιο, Σίδηρος, Ψευδάργυρος και ωμέγα-3 λιπαρά οξέα. Είναι τα κυριότερα συστατικά που θωρακίζουν το ανοσοποιητικό μας.

Νικόλας Γεωργιακώδης

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Πρέπει να είσαι λέρα για να κυβερνάς γαλέρα"

Ισπανική παροιμία

  • 1768 - Εκδίδεται για πρώτη φορά η εγκυκλοπαίδεια Britannica
    1903 - Η Κυβέρνηση Γεωργίου Θεοτόκη, αναλαμβάνει, στις 6 Δεκεμβρίου 1903 την εξουσία από την απερχόμενη Κυβέρνηση Δημητρίου Ράλλη
    1936 - Θεμελίωση του Σισμανογλείου Νοσοκομείου
    η ορθόδοξη εκκλησία εορτάζει τη μνήμη του Αγίου Νικολάου (270 - 6 Δεκεμβρίου 343), επισκόπου στα Μύρα της Λυκίας]

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v