ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΣΚΗΣΗ & ΔΙΑΤΡΟΦΗ

Τέλειοι συνδυασμοί γευμάτων με έξτρα πρωτεΐνη

Οι καλύτεροι και πιο θρεπτικοί συνδυασμοί για πρωινό, μεσημεριανό και βραδινό, γεμάτοι πρωτεΐνη.
 

Τέλειοι συνδυασμοί γευμάτων με έξτρα πρωτεΐνη


Αν γυμνάζεστε γνωρίζετε καλά πως η πρωτεΐνη είναι απαραίτητη για το σώμα σας. Αλλά και να μη γυμνάζεστε, και πάλι είναι απαραίτητη αφού συντελεί σε βασικές λειτουργίες και σας βοηθά να χάσετε βάρος.

Δείτε παρακάτω πέντε σούπερ πρωτεΐνικούς συνδυασμούς για κάθε γεύμα της ημέρας.

«Πουρές» chia με γάλα

~35 γρ. πρωτεΐνη ανά μερίδα

Αναμείξτε 1 κούπα γάλα, 1 κεσεδάκι γιαούρτι στραγγιστό, 2 κουταλιές της σούπας Quark, 2 κουταλιές της σούπας σιρόπι σφένδαμου, ½ κουταλιά του γλυκού βανίλια και ¼ φλιτζάνι σπόρους Chia. Ανακατέψτε καλά μέχρι να μην υπάρχουν σβόλοι και βάλτε το μείγμα σε βαζάκια και μετά στο ψυγείο.

Δημητριακά με έξτρα πρωτεΐνη

~ 40 γρ. πρωτεΐνη ανά μερίδα

Αναμείξτε ένα scoop πρωτεΐνη σε σκόνη της αρεσκείας σας σε ένα φλιτζάνι γάλα της αρεσκείας σας και βάλτε μέσα 1 φλιτζάνι από τα αγαπημένα σας δημητριακά. Για ακόμα μεγαλύτερη ποικιλία μπορείτε να αλλάξετε τις γεύσεις της πρωτεΐνης και να προσθέσετε ψιλοκομμένα φρούτα για έξτρα βιταμίνες.

Σολομός με κινόα

~45 γρ. πρωτεΐνη ανά μερίδα

Η προσθήκη της κινόα στον κλασικό ψητό σολωμό προσθέτει έξτρα πόντους (και 14 γραμμάρια) πρωτεΐνης στο γεύμα σας. Για ακόμα περισσότερη θρεπτική αξία, συνοδεύστε το με σπαράγγια. Δείτε τη συνταγή εδώ.

Φακές με τόνο

~50 γρ. πρωτεΐνη ανά μερίδα

Είτε βαρεθήκατε να τρώτε τα όσπρια με τον κλασσικό τρόπο, είτε θέλετε να τα ενισχύσετε με καλής ποιότητας πρωτεΐνη, τότε αυτός ο συνδυασμός σαλάτας/γεύματος είναι για εσάς. Δείτε τη συνταγή για φακές με τόνο εδώ.

Αυγά με φασόλια

~ 30 γρ. πρωτεΐνη ανά μερίδα

Τα αυγά είναι από τις καλύτερες και πιο φτηνές πηγές πρωτεΐνης. Συνδυάζοντάς τα με τα εξίσου «δυνατά» σε περιεκτικότητα φυτικής πρωτεΐνης φασόλια έχουμε ένα πλήρες γεύμα, πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά και φυτικές ίνες. Δείτε μια ωραία συνταγή που τα συνδυάζει εδώ.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ζει κανείς μονάχα μια φορά και, για τον τρόπο που ζω εγώ, μια φορά είναι αρκετή."

Frank Sinatra

  • 610 - Ο Ηράκλειος φτάνει με πλοίο από την Αφρική στην Κωνσταντινούπολη και ανατρέπει τον Βυζαντινό Αυτοκράτορα Φωκά.
    1883 - Ξεκινά για το παρθενικό του ταξίδι το θρυλικό τρένο Οριάν Εξπρές.
    1908 - Φονεύεται στο χωριό Ράκοβο Φλώρινας ο οπλαρχηγός του Μακεδονικού αγώνα Παύλος Ρακοβίτης.
    1916 -Ολοκληρώνεται η Ιταλική κατοχή στη Βόρειο Ήπειρο.
    1919 - Απελευθέρωση της Ξάνθης από τον Ελληνικό Στρατό (ΙΧ Μεραρχία).
    1943 - Σε τρίωρη ομιλία του μπροστά σε συγκέντρωση των Γερμανών τοποτηρητών στο κατεχόμενο Πόζναν, ο Χάινριχ Χίμλερ περιγράφει την εξολόθρευση των Εβραίων με λεπτομέρεια. Η ομιλία αυτή μαγνητοσκοπήθηκε και σώζεται μέχρι σήμερα. Στη δίκη της Νυρεμβέργης αποτέλεσε σημαντικότατο αποδεικτικό στοιχείο για τα εγκλήματα των εθνικοσοσιαλιστών.
    1944 - Η Ιταλική Φρουρά της Σάμου παραδίδεται στο διοικητή του Ιερού Λόχου, συνταγματάρχη Χριστόδουλο Τσιγάντε.
    1957 - Οι Σοβιετικοί εκτοξεύουν τον πρώτο τεχνητό δορυφόρο, τον Σπούτνικ 1.
    2005 - Επίσημη έναρξη των διαπραγματεύσεων ένταξης της Τουρκίας στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
    2009 - Νίκη του ΠΑΣΟΚ με 10,5 μονάδες διαφορά και 160 έδρες «έβγαλε» η κάλπη. Πεντακομματική Βουλή με ΠΑΣΟΚ 43,92%, Νέα Δημοκρατία 33,48% 91, Κ.Κ.Ε. 7,54% 21, ΛΑ.Ο.Σ 5,63% 15 και ΣΥ.ΡΙΖ.Α. 4,60% 13 να την αποτελούν. Την επόμενη μέρα ο Γιώργος Παπανδρέου ορκίστηκε πρωθυπουργός.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2