Νέα μελέτη του ΕΚΠΑ σε συνεργασία με το National Cancer Institute, ξεδιαλύνει το τοπίο σχετικά με το πόσα αντισώματα παράγουν όσοι νοσηλεύτηκαν με κορωνοϊό.
Η Wall Street Journal αναφέρει ότι ο κορωνοϊός μάλλον ξεκίνησε από εργαστήριο, αφού τρεις ερευνητές στην Ουχάν είχαν συμπτώματα από τον Νοέμβρη του 2019.