Οι πιο ηλίθιες ερωτήσεις πελατών

Υπάρχουν πελάτες και πελάτες. Οι παρακάτω θα σας κάνουν να στραβοκαταπιείτε με τις απίστευτα ηλίθιες ερωτήσεις τους.
Οι πιο ηλίθιες ερωτήσεις πελατών

Ο πελάτης έχει πάντα δίκιο, λένε, όμως ενίοτε έχει και αρκετές ηλίθιες ερωτήσεις για να χαλάσει την ημέρα του υπαλλήλου/ιδιοκτήτη ενός καταστήματος και να δώσει υλικό σεναρίου στο Ηλίθιος και Πανηλίθιος 3.

Το Bored Panda κάλεσε τους χρήστες να μοιραστούν τις πιο ακατανόητες, «πυροβολημένες» και ηλίθιες ερωτήσεις που έλαβαν από πελάτες.

Δείτε παρακάτω μερικές.

(Σε οδηγό της UPS)

Πελάτης: Τι έχει μέσα το δέμα;

Οδηγός: Δεν έχω ιδέα, εσείς το παραγγείλατε.
star trek frustrated facepalm picard over it
 

«Είμαι πιλότος σε ιδιωτικά τζετ. Σε μια πτήση πετούσαμε νωρίς το πρωί και ο ήλιος μας χτυπούσε κατάματα. Ένας επιβάτης που καθόταν ακριβώς από πίσω μου, έγειρε και με ρώτησε: ‘δεν υπάρχει τρόπος να σκαρφαλώσουμε και να περάσουμε πάνω από τον ήλιο;’. – Όχι!»

(σε κατάστημα με σφολιατοειδή)

Υπάλληλος: Καλώς ήρθατε στο “Little Ceasars’”!

Πελάτης: Γεια σας, πόσο κοστίζει αυτή η πίτσα με τα 5 δολάρια;

Υπάλληλος: Ναι
tumblr loki facepalm lokied

(συνομιλία με υπάλληλο τράπεζας)

Πελάτης: Ναι, καταλαβαίνω ότι έχω να πληρώσω τον λογαριασμό της πιστωτικής εδώ και τρεις μήνες. Όμως, γιατί δεν μπορώ να χρησιμοποιήσω την κάρτα μου;

Υπάλληλος: Επειδή δεν έχετε πληρώσει τον λογαριασμό εδώ και τρεις μήνες.

 
(διάλογος σε βιβλιοπωλείο)

- Μπορείτε να μου φτιάξετε στο Photoshop μερικές φωτογραφίες;

- Κύριε, βιβλιοπωλείο είμαστε.

- Το ξέρω, αλλά βλέπω ότι έχετε υπολογιστή.

ryan gosling facepalm embarrassed confession aigo

 
(διάλογος σε κλαμπ)

«Τι εννοείς δεν μπορεί να μπει ο 6χρονος γιος μου μαζί στο μαγαζί;»

 
(διάλογος σε βενζινάδικο)

- Καλησπέρα, η πόρτα της τουαλέτας είναι κλειδωμένη, μπορώ να έχω το κλειδί;

- Δεν έχουμε κλειδί, αν είναι κλειδωμένη κάποιος είναι μέσα

- Πώς το ξέρει;

- … Πώς ξέρει τι; Ποιος;

- Πώς ξέρει η τουαλέτα ότι κάποιος είναι μέσα;

- Ο κόσμος… Όταν μπαίνει ο κόσμος μέσα κλειδώνει.

(παύση 5 δευτερολέπτων)

- Αααααααα


(μαρτυρία τεχνικού σε εξυπηρέτηση πελατών)

«Όταν έκανα τηλεφωνική υποστήριξη για τεχνικά θέματα υπολογιστών είχα λάβει κλήση από πελάτη που είχε πρόβλημα με το πληκτρολόγιό του. Συγκεκριμένα με το shift. Όταν πληκτρολογούσε ένα γράμμα με το shift πατημένο, του εμφάνιζε κεφαλαία, όμως όταν πληκτρολογούσε αριθμό, δεν του εμφάνιζε. Να του εμφανίσει τι; Με κεφαλαία τον αριθμό. Έπρεπε να του το φέρω ήρεμα…»

Περισσότερο κάψιμο εδώ. 

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v