Ελληνικό design: Σχέδια με ονομασία προέλευσης
Το μέλλον του εγχώριου design μιλά στο in2life για την ελληνική πραγματικότητα, την διεθνή αναγνώριση, τα success stories του και την προσπάθεια προς μια ελληνική γραφιστική ταυτότητα.

«Σε μια περίοδο αρκετά δύσκολη για την χώρα μας, είχαμε λιγότερες συμμετοχές από την περσινή χρονιά, αλλά με ανεβασμένο επίπεδο», μας λέει ο σχεδιαστής, που η γεύση της επιβράβευσης δεν του είναι καθόλου ανοίκεια. Ο Κωνσταντίνος Μίαρης είναι ένας από τους τρεις νέους Έλληνες «αφισέρ» -μια ειδικότητα αρκετά υποτιμημένη ακόμη στην Ελλάδα- που επιλέχθηκαν για να συμμετάσχουν στην Bienniale Αφίσας του Λαχτί της Φινλανδίας, ένα από τα ελάχιστα events του χώρου που απολαμβάνει διεθνές κύρος στην Ευρώπη. Η αφίσα του, άλλωστε (φωτό δεξιά) έχει ήδη επιλεχθεί και συμπεριλαμβάνεται στην έκδοση «GO, STOP, SLOW, EAT: How Typography Influences Behavior». Ο Φιλήμων Τριανταφύλλου με την «
Από τα πιο επιτυχημένα projects των Beetroot, η αφίσα «Romeo and Juliet» (φωτό αριστερά) αποτελεί ένα από τα πολυβραβευμένα τους πονήματα. Στο σεξπηρικό κείμενο της αφίσας, η λέξη Ιουλιέτα αναφέρεται 180 φορές και η λέξη Ρωμαίος άλλες 308. Οι Beetroot ένωσαν τελικά το τραγικό ζευγάρι με 55.440 κόκκινες γραμμές. «Ωστόσο, τα αγαπημένα μας έργα δεν είναι απαραίτητα αυτά που απέσπασαν τα περισσότερα βραβεία, αλλά και αυτά για τα οποία εργαστήκαμε σκληρά, δυσκολευτήκαμε ή ενθουσιαστήκαμε», μας λέει ο Βαγγέλης Λιάκος.
Στα τελευταία Ed Awards για το ευρωπαϊκό design, το the design shop των Διονύση Λιβάνη, Μαρίας Κεφαλά και Σίσσυς Καραβία –οι οποίοι μας απασχόλησαν ευχάριστα και σε 




