Αξέχαστες ατάκες από αγαπημένες ελληνικές σειρές

Η Ντένη βιώνει ντεκαντάνς, ο Γιάγκος δεν καταλαβαίνει τίποτα και η Σωσώ πλήττει. Αυτές είναι οι κορυφαίες ατάκες στην Ιστορία των ελληνικών σειρών.
Αξέχαστες ατάκες από αγαπημένες ελληνικές σειρές
Την ελληνική τηλεόραση για πολλά μπορεί κανείς να την κατηγορήσει. Αλλά όχι για τους απολαυστικούς χαρακτήρες των χρυσών σειρών των δύο προηγούμενων δεκαετιών. Αυτών που μας χάρισαν ξεκαρδιστικές ατάκες, οι οποίες έμειναν κολλημένες στα χείλια μας για χρόνια και ίσως μερικές από αυτές να χρησιμοποιούνται ακόμα και σήμερα ασυναίσθητα στις συζητήσεις μας. Παλαιότερα είχαμε συγκεντρώσει μερικές αγαπημένες στιχομυθίες από ελληνικές σειρές - τώρα ήρθε η ώρα να τις κάνουμε περισσότερες. Και να θυμηθούμε άλλες τόσες αστείες ή καλτ στιγμές της εγχώριας μυθοπλασίας.

Συγγνώμη, μου ‘πεσε!

Η Φωφώ (Ελένη Καστάνη) στο «Τι Ψυχή θα παραδώσεις μωρή;» δουλεύει στα διόδια, και φροντίζει να κερδίζει το κάτι τι παραπάνω με τον δικό της τρόπο.

Χριστέ μου, τι ντεκαντάνς!

Η Ντένη Μαρκορά των Δύο Ξένων έγινε σύμβολο class και θανατηφόρας ατάκας. Και μέσα από τα κείμενα των Ρήγα-Αποστόλου μας χάρισε ατάκες που ακόμη τις λέμε όταν αντικρίζουμε κάτι… που δεν ταιριάζει με την αισθητική μας.

Τι θέλεις να πεις, Βίρνα;

Ακολουθείται από τις φράσεις «θέλεις να πεις ότι…» / «κάτσε για να καταλάβω, τι μου λες;» / «τι στο διάολο μου τσαμπουνάς Βίρνα;» / «μισό λεπτό γιατί νομίζω δεν άκουσα καλά, θες να πεις ότι…». Ο Νίκος Φώσκολος ήταν άλλωστε μάστορας στο να δίνει ακόμη και στον γηραιότερο θεατή της «Λάμψης» να καταλάβει τι συνέβη. Άλλωστε έπαιρνε τρία επεισόδια μόνο και μόνο για να μεταφερθεί η πληροφορία από τον έναν στον άλλο με φράσεις όπως οι παραπάνω.

Άντε καλέ, σιγά, κόβεται το σεξ;

Η Θεοπούλα Τζίνη του «Παρά Πέντε» είναι η πιο απολαυστική γιαγιά που είδαμε ποτέ σε σειρά, και κάθε άλλο παρά ανταποκρίνεται στα πρότυπα της κλασικής ελληνίδας γιαγιάκας. Είναι μια υπερδραστήρια γυναίκα που κάνει θραύση στο Παρίσι, ζωγραφίζει την Γκουέρνικα, ξυλοφορτώνει δολοφόνους και, προφανώς, αρνείται να κόψει το σεξ.

Ανθρωπόμορφες Ελληνίδες, ανθρωπόμορφοι Έλληνες…

Η Τάμι Τσανάκα των «Σαββατογεννημένων», ο πιο απολαυστικά χαζός ήρωας που δημιούργησε ο Γιώργος Καπουτζίδης, αποφασίζει να κατέβει υποψήφια στις βουλευτικές εκλογές. Μόνο που η συμμετοχή της στην σαπουνόπερα «Πυρκαγιά» με τους αδίστακτους παρανοϊκούς εμπρηστές επηρεάζει σε μεγάλο βαθμό την προεκλογική της ομιλία.

Σαπίλα… Σαπίλα παντού!

Η Όλγα Μαρκάτου, ο φόβος και ο τρόμος όλων των ηρώων του αγαπημένου «Ντόλτσε Βίτα», αγαπά να μισεί την τηλεόραση. Και κάθε βράδυ, μαζί με την πιστή της οικονόμο και την μισητή της νύφη κάθεται ήσυχα στον καναπέ της, παρακολουθεί προστυχιές, τις (κρυφο)απολαμβάνει, και στη συνέχεια τις στηλιτεύει με τον δικό της τρόπο.

Ουφ… πλήττω!

Η Σωσώ Παπαδήμα, ο πιο φρικιαστικά κακιασμένος χαρακτήρας των κατάμαυρων «Εγκλημάτων», πλήττει. Και όταν πλήττει, σηκώνει το τηλέφωνο και κάνει φάρσες σε όλη την παρέα της σειράς, σε μία από τις πιο απολαυστικές σκηνές της.

Να σας παίξω λίγο;

Στο Κωνσταντίνου και Ελένης, υπήρχε ένας χαρακτήρας, ίσως απολαυστικότερος από τον Κωνσταντίνο και την Ελένη. Ήταν η Πέγκυ Καρρά, ερμηνευμένη υπέροχα από την Μαρία Λεκάκη, η οποία υποδυόταν μία κακή ηθοποιό που ως γκαρσόνα β’ ανάγκαζε τους θαμώνες του μπαρ να ακούν τους μονολόγους της. Αγαπημένα της κομμάτια, το «Ω τάφε μου…» από την Αντιγόνη, οι «σκύλες της λύσσας» από τις Βάκχες και το «Στη Μόσχα αδερφές μου, στη Μόσχα» από τις Τρεις Αδερφές.

Ε ποτέ!

Ο πιο… καλιαρντός ήρωας από καταβολής ελληνικής τηλεόρασης είναι με διαφορά η Νανά Σταμάτη των «Μεν και των Δεν». Το «ε ποτέ» της χρησιμοποιείται μόνο του, αλλά συνδυάζεται και με ό,τι άλλο θέλετε να πείτε όταν ξαφνιάζεστε. Για παράδειγμα, αν ακούσετε μια φωνή να βγαίνει μέσα από μια ντουλάπα και να σας λέει «γείτσες» όταν φταρνίζεστε, όπως έγινε σε αυτό εδώ το επεισόδιο, πρέπει να πείτε «Ε ποτέ η ευγενικιά ντουλάπα»! 

Έβαλα ότι πρόχειρο βρήκα πάνω μου και ήρθα

Η Ντίνα Κώνστα για άλλη μια φορά παραδίδει μαθήματα στιλ, ως Γιολάντα Ραγιά στο «Δις Εξαμαρτείν» των Ρέππα-Παπαθανασίου. Το «κάτι απλό και πρόχειρο» στην περίπτωσή της, προφανώς, είναι μια πανάκριβη γούνα πάνω από ένα ακόμη πιο πανάκριβο συνολάκι.

Λιλίκα Καλλίτση, χρέη στο ΙΚΑ τρεισίμισι χρόνια

Στις φυλακές των «Στάβλων της Εριέττας Ζαΐμη» μαζεύτηκε κάθε καρυδιάς καρύδι. Αλλά το πιο… κοινωνικό καρύδι ήταν η Λιλίκα, μια πατρινιά κομμώτρια που έτρεχε να συστηθεί σε κάθε καινούρια άφιξη στις φυλακές και να δώσει τα διαπιστευτήριά της. Όχι όμως μόνο τα δικά της, αλλά και της φίλης της: «Κι από εδώ η Σμαρούλα Κολιάτσου, διακορεύτρια ανηλίκων στον Κορύλοβο Δράμας». «Και φιλόλογος»! «…Και φιλόλογος, εξίμισι χρόνια».
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v