Οι πιο αστείοι ρόλοι της ελληνικής τηλεόρασης

Η Ντένη Μαρκορά και η Ασπασία, η σατανική Σωσώ και η απαράδεκτη Δήμητρα, ο παπα-Λάμπρος και άλλοι 10 ξεκαρδιστικοί ρόλοι που αγαπήσαμε στην ελληνική τηλεόραση.
Οι πιο αστείοι ρόλοι της ελληνικής τηλεόρασης
του Γιώργου Κόκουβα

Η Ντένη πιάνει από την κοτσίδα την Μαρούσκα και η Κορίνα διδάσκει γεωγραφία. Η Δήμητρα αποφασίζει να πάει στα καλλιστεία και η Πέγκυ ερμηνεύει τις «σκύλες της λύσσας». Η Παρθένα σιχτιρίζει στα ποντιακά και η Σάσα φλερτάρει με όλα τα βόρεια προάστια.

Είναι φιγούρες που μας προκαλούν αυτόματα ένα χαμόγελο. Είναι οι ρόλοι που παρακολουθήσαμε στις δύο πρώτες δεκαετίες της ελληνικής ιδιωτικής τηλεόρασης, και που μάλλον θα παρακολουθούμε σε επανάληψη για πολλές ακόμη. Όχι μόνο επειδή πλέον δεν υπάρχουν αξιόλογες σειρές, αλλά και επειδή αυτοί οι ρόλοι που ακολουθούν ήταν μπροστά από την εποχή τους και μας έκαναν – και θα μας κάνουν – να γελάσουμε μέχρι δακρύων. Ιδού οι 15 πιο αστείοι ρόλοι που είδαμε ποτέ στις ελληνικές κωμικές σειρές.

Ντένη Μαρκορά
(Ντίνα Κώνστα, Δυο Ξένοι)
 Η πιο αλλοπρόσαλλη «γκασπαζά» της ελληνικής τηλεόρασης ευθύνεται για τις νευρώσεις του γιου της, για τους επικούς καυγάδες με την Φαλκονέρα, για τα τεντωμένα νεύρα της Μαρούσκας και κυρίως για την έλλειψη Εβιάν στην αγορά.

Χοσέ Γκουτιέρες και Τάμμυ Τσανάκα
(Γιώργος Καπουτζίδης και Μαρία Ανδρούτσου, Σαββατογεννημένες)

Μπορεί να ήταν οι β’ ρόλοι της πρώτης σειράς του Γιώργου Καπουτζίδη, αλλά ήταν οι πιο απολαυστικοί, με τις καλύτερες ατάκες και τις πιο αβανταδόρικες σκηνές γέλιου και έθνικ καυγάδων.

Σάσα Παπαδήμα και Ασπασία Βαρδάτσικου
(Κατιάνα Μπαλανίκα και Μαρία Καβογιάννη, Ντόλτσε Βίτα)
 Ποιον ρόλο να πρωτοεπιλέξεις από την πιο πολυπαιγμένη οικογενειακή κωμωδία του Mega; Αν έπρεπε να επιλέξουμε, θα βάζαμε από κοινού στον θρόνο την σέξι ζωντοχήρα Σάσα (την επονομαζόμενη και «Σαμάνθα της ελληνικής τηλεόρασης») και την γεροντοκόρη Ασπασία που μας τραγούδησε τις απολαυστικές διασκευές «Μακαρένια» και «Άι Σαρβάι».

Σωσώ Παπαδήμα και Κορίνα Μητροπούλου
(Καίτη Κωνσταντίνου και Μαρία Καβογιάννη, Εγκλήματα)
 Ο πιο “dark” γυναικείος ρόλος σε ελληνική κωμωδία και η πιο απενοχοποιημένη ιερόδουλη της τηλεόρασης ευθύνονται για την επιτυχία της σειράς του Λευτέρη Παπαπέτρου. Trivia: Οι δύο ερμηνεύτριες είναι φίλες στην πραγματική ζωή.

Πέγκυ Καρρά
(Μαρία Λεκάκη, Κωνσταντίνου και Ελένης)

Άλλη μια απόδειξη ότι οι β’ ρόλοι είναι και οι πιο απολαυστικοί, η «ατάλαντη γκαρσονοθεατρίνα β’» της σειράς των Ρώμα-Χατζησοφιά συνεχίζει ακάθεκτη ακόμη και σήμερα να μας ερμηνεύει κάθε μεσημέρι τις «σκύλες της λύσσας», το «στη Μόσχα αδελφές μου, στη Μόσχα» και το «ω τάφε μου, κρεβάτι νυφικό», σε ένα συνεχές παραλήρημα απείρου θεατρικού κάλλους.

Δήμητρα Παπαδοπούλου
(Δήμητρα Παπαδοπούλου, Οι Απαράδεκτοι)

Ο πιο αστείος από τους «απαράδεκτους» χαρακτήρες ήταν κατά την ταπεινή μας άποψη αυτός που ερμήνευσε η ίδια η δημιουργός της σειράς, που έμαθε στο τηλεοπτικό κοινό τι θα πει ανεπιτήδευτο χιούμορ, ξεκαρδιστική αφέλεια και σουρεαλιστικός διάλογος.

Λάζαρος
(Άρης Σερβετάλης, Είσαι το Ταίρι μου)
 Ο ρόλος που σύστησε και καθιέρωσε τον Άρη Σερβετάλη στο ελληνικό κοινό έμεινε εμβληματικός για το κόκκινο λοφίο του, για το πιο κοσμαγάπητο κατοικίδιο της τηλεόρασης, τον Μήτσο το ιγκουάνα, και για τον χαλαρό τρόπο με τον οποίο αντιμετώπιζε τη ζωή.

Θεοπούλα Τζίνη
(Έφη Παπαθεοδώρου, Στο Παρά Πέντε)
 Από τότε που ο Γιώργος Καπουτζίδης δημιούργησε τους ήρωες του «Παρά Πέντε», η ιδέα για το πώς είναι η τυπική ελληνική γιαγιά έχει αλλάξει, κυρίως χάρη στη Θεοπούλα που μπορεί να της κόβουν το εφάπαξ, αλλά δεν μπορούν να της κόψουν και το σεξ.

Νανά Σταμάτη
(Τζόυς Ευείδη, Οι Μεν και οι Δεν)

Ήταν ο πρώτος χαρακτήρας που δίδαξε τα καλιαρντά στους έλληνες τηλεθεατές, μαζί με ταχύρρυθμα μαθήματα κιτς αισθητικής, με την οποία βασάνιζε τους πλούσιους σνομπ γείτονές της.

Παρθένα Ουσταμπασίδου
(Ελένη Γερασιμίδου, Εμείς κι Εμείς)
 Η Ελένη Γερασιμίδου πέρασε για ένα «γκεστ» από την σειρά ως εκνευριστική ξαδέρφη της παρέας, αλλά το κοινό την αγάπησε τόσο που λίγα επεισόδια αργότερα επέστρεψε μόνιμα και έγινε η πρωταγωνίστρια του «Εμείς κι Εμείς», διδάσκοντάς μας την ποντιακή παράδοση και την αξία της ξεκαρδιστικής αφέλειας.

Παπα-Λάμπρος
(Παύλος Χαϊκάλης, Τι Ψυχή θα Παραδώσεις Μωρή;)
 Μπορεί να κόπηκε στο έκτο μόλις επεισόδιο, αλλά μία από τις πιο καλογραμμένες σειρές του σεναριακού διδύμου Ρήγα-Αποστόλου πρόλαβε να μας συστήσει τον πιο προχωρημένο παπά που έχουμε δει στο γυαλί, τον παπα-Λάμπρο που προκαλούσε καρδιοχτύπια στις πιστές της ενορίας, οδηγούσε cabrio, άκουγε Τρύπες και θέσπισε την Ιεροκάρτα Visa με σούπερ προσφορές γάμων και εξομολογήσεων.

Γιολάντα Ραγιά
(Ντίνα Κώνστα, Το Δις Εξαμαρτείν)

Λίγα χρόνια πριν επιστρέψει με την ίδια περούκα και το ίδιο μπρίο ως Ντένη Μαρκορά, η Ντίνα Κώνστα προετοίμασε το έδαφος ερμηνεύοντας την αριστοκρατική καπάτσα Γιολάντα, άλλη μία αλλοπρόσαλλη αλλά αξιαγάπητη μητρική φιγούρα, αυτή τη φορά δημιουργημένη από το έτερο αγαπημένο σεναριακό δίδυμο της ελληνικής τηλεόρασης, τους Ρέππα-Παπαθανασίου στο «Δις Εξαμαρτείν».
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v