25 διευθύνσεις και αριθμοί για να βρείτε το δίκιο σας
Πού πρέπει να απευθυνθείτε σε περίπτωση αισχροκέρδειας εις βάρος σας; Σε ποιον αριθμό θα καταγγείλετε παράνομο περιεχόμενο στο διαδίκτυο και πώς θα βρείτε το δίκιο σας σε ζητήματα Μέσων Μαζικής Μεταφοράς; Ακολουθούν 25 φορείς για να απευθυνθείτε επί παντός επιστητού.

*Φορείς μετακίνησης
*Συνήγορος του Καταναλωτή: Η συγκεκριμένη αρχή αναλαμβάνει την άμεση και ανέξοδη διαμεσολάβηση για τη φιλική διευθέτηση διαφορών των καταναλωτών ή των ενώσεών τους με προμηθευτές του δημόσιου και του ιδιωτικού τομέα. Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τις καταγγελίες τους κατά προμηθευτών για ζητήματα που θεωρούν ότι θέτουν σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλειά τους ή συνιστούν προσβολή των οικονομικών συμφερόντων τους, είτε μέσω φόρμας υποβολής αναφοράς είτε με τους τρόπους που αναλύονται
*Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών: Μέσω της
*Αστυνομικές επιλογές: Αστυνομία δεν είναι μόνο το 100. Για επιμέρους ζητήματα μπορείτε να απευθύνεστε στους εξής αριθμούς:
*Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο: Το Παρατηρητήριο Παραπλανητικής Διαδικτυακής Διαφήμισης του Ξενοδοχειακού Επιμελητηρίου της Ελλάδος δέχεται αναφορές 

