10 tips για οργανωμένο γραφείο
Οργάνωση γραφείου σημαίνει μεγαλύτερη αποδοτικότητα, καλύτερη ενέργεια, θετική διάθεση και λιγότεροι περισπασμοί κατά την εργασία σας. Ακολουθήστε απλά tips για τον χώρο του γραφείου είτε στην δουλειά είτε στο σπίτι σας και βάλτε τάξη στο «χάος».

Ξεκινήστε με τα χαρτιά, τα έγγραφα, τα περιοδικά και τις εφημερίδες που σχηματίζουν σωρούς πάνω στο γραφείο σας. Θα πάρει αρκετή ώρα, αλλά αξίζει τον κόπο: Ξεχωρίστε τα χρήσιμα από τα άχρηστα, ξεφορτωθείτε τα τελευταία στην ανακύκλωση και αρχειοθετήστε τα πρώτα στους κατάλληλους φακέλους και συρτάρια.
*Κρατήστε χώρο για post-its
*Βάλτε την προσωπική σας πινελιά στον χώρο 


