Τα καλύτερα του ελληνικού ερωτικού κινηματογράφου των 70s

Από το Κορίτσι με το Άλογο μέχρι το Κορίτσι Βόμβα και τα Διαμάντια στο γυμνό σου σώμα, αυτές είναι οι καλύτερες ταινίες του Greek Erotica.
Τα καλύτερα του ελληνικού ερωτικού κινηματογράφου των 70s
Πριν λίγες μέρες χάσαμε ένα από τα είδωλα του ελληνικού ερωτικού κινηματογράφου της χώρας. Μιλάμε φυσικά για τον πάντα άξιο Κώστα Γκουσγκούνη, ο χαμός του οποίου σκόρπισε θλίψη στους fans του είδους. Με αυτή την αφορμή είπαμε να ξετυλίξουμε τις σελιλόιντ αναμνήσεις μας και να δούμε ξανά κάποιες από τις καλύτερες ταινίες του Greek Εrotica που γνώρισε μεγάλες δόξες στα 70s, και τίμησε το soft core κινηματογραφικό κίνημα. 

Το Κορίτσι και το Άλογο του Βαγγέλη Σερδάρη (1972)



Πρόκειται ίσως για την πλέον αντιπροσωπευτική ταινία του είδους, που είχαμε προκαλέσει πολλές συζητήσεις όταν προβλήθηκε, κυρίως για τις γυμνές σκηνές της πρωταγωνίστριας Άννας Φόνσου.

Το στόρι του φιλμ είναι το ακόλουθο: «Ένας γοητευτικός νέος, ο Λάρι, μετά το πέρας των σπουδών του στο εξωτερικό επιστρέφει στην Ελλάδα και μένει με τον ζωγράφο πατέρα του, τον Αλέξη, και τη νεαρή φιλενάδα του δεύτερου, την Τζούλια. Η αισθησιακή κοπέλα ελκύεται από τον γιο, και ο πατέρας δεν ενοχλείται, αντίθετα μάλιστα ενθαρρύνει τη σχέση, πιστεύοντας πως έτσι θα κρατήσει τον γιο του κοντά του. Ο Λάρι όμως θέλει να φύγει και ζητάει απ’ την Τζούλια να τον ακολουθήσει. Η Τζούλια διστάζει αλλά αργότερα, όταν ανακαλύπτει τον τελευταίο πίνακα του Αλέξη, όπου οι δύο νέοι απεικονίζονται να κάνουν έρωτα πάνω σ’ ένα άλογο, δέχεται».

Διάχυτος ερωτισμός, εξαιρετική φωτογραφία και μπόλικο γυμνό, σε μια ταινία που μπορεί να μην χρήζει σεναριακές δάφνες ποιότητας αλλά στα μπόνους της θα βρεις τα υπέροχα τραγούδια της Ελπίδας.

Διαμάντια στο Γυμνό σου Σώμα του Όμηρου Ευστρατιάδη (1972)



Ο Όμηρος Ευστρατιάδης, πριν ξεκινήσει τις Ρόδες, Τσάντες και Κοπάνες, είχε εντρυφήσει στο ελληνικό ερωτικό σινεμά, δίνοντας στην Ελένη Ανουσάκη τον πιο ερωτεύσιμο ρόλο της καριέρας της. Χυμώδης, εντυπωσιακή και πρότυπο μεσογειακής ομορφιάς η τελευταία, αποτελεί τον κρυμμένο άσσο στο μανίκι της ταινίας, που έχει μπόλικο μυστήριο κι ανατροπές, παραπέμποντας σε κάποιο από τα διάσημα βίπερ νόρα της εποχής. Η περίληψη της ταινίας σου δίνει μια καλή αίσθηση όσων πρόκειται να δεις:

«Μια τέως πόρνη, η Μπέλλα, κουμαντάρει τώρα ένα φτηνό ξενοδοχείο στον Πειραιά και κάποια μέρα ανακαλύπτει ότι ένας από τους ενοίκους, ο Γαρμπής, κρύβει στο δωμάτιό του διαμάντια. Αμέσως πείθει τον εραστή της, τον Σίμο, έναν γεροδεμένο λιμενεργάτη, να καθαρίσει τον Γαρμπή για να αρπάξουν στη συνέχεια το θησαυρό. Λίγο αργότερα καταφτάνει στο ξενοδοχείο ένα μέλος της συμμορίας, ο Σορόκος, που αναζητάει τα διαμάντια. Η Μπέλλα τον φλερτάρει. Όταν έρχεται στο ξενοδοχείο ο αμερικάνος Γκρέκος, αρχηγός της συμμορίας, η Μπέλλα προσπαθεί να στρέψει τον έναν εναντίον του άλλου. Ο Σίμος, χολωμένος καθώς είναι απ’τα τερτίπια της Μπέλλας και πάνω σ’ ένα γερό μεθύσι, αποκαλύπτει τα πάντα στην πόρνη Πέρσα».

Το Κορίτσι Βόμβα του Νίκου Μαστοράκη (1976)



«Ένας Έλληνας ζιγκολό και μικροαπατεώνας, ο Τσες, και ο άρτι αφιχθείς στην Αθήνα αμερικανός φίλος του Μπομπ, καλούνται να προστατεύσουν την Τζεραλντίν και τη μυστηριώδη κόρη της Χριστίνα από μια επίσης μυστηριώδη συμμορία που απειλεί τη ζωή τους. Μετά από περιπετειώδεις καταδιώξεις και ανταλλαγές πυροβολισμών, οι δύο φίλοι θα συλληφθούν από τα μέλη της συμμορίας και ο αρχηγός τους θα τους πληροφορήσει ότι η Τζεραλντίν είναι μια ανατολικο-γερμανίδα κατάσκοπος η οποία έχει απαγάγει την αμερικανίδα Χριστίνα –η οποία έχει τηλεπαθητικές ικανότητες–, με σκοπό να τη χρησιμοποιήσει για να δολοφονήσει έναν υψηλά ιστάμενο, αλλά αντιφρονούντα, σοβιετικό διπλωμάτη».

Μια ανάγνωση στο οπισθόφυλλο του dvd της ταινίας αρκεί για να καταλάβεις ότι εδώ έχουμε να κάνουμε με μια femme fatale (Μαρία Αλιφέρη) που έχει ερωτευτεί δικαίως ο φακός του Νίκου Μαστοράκη. Το Κορίτσι Βόμβα είναι ένα ερωτικό θρίλερ, από τα καλύτερα που είδαμε ποτέ στον ελληνικό κινηματογράφο, με έξυπνο σενάριο, γεγονός που πιστοποίησε κι η σχετική  επιτυχία που σημείωσε η ταινία στο εξωτερικό.

Πιο θερμή κι από τον ήλιο του όμηρου Ευστρατιάδη (1972)



«Μια παντρεμένη γυναίκα (Άννα Φόνσου) προσπαθεί να καλύψει το κενό που βιώνει ως προς τις ερωτικές της επιθυμίες, υποδυόμενη την πόρνη. Ένας πελάτης της (Χρήστος Νομικός) της ζητά επίμονα να εγκαταλείψει το πεζοδρόμιο και να παντρευτούν. Εκείνη αποφασίζει να επιστρέψει στον σύζυγό της (Ανδρέας Μπάρκουλης), ελπίζοντας ότι η ζωή τους θα βελτιωθεί. Όταν όμως θα συναντήσει τυχαία τον «πελάτη» της και αυτός της δώσει ένα δαχτυλίδι αρραβώνων, η γυναίκα θα συνειδητοποιήσει ότι είναι εγκλωβισμένη μέσα στις ίδιες τις επιλογές της».

Αυτή είναι λίγο πολύ η ιστορία της «Πιο θερμής κι από τον ήλιο», μιας ταινίας που επιβεβαίωσε την επιτυχία του όμηρου Ευστρατιάδη ως γκουρού του είδους, με τη συμμετοχή μεγάλων σταρ του ελληνικού σινεμά (Φόνσου, Μπάρκουλης, Γεωργίτσης). Η ταινία απέκτησε καλτ στάτους κι αγαπήθηκε από τους φανς, σημειώοντας μπόλικες sold out προβολές πολλά χρόνια μετά την κυκλοφορία της. Όταν το soft-core συνάντησε το όμορφο ελληνικό καλοκαίρι, γέννησε την Πιο Θερμή από τον ήλιο, που ακόμη περηφανεύεται για τη μουσική υπόκρουση των τραγουδιών του Γιάννη Πουλόπουλου.

Ιδιωτική μου ζωή του Ερρίκου Ανδρέου (1971)



Όπως θα έχεις καταλάβει η Άννα Φόνσου ήταν η μούσα του Greek Erotica, ερμηνεύοντας κάποιους από τους πλέον εμβληματικούς ρόλους του είδους. Έτσι λοιπόν και στην Ιδιωτική μου Ζωή του Ερρίκου Ανδρέου υποδύεται την πρωταγωνίστρια έχοντας στο πλάι της το Ρεμάλι της Φωκίωνος Νέγρη, Άλκη Γιαννακά και τον Αντρέα Μπάρκουλη. Ένας ανακριτής ερευνά το παρελθόν μιας πλούσιας και γοητευτικής γυναίκας, μετά τη δολοφονία της υπηρέτριάς της και το κουβάρι ενός σχετικά στιβαρού ερωτικού θρίλερ αρχίζει να ξετυλίγεται παράλληλα με μπόλικες καψωματικές σκηνές, με τους πρωταγωνιστές να ερωτοτροπούν μεταξύ τους.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v