ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Advertorial

Αντιμετωπίστε τις καούρες με τις σωστές τροφές!

Ταλαιπωρείστε συχνά από καούρες; Δείτε πώς θα αντιμετωπίσετε αποτελεσματικά με «όπλο» σας τη σωστή διατροφή.

Αντιμετωπίστε τις καούρες με τις σωστές τροφές!

Οι καούρες αποτελούν ένα από τα πιο συχνά πεπτικά προβλήματα, καθώς το 49% των ενηλίκων στην Ελλάδα1 έχει εμφανίσει έστω μια φορά στη ζωή του τα αντίστοιχα συμπτώματα, όπως επώδυνο αίσθημα καύσου πίσω από το στέρνο, αίσθημα καύσου στο λαιμό, πόνος στο στήθος στο σκύψιμο ή ξάπλωμα, καθώς και βήχα, πονόλαιμο ή βραχνάδα.

Τα συμπτώματα αυτά προκαλούν δυσφορία κατά τη διάρκεια της ημέρας, αλλά και κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Οι μικρές αλλαγές στον τρόπο διατροφής μας αποτελούν έναν από τους βασικούς παράγοντες που συμβάλλουν στην αντιμετώπιση από τις καούρες. Η Ειρήνη Μπαμπαρούτση, κλινική διαιτολόγος και αθλητική διατροφολόγος, προτείνει τις παρακάτω τροφές για το σκοπό αυτό:

Πλιγούρι βρώμης
Το πλιγούρι βρώμης είναι το καλύτερο πρωινό και το καλύτερο σνακ οποιαδήποτε στιγμή της ημέρας. Είναι πλούσιο σε μαγνήσιο και φώσφορο, είναι χορταστικό και δεν προκαλεί παλινδρόμηση. Έρευνες έχουν αποδείξει ότι η συχνή κατανάλωση συμβάλλει στη μείωση των επιπέδων των λιπιδίων στο αίμα και στη μείωση της αρτηριακής πίεσης2.

Μάραθος – Σέλινο – Μαϊντανός
Εκτός από την πληθώρα βιταμινών και μετάλλων, ο μάραθος περιέχει μια κατηγορία αντιοξειδωτικών, τα φλαβονοειδή, τα οποία ενισχύουν την ευεργετική του δράση στη λειτουργία του γαστρεντερικού συστήματος. Το σέλινο δεν έχει σχεδόν καθόλου θερμίδες λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε νερό και είναι μια εξαιρετική επιλογή εάν υποφέρετε από ΓΟΠ. Η παρουσία των φλαβονοειδών, σημαντικών αντιοξειδωτικών ουσιών, συμβάλλει στην αναστολή της ανάπτυξης βακτηρίων που σχετίζονται με την εμφάνιση της ΓΟΠ. Ταυτόχρονα ρυθμίζει αρκετά την όρεξη. Τέλος, οι αντιοξειδωτικές ουσίες του μαϊντανού, σε συνδυασμό με την παρουσία ενός αιθέριου ελαίου, της ευγενόλης, ενισχύουν τις θεραπευτικές του ιδιότητες.

Κοτόπουλο και γαλοπούλα
Τα πουλερικά είναι καλές πηγές ζωϊκής πρωτεΐνης με χαμηλό λίπος, οι οποίες παρέχουν τα απαραίτητα αμινοξέα για την αναδόμηση και την επούλωση του βλεννογόνου του στομάχου. Είναι καλό να είναι βραστά, ψητά, στη σχάρα, σοταρισμένα (σίγουρα όχι τηγανητά) και χωρίς την πέτσα, που έχει υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος3.

Ρίζες και πράσινα λαχανικά
Κουνουπίδι, μπρόκολο, σπαράγγια, πράσινα φασόλια και άλλα πράσινα λαχανικά αποτελούν σπουδαίες τροφές για όσους υποφέρουν από ΓΟΠ, καθώς συμβάλλουν στη ρύθμιση της οξύτητας του στομάχου4.

Σιμιγδάλι, πλιγούρι και ρύζι
Το σιμιγδάλι, το πλιγούρι και το καφέ ρύζι αποτελούν ιδανικές επιλογές για τις καούρες στο στομάχι. Είναι σύνθετοι υδατάνθρακες, χωρίς να προκαλούν υπερέκκριση υδροχλωρικού οξέος που ευθύνεται για τις καούρες.

Για την άμεση αντιμετώπιση των συμπτωμάτων από τις καούρες, δοκιμάστε το Reduflux™ της φαρμακευτικής εταιρείας Omega Pharma. Το Reduflux™ περιέχει το συστατικό Phycodol™, το οποίο αλληλεπιδρά με τα γαστρικά υγρά του στομάχου, σχηματίζοντας έναν ανώτερο προστατευτικό φραγμό, ο οποίος καταστέλλει άμεσα την παλινδρόμηση των οξέων και παράλληλα σταματά τον πόνο και την δυσφορία.

Η δράση του διαρκεί έως και 4 ώρες, είναι κατάλληλο για ενήλικες, παιδιά ηλικίας άνω των 12 ετών, εγκύους, αλλά και κατά την περίοδο της γαλουχίας.

Στο site myeupepsia.gr, το οποίο υποστηρίζεται από την εξειδικευμένη σειρά προϊόντων Benegast για το γαστρεντερικό σύστημα, έχετε την ευκαιρία να μάθετε περισσότερα για το πεπτικό σύστημα, μέσα από απλές και χρήσιμες συμβουλές που μπορείτε να εφαρμόσετε στην καθημερινότητα σας.

Βιβλιογραφία:

An Incidence and U & A Study of the Greek Market» - Millward Brown, Omega Pharma Hellas, Feb 2014
J Med Assoc Thai. 2013 Dec;96 Suppl 5:S25-3
J Am Geriatr Soc. 1993 Apr;41(4):357-62
FrankI. T., Jayaraj A. P., Clark C. G. Diet and Ulcer. The Lancet, 330 (8555) : 398. 1987

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
SPONSORED LINKS

"Ένα βιβλίο διαβασμένο από χίλιους διαφορετικούς ανθρώπους είναι χίλια διαφορετικά βιβλία."

Αντρέι Ταρκόφσκυ, Ρώσος σκηνοθέτης

  • 337 - Πεθαίνει ο Μέγας Κωνσταντίνος, αυτοκράτορας της Ρωμαϊκής Αυτοκρατορίας και ισαπόστολος.
    1813 - Γεννιέται ο Ρίχαρντ Βάγκνερ, Γερμανός μουσουργός.
    1825 Πεθαίνει η Λασκαρίνα Μπουμπουλίνα, αγωνίστρια της Ελληνικής Επανάστασης.
    1885 - Πεθαίνει ο Βικτόρ Ουγκώ, Γάλλος συγγραφέας.
    1917 - Γεννιέται ο Στέλιος Ανεμοδουράς, συγγραφέας του Μικρού Ήρωα.
    1960 - Στη νότιο Χιλή σημειώνεται ο ισχυρότερος σεισμός που έχει καταγραφεί, 9,5 βαθμοί της κλίμακας Ρίχτερ.
    1963 - Πραγματοποιείται δολοφονική επίθεση εναντίον του βουλευτή της Ε.Δ.Α., Γρηγόρη Λαμπράκη, στη Θεσσαλονίκη. Ο Λαμπράκης εξέπνευσε στις 27 Μαΐου.

© 2002-2022 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v