ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Μετά το πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές

6 «ανώδυνα» βήματα θα σας βοηθήσουν να σηκωθείτε από το γιορτινό τραπέζι χωρίς τύψεις για τις διατροφικές παρασπονδίες. Δείτε πώς θα ξεφορτωθείτε -χωρίς να πεινάσετε- τα κιλά της Πασχαλιάς.

Μετά το πασχαλινό τραπέζι χωρίς ενοχές

Δεν καταφέρατε να αντισταθείτε στους γευστικούς πειρασμούς που βρέθηκαν μπροστά σας στο γιορτινό τραπέζι; Δεν υπάρχει λόγος να αισθάνεστε τύψεις ούτε να υποβάλλετε τον εαυτό σας σε μεθεόρτια τιμωρία. Δείτε πώς θα απαλλαγείτε από τα πασχαλινά βάρη με 6 «ανώδυνα» βήματα…

Μικρά και συχνά γεύματα
Τα πολλά γεύματα σε μικρές ποσότητες επιταχύνουν τον μεταβολισμό, δεν στερούν από τον οργανισμό πολύτιμες θρεπτικές ουσίες και -το κυριότερο- μας γλιτώνουν από το βασανιστικό αίσθημα πείνας.

Περισσότερη άσκηση
Είναι γνωστό πως η γυμναστική αυξάνει τον μεταβολισμό και βοηθά στο κάψιμο λίπους. Αν το γυμναστήριο δεν είναι το φυσικό σας περιβάλλον, μπορείτε να επιλέξετε μια δραστηριότητα που σας ευχαριστεί, και να ασκηθείτε μόνοι ή με παρέα.

Το λιγότερο 20’
Ο οργανισμός μας χρειάζεται περίπου 20 λεπτά ώστε να επέλθει το αίσθημα κορεσμού. Για να μην ξεγελιέστε από την «ψεύτικη» πείνα, φροντίστε τα κύρια γεύματά σας να διαρκούν 20 λεπτά.

Απαραίτητα πρωινό
Ένα από τα πιο συνηθισμένα λάθη στην προσπάθεια να περιορίσουμε τις θερμίδες, είναι να κόβουμε το πρώτο γεύμα της ημέρας. Αυτό, όμως, έχει ως αποτέλεσμα να στερούμε από το σώμα μας την απαιτούμενη ενέργεια, ενώ συνήθως καταλήγει σε φαινόμενα βραδινής υπερφαγίας. Το ισορροπημένο πρωινό είναι βασικός σύμμαχός μας στη δίαιτα.

«Ναι» σε φρούτα και λαχανικά, «όχι» σε λιπαρά και ζάχαρη
Περιορίστε τις τροφές που είναι πλούσιες σε λιπαρά και ζάχαρη, αντικαθιστώντας τες με φρούτα και λαχανικά: έχουν λίγες θερμίδες και πολλά θρεπτικά συστατικά, ενώ τα φρούτα ικανοποιούν την ανάγκη μας για γλυκό με τον πιο υγιεινό τρόπο.

Όταν τρώμε, κλείνουμε την οθόνη
Οι έρευνες έχουν δείξει ότι όσοι τρώνε μπροστά στην τηλεόραση ή τον υπολογιστή, συνήθως καταναλώνουν πολύ περισσότερο φαγητό από το κανονικό. Κι αυτό γιατί όταν η προσοχή μας είναι στραμμένη αλλού, δεν έχουμε έλεγχο της ποσότητας που τελικά καταναλώνουμε.

Πηγή: Iatronet

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Μία είναι η απόδειξη του «μπορώ»: το «κάνω»"

Marie von Ebner-Eschenbach, Γερμανίδα γνωμικογράφος

  • 1640 - Τέλος της Ιβηρικής Ένωσης: η Πορτογαλία ανακηρύσσει βασιλιά τον Ιωάννη Δ' τερματίζοντας μία περίοδο 60 ετών προσωπικής ένωσης των στεμμάτων της Ισπανίας και της Πορτογαλίας
    1797 - Συλλαμβάνεται στην Τεργέστη ο Ρήγας Φεραίος μαζί με το συνεργάτη του Χριστόφορο Περραιβό.
    1913 - Η Κρητική Πολιτεία ενώνεται επισήμως με την Ελλάδα
    1988 - H Μπεναζίρ Μπούτο γίνεται η πρώτη γυναίκα ηγέτης μουσουλμανικής χώρας στο Πακιστάν
    2002 - Δημιουργία της Ελληνικής Βικιπαίδειας
    Παγκόσμια Ημέρα κατά του AIDS

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v