ΔΙΑΤΡΟΦΗΑΔΥΝΑΤΙΣΜΑ

Δίαιτα στο εστιατόριο; Γίνεται με 10 απλές συμβουλές

Δεν χρειάζεται να ανησυχείτε για τα κιλά σας κάθε φορά που βγαίνετε για φαγητό. Ακολουθήστε 10 εύκολες οδηγίες για να απολαμβάνετε το γεύμα σας στο εστιατόριο χωρίς να δείτε τον δείκτη της ζυγαριάς να ανεβαίνει.

Δίαιτα στο εστιατόριο; Γίνεται με 10 απλές συμβουλές

Θέλετε να χάσετε βάρος, προσέχετε τη διατροφή σας και αποφεύγετε οποιαδήποτε κοινωνική συναναστροφή περιλαμβάνει ένα τραπέζι γεμάτο πειρασμούς. Και όμως, η έξοδός σας για φαγητό δεν χρειάζεται να μεταφραστεί σε εφιάλτη για τη ζυγαριά σας. Δείτε πώς.

1) Οργανωθείτε
Διαμορφώστε ευέλικτα τη δίαιτά σας. Αν σκοπεύετε να υποκύψετε σε διατροφικές ατασθαλίες, φροντίστε να αφιερώσετε εκείνες τις μέρες λίγο περισσότερο χρόνο στη γυμναστική που θα σας βοηθήσει να κάψετε τις επιπλέον θερμίδες. Μην είστε πολύ αυστηροί με το πρόγραμμά σας. Αφήστε τον εαυτό σας να χαλαρώσει σε κάποιες ειδικές περιπτώσεις, αρκεί να μην βαφτίσετε κάθε μέρα ειδική περίσταση!

2) Προετοιμαστείτε και κρατήστε τις υποσχέσεις σας
Αποφασίστε πόσο θέλετε να φάτε προτού κοιτάξετε το μενού. Φτιάξτε κάποιους κανόνες και ακολουθήστε τους πιστά. Για παράδειγμα, αποφύγετε τα αλά καρτ μενού, ακόμη κι αν σας συμφέρει περισσότερο οικονομικά, αφού είναι σχεδόν βέβαιο ότι θα φάτε περισσότερο. Για να αποφύγετε τις παρασπονδίες, απομακρύνετε από δίπλα σας το καλαθάκι με το ψωμί ή ζητήστε να το πάρουν από το τραπέζι.

3) Κάντε ειδική παραγγελία
Μη διστάζετε να παραγγείλετε το πιάτο σας με κάποιες διαφοροποιήσεις. Παραδείγματος χάριν, ζητήστε από τον σερβιτόρο να μη βάλει σάλτσες ή λάδι, ενώ προτιμήστε για συνοδευτικό σαλάτα και όχι τηγανιτές πατάτες.

4) Ελέγξτε τη μερίδα σας
Σε κάποια εστιατόρια, η ποσότητα του φαγητού που σερβίρεται, υπερβαίνει κατά πολύ την «κανονική» μερίδα. Σε αυτές τις περιπτώσεις, παραγγείλτε ως ορεκτικό μία σαλάτα και μοιραστείτε το κυρίως πιάτο με ένα φίλο σας.

5) Μάθετε τη γλώσσα της κουζίνας
Εμπλουτίστε το λεξιλόγιό σας με ορολογίες που προσδιορίζουν τον τρόπο μαγειρέματος. Σε γενικές γραμμές, οι παρακάτω χαρακτηρισμοί μεταφράζονται σε φαγητά πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες: ογκρατέν, ολαντέζ, μιλανέζε, σουφλέ.

6) Γίνετε και πάλι παιδιά
Βρεθήκατε σε φαστ φουντ; Επιλέξτε το παιδικό μενού. Η μερίδα είναι μικρότερη και θα σας γλιτώσει από αρκετές εξτρά θερμίδες.

7) Αποφύγετε τα ορεκτικά
Διαφόρων ειδών κεφτεδάκια, τηγανιτές σπεσιαλιτέ, πατάτες, μπέικον, τυρί… δεν μεγαλώνουν μόνο την όρεξη, αλλά και το νούμερο στα ρούχα μας.

8) Προσοχή στη σαλάτα
Φαίνεται η πιο υγιεινή και light επιλογή που μπορείτε να κάνετε, αλλά η συνετή κίνησή σας πάει χαμένη αν η σαλάτα περιέχει βαριές σάλτσες (π.χ., μαγιονέζα), τριμμένο τυρί ή κρουτόν. Προτιμήστε κάποιο ντρέσινγκ με χαμηλά λιπαρά.

9) Αλκοόλ με μέτρο
Ένα ποτήρι κρασί μαζί με το γεύμα σας δεν δημιουργεί πρόβλημα, αλλά η διατροφική σας προσπάθεια θα μείνει χωρίς αποτέλεσμα αν ξεφύγετε. Αποφύγετε την κατανάλωση αλκοόλ με άδειο στομάχι, ενώ ένα έξυπνο κόλπο είναι να πίνετε μεταξύ δύο ποτών ένα ποτήρι νερό.

10) Μην αδειάζετε το πιάτο σας
Αν η μερίδα είναι μεγάλη, περιοριστείτε στη μισή. Αν σας φαίνεται δύσκολο να μην καθαρίσετε το πιάτο που έχετε μπροστά σας, ζητήστε ένα δεύτερο και τοποθετήστε εκεί μέρος του φαγητού σας για να το μοιραστούν οι συνδαιτυμόνες σας. Απομακρύνετε το πιάτο από κοντά σας όταν αισθανθείτε ότι χορτάσατε. Και θυμηθείτε να τρώτε αργά. Ο ανθρώπινος οργανισμός χρειάζεται περίπου 20 λεπτά για να αναγνωρίσει το αίσθημα κορεσμού.

Πηγές: MSN.co.uk, Prevention.com

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Η λογική στους ερωτευμένους είναι σαν τον δαυλό μέσα στην ομίχλη. Φωτίζει, αλλά δεν διαλύει."

Φραγκίσκος Βάκων, Άγγλος φιλόσοφος

  • 1095 - Την τελευταία ημέρα του Συμβουλίου του Κλερμόν, ο Πάπας Ουρβανός Β΄ ορίζει τον επίσκοπο Αντεμάρ του Πουί και τον κόμη Ραϊμόνδο Δ' της Τουλούζης ως επικεφαλής της Α' Σταυροφορίας στους Αγίους Τόπους.
    1520 - Ο Φερδινάνδος Μαγγελάνος, περνώντας από τον πορθμό που σήμερα φέρει το όνομά του, γίνεται ο πρώτος Ευρωπαίος εξερευνητής που φτάνει στον Ειρηνικό Ωκεανό μέσω του Ατλαντικού Ωκεανού.
    1582 - Ο 18χρονος Ουίλλιαμ Σαίξπηρ και η 26χρονη Ανν Χάθαγουεϊ πληρώνουν 40 αγγλικές λίρες για να βγάλουν άδεια γάμου.
    1814 - Οι «Τάιμς του Λονδίνου» είναι η πρώτη εφημερίδα που κάνει χρήση ατμοκίνητου πιεστηρίου για την εκτύπωσή της.
    1821 - Ο Παναμάς κηρύσσει την ανεξαρτησία του από την Ισπανία.
    1895 - Διεξάγεται ο πρώτος αγώνας αυτοκινήτων στην Αμερική. Συμμετέχουν 6 αυτοκίνητα, τρέχουν για 55 μίλια, και ο νικητής αναπτύσσει μέση ταχύτητα 7 μιλίων την ώρα.
    1910 - Ο Ελευθέριος Βενιζέλος κερδίζει τις εκλογές, με 307 από τις 362 έδρες της Βουλής.
    1964 - Εκτόξευση του αμερικανικού διαστημοπλοίου Mariner 4, του πρώτου που μετέδωσε κοντινές εικόνες του πλανήτη Άρη

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2

v