Αν η υγιεινή διατροφή έχει γίνει για σας τρόπος ζωής, ήρθε η ώρα να προσθέσετε άλλον έναν όρο στο λεξιλόγιό σας: «foodonomics» ονομάζεται η νέα τάση που απαιτεί να γνωρίζει περισσότερα ο καταναλωτής για το μενού των εστιατορίων και τη θρεπτική αξία των γευμάτων εκτός σπιτιού.
Αποκαλυπτικά είναι τα συμπεράσματα της έρευνας «World Menu Report» που πραγματοποίησε η Unilever σε 7 χώρες, με τη συμμετοχή 3.500 ατόμων. Όπως προέκυψε, αν και οι περισσότεροι θα ήθελαν να ξέρουν τι τρώνε όταν βγαίνουν έξω, η έλλειψη διατροφικής πληροφόρησης τους εμποδίζει να στρέφονται σε πιο υγιεινές επιλογές.
Τι έδειξε η έρευνα
* 90% θέλει να γνωρίζει περισσότερα για τα φαγητά που καταναλώνει εκτός σπιτιού
* 87% δήλωσε ότι οι διατροφικές πληροφορίες θα επηρέαζαν τις επιλογές του στο εστιατόριο
* 66% θέλει να έχει στη διάθεσή του πληροφορίες όπως θερμίδες, περιεκτικότητα σε αλάτι, ποσοστό λιπαρών
* Προέλευση τροφίμων, τρόπος παρασκευής /μαγειρέματος και θρεπτική αξία είναι αυτά που ενδιαφέρουν τους περισσότερους να γνωρίζουν
Η έρευνα παρουσιάστηκε χθες από τον Γιάννη Καπλανέλη, Διευθύνοντα Σύμβουλο της Unilever Food Solutions στην Ελλάδα και την Κύπρο. Στην εκδήλωση συμμετείχε ο Ηλίας Μαμαλάκης, ο οποίος σχολίασε ότι «υπάρχει μια αλλαγή στη διατροφική συνείδηση του κόσμου. Αυτήν πρέπει να ενισχύσουμε, αυτήν πρέπει να βοηθήσουμε».
Πηγή: Iatronet