ΕΥΕΞΙΑΥΓΕΙΑ

Καραντίνα: Πώς θα κρατήσω σώμα και πνεύμα δυνατό;

Επειδή κάθε μέρα γίνεται όλο και πιο δύσκολο να κάνουμε τα αυτονόητα, με αυτούς τους τρόπους θα παραμείνουμε δυνατοί.

Καραντίνα: Πώς θα κρατήσω σώμα και πνεύμα δυνατό;

Τα περιοριστικά μέτρα μας έχουν κάνει όλους να ξεχνάμε τι ώρα, μέρα και βδομάδα είναι. Και είναι πολύ εύκολο να σταματήσουμε να φροντίζουμε τόσο πολύ τον εαυτό μας, από κάθε άποψη—σωματική και ψυχολογική. Είναι σημαντικό να μην ξεχνάτε ότι – όσο κλισέ κι αν ακούγεται – θα περάσει κι αυτό, και μέχρι τότε έχετε την ευθύνη να προστατέψετε την υγεία σας.

Τι μπορείτε όμως να κάνετε για αυτό; Έχουμε μερικές προτάσεις.

Ξεκινήστε την ημέρα νιώθοντας ευγνώμονες
Πριν σηκωθείτε από το κρεβάτι, σκεφτείτε κάτι για το οποίο είστε ευγνώμονες. Η κατάσταση ήδη μάς βαραίνει και καλό είναι να μην φορτώνουμε τον εαυτό μας και με άλλες σκοτούρες. Κάποια πράγματα στην ζωή μας εξακολουθούν να είναι καλά—όπως, ας πούμε, ότι έχουμε καραντίνα και όχι στρατιωτικό νόμο.

Ξεκινήστε μια ρουτίνα και κάντε ένα ημερήσιο χρονοδιάγραμμα
Η κατάθλιψη και το άγχος μπορεί να σας κάνουν να νιώσετε ότι δεν έχετε τον έλεγχο της ζωής σας. Ένας τρόπος για να αντισταθμίσετε αυτό το συναίσθημα είναι να κάνετε ένα πρόγραμμα και μείνετε πιστοί σ’ αυτό. Οι άνθρωποι βασίζονται στις συνήθειές τους και τη ρουτίνα τους όταν αγχώνονται, και αυτό σημαίνει ότι πρέπει να υπάρχει μια γερή βάση από κάτω, ώστε να έχετε την κατάσταση υπό έλεγχο.

Μην ξεχνάτε τις συνήθειες υγιεινής
Μπάνιο, προφανώς, αλλά και πιο προσωπικές στιγμές περιποίησης πρέπει να υπάρχουν συχνά. Μια απολέπιση, μια ενυδατική κρέμα, όλες αυτές οι καλές συνήθειες όχι μόνο βοηθούν το δέρμα μας – που σίγουρα δεν περνάει κι αυτό τόσο καλά – αλλά τονώνουν και την διάθεση.

Κοιμηθείτε καλά
Σύμφωνα με το National Sleep Foundation, οι ενήλικες χρειάζονται επτά με εννέα ώρες ύπνο κάθε βράδυ. Και η έρευνα δείχνει ότι η ποσότητα και η ποιότητα του ύπνου έχει σημαντικό αντίκτυπο στην σωματική, αλλά και στην ψυχική υγεία. Προσπαθήστε να μην ξαγρυπνάτε, αλλά και να μην ξυπνάτε πολύ αργά το πρωί. Καλώς ή κακώς, οι ώρες που έχει ορίσει η φύση ότι είναι οι κατάλληλες για τον ύπνο... είναι αδιαμφισβήτητες.

Τρώτε υγιεινά
Είναι σημαντικό να προσέχετε τι τρώτε, ειδικά τώρα. Αυτό συμβαίνει επειδή αυτό που ταΐζετε τον οργανισμό σας θα επηρεάσει το πώς σκέφτεστε και αισθάνεστε. Η έρευνα έχει εδώ και καιρό τεκμηριώσει τη θετική επίπτωση που έχει η διατροφή στη διάθεση και ότι το η υγιεινή διατροφή συνδέεται με χαμηλότερα επίπεδα άγχους . Η έρευνα έχει αποδείξει τα οφέλη της κατανάλωσης ακατέργαστων τροφίμων και της διατροφής που είναι υψηλή σε λαχανικά, φρούτα, ακατέργαστα δημητριακά, ψάρια και μόνο μικρή ποσότητα άπαχου κρέατος και γαλακτοκομικών προϊόντων.

Γυμναστείτε, έστω και λίγο
Η γυμναστική θα διατηρήσει το σώμα σας σε φόρμα μέσα στην καραντίνα, αλλά και το μυαλό σας οξυδερκές. Είναι τέλειος τρόπος για να ξεπιάνονται οι αρθρώσεις και οι μυς, αλλά και για να είμαστε βέβαιοι πως θα κοιμόμαστε καλύτερα το βράδυ, μιας και η σωματική κόπωση της άσκησης βοηθάει σημαντικά στην ρύθμιση ενός καλού προγράμματος ύπνου.

Με στοιχεία από το iatronet.gr

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Κάθε άνθρωπος της δράσης είναι άνθρωπος με όνειρα."

James Gibbons Huneker, Αμερικανός κριτικός

  • 1703 - Ο Μέγας Πέτρος ιδρύει την Αγία Πετρούπολη και την ανακηρύσσει πρωτεύουσα της Ρωσίας.
    1905 - Ο ρωσικός στόλος καταστρέφεται από τον ιαπωνικό στην Ναυμαχία της Τσουσίμα.
    1942 - Δολοφονείται από Τσέχους αντιστασιακούς στην Πράγα ο Ράινχαρντ Χάιντριχ, υψηλόβαθμο στέλεχος των SS.

© 2002-2020 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2