ΣΧΕΣΕΙΣSINGLES

6 τρόποι για να καταλάβεις αν το φλερτ θέλει σχέση

Βρισκόμαστε στην καρδιά του καλοκαιριού και η ερωτική διάθεση είναι διάχυτη στην ατμόσφαιρα. Πώς θα καταλάβεις αν το φλερτ σου πιστεύει το ίδιο;

6 τρόποι για να καταλάβεις αν το φλερτ θέλει σχέση

Καλοκαίρι είναι, το φλερτ ξεχειλίζει από τα κοκτέιλ, οι φευγάτες ματιές δίνουν και παίρνουν, το οφθαλμόλουτρο πάει πακέτο με την ηλιοθεραπεία, μία νότα ρομαντισμού πλανάται. Έτσι κι εσύ, θύμα αυτής της καλοκαιρινής αύρας βρήκες ένα πρόσωπο να φλερτάρεις και να μπαλαμουτιάσεις. Δεν το θέλεις όμως μόνο για μία σύντομη καλοκαιρινή περιπέτεια, θέλεις κάτι περισσότερο. Ή μπορεί και να μην θέλεις. Ό,τι και να σου συμβαίνει εμείς συγκεντρώσαμε έξι σημάδια που δείχνουν ότι σε θέλει για σχέση. Τώρα, αν εσύ θέλεις να μείνεις ή να τρέξεις, είναι δικό σου θέμα.

Ανοίγεται

via GIPHY



Προφανώς ένας άνθρωπος δεν θα ανοιχτεί έτσι απλά στον πρώτο τυχόντα. Αν κάποιος ανοίγεται για κάτι το οποίο έχει σημασία για τον ίδιο, αυτή είναι μία πολύ καλή ένδειξη ότι έχει σκοπό να αράξει κάμποσο καιρό μαζί σου. Αν αρχίζει δε τις βαθιές συζητήσεις και δεν είναι γενικά του στυλ και γούστου του τέτοιες θεματολογίες, το βλέπει σοβαρά το πράμα. Αν για παράδειγμα σου εκμηστυρεύτηκε ότι μικρός/ή τα είχε κάνει πάνω του/ης στο σχολείο υπάρχει πιθανότητα να σε βλέπει σοβαρά (ή να θέλει να σε ξενερώσει).

 Σε (προσ-)καλεί

via GIPHY



Δεν χρειάζεται να είσαι ο/η συνοδός του/ης σε γάμο για να σε βλέπει για σχέση. Μπορεί να σου προτείνει να δείτε μία ταινία ή να πιείτε ένα ποτό στο καινούριο κοκτεϊλάδικο που άνοιξε στη γειτονιά του/ης. Ό,τι εσένα σου φαίνεται «αθώα πρόταση», ίσως είναι μία μικρή ένδειξη ότι θέλει να σε βλέπει πιο συχνά. Είναι πολύ σπάνιο ένας άνθρωπος να μην βλέπει σχετικά σοβαρά έναν άλλο άνθρωπο και να του προτείνει να βγουν για δεύτερη και τρίτη φορά. Αυτό είναι διπολική διαταραχή.

Υπάρχει μία αμηχανία

via GIPHY



Δεν θα σου πούμε ότι προσπαθεί να κρατήσει επικοινωνία. Θα σου πούμε ότι όποτε προσπαθεί να επικοινωνήσει, υπάρχε αμηχανία στην ατμόσφαιρα. Όταν ένα φλερτ προσπαθεί απλώς να επικοινωνήσει, δεν είναι απαραίτητο ότι σε βλέπει σοβαρά· μπορεί απλώς να βαριέται και να θέλει να φλερτάρει. Αν όμως προσπαθεί να επικοινωνήσει και του/ης ξεφεύγει καμία ανοησία ή κάθε πρόταση ξεκινάει με «Εεε…» και λίγο ιδρώτα στο μέτωπο, σημαίνει ότι αγχώνεται ενώ μιλάτε. Άρα; Άρα σε βλέπει αλλιώς. Πώς; Σοβαρά.

Τα λέτε συχνά

via GIPHY



Εντάξει, μπορεί μία μέρα να σου το παίξει δύσκολος/η και να μην στείλει καθόλου, ούτε να δει τα στόρι σου. Ωστόσο ψάχνει αφορμές για να σου στείλει –μα αυτό θα είναι ένα τραγούδι, μα θα είναι ένα άρθρο, οτιδήποτε θεωρεί ότι θα σε ενδιέφερε. Και μετά κανονίζει να βρεθείτε λίαν συντόμως. Από την άλλη, αν μιλάτε μία φορά το τριήμερο και κανονίζετε να βρεθείτε από τώρα σε μία εβδομάδα, δεν το λες και πολύ καλό σημάδι.

Έχει κουτσομπολέψει

via GIPHY



Μία πάρα πολύ καλή ένδειξη ότι το βλέπει αλλιώς, στην οποία δύσκολα χωρούν αμφιβολίες, είναι όταν μιλάει για τους φίλους και την οικογένεια του/ης. Σου εκμυστηρεύτηκε κάποιο κουτσομπολιό, κάποια αστεία ή ενδιαφέρουσα πληροφορία για τους γονείς του/ης. Δύσκολα κάποιος θα μιλήσει για γονείς και φίλους όταν το μόνο που θέλει είναι σεξ. Γενικά, δύσκολα θα βρει αφορμές να συζητήσει.

Θυμάται

via GIPHY



Έστω ότι είσαι σπίτι τους/ης και μόλις ξυπνήσατε. Ανοίγει κινητό, παραγγέλνει καφέδες και δεν σε ρωτάει πώς τον πίνεις γιατί θυμάται. Δύο είναι οι πιθανές αιτίες: 1. Έχει πολύ καλό μνημονικό 2. Θυμάται αυτά που θέλει. Και εσένα σε θέλει.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Η Τέχνη είναι το πιο ωραίο από όλα τα ψέματα."

Claude Debussy, 1862-1918, Γάλλος μουσικός

  • 1912 - Οι κάτοικοι της Ικαρίας εκδιώκουν τις τουρκικές Αρχές και ανακηρύσσουν την Ικαριακήν Πολιτείαν, μέχρι τις 4 Νοεμβρίου του ίδιου έτους, οπότε άγημα του Ελληνικού Στόλου αποβιβάζεται στη νήσο και την απελευθερώνει οριστικά.
    1913 - Συνέρχεται στο Βουκουρέστι συνδιάσκεψη των εμπολέμων, για τη σύναψη ειρήνης, στην οποία παρίσταται ο Πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος.
    1945 - Ο Ιερός Λόχος εγκαταλείπει την Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου, για να επιστρέψει στην Ελλάδα.

© 2002-2019 MEDIA2DAY