ΔΙΑΤΡΟΦΗΒΙΤΑΜΙΝΕΣ & ΣΥΣΤΑΤΙΚΑ

Οι θερμίδες των καλοκαιρινών φαγητών

Μάθετε πόσες θερμίδες έχουν τα πιο δημοφιλή φαγητά, φρούτα και ποτά του καλοκαιριού για να… προσέχετε μην το παρακάνετε στις διακοπές.

Οι θερμίδες των καλοκαιρινών φαγητών

Γεμιστά
Μία μέτρια γεμιστή πιπεριά με ρύζι μας δίνει περί τις 200 θερμίδες

Φασολάκια
Μία μερίδα λαδερά φασολάκια αντιστοιχεί σε περίπου 300-380 θερμίδες

Μουσακάς
Μια μερίδα μουσακά 200 γραμμαρίων δίνει περί τις 500-600 θερμίδες

Τηγανητές πατάτες
Μια μερίδα μας προσφέρει περί τις 450-500 θερμίδες

Χωριάτικη σαλάτα
Η κλασική σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι και φέτα δίνει περί τις 500 θερμίδες – αν όμως προστεθεί μεγάλο κομμάτι φέτας και μπόλικο ελαιόλαδο, οι θερμίδες μπορούν ως και να διπλασιαστούν.

Φρούτα του καλοκαιριού
Μια μερίδα καρπούζι δίνει περί τις 90 θερμίδες, 10 ρώγες σταφυλιού δίνουν 30 θερμίδες, 100 γραμμάρια σύκου γύρω στις 75 θερμίδες, 100 γραμμάρια βερίκοκου δίνουν περί τις 50 και 100 γραμμάρια κεράσια περί τις 50 θερμίδες.

Λουκουμάδες
Μια μερίδα (από αυτούς της παραλίας με ζάχαρη) έχουν γύρω στις 300 θερμίδες

Παγωτά και γρανίτες
Μια μπάλα παγωτού μπορεί να δώσει από 120 ως 200 θερμίδες, αναλόγως ποσότητας κρέμας γάλακτος. Το light παγωτό χωρίς λιπαρά μπορεί να πέσει λίγο κάτω από τις 100 θερμίδες ανά μπάλα. Ένα ποτήρι γρανίτα, αναλόγως πρώτης ύλης, δίνει περί τις 180-200 θερμίδες.

Ούζο και μπύρα
Μια δόση ούζου έχει 150 θερμίδες, ενώ ένα μεγάλο ποτήρι μπύρα περί τις 120 θερμίδες – ένα μπουκάλι μπορεί να φτάσεις τις 430.

Θαλασσινά
Τα ψητά ή βραστά ψάρια αποδίδουν περί τις 100-200 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια (π.χ. το καλαμάρι 100 θερμίδες, οι γαρίδες και οι σουπιές 150 και το χταπόδι 200). Στην τηγανητή τους μορφή, οι θερμίδες αυξάνονται κατακόρυφα. Μια μερίδα τηγανητά καλαμαράκια έχουν γύρω στις 300-400 θερμίδες.


ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

"Στη ζωή μου έχω περάσει από φρικτές καταστάσεις, μερικές από τις οποίες μάλιστα συνέβησαν και στην πραγματικότητα."

Μαρκ Τουαίην

  • 1725 - Γέννηση του Τζιάκομο Καζανόβα, Ιταλού καρδιοκατακτητή και συγγραφέα

© 2002-2020 MEDIA2DAY