ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Τροφές που νικούν τον πονοκέφαλο

Υποφέρεις από πονοκεφάλους; Δεν μπορείς να σηκώσεις το κεφάλι σου; Αν προσαρμόσεις τη διατροφή σου κατάλληλα τότε θα βρεις σωστή «γιατρειά».

Τροφές που νικούν τον πονοκέφαλο

Είναι αλήθεια πως δεν υπάρχει πιο εκνευριστικό πράγμα από έναν πονοκέφαλο που σε ταλαιπωρεί καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας, και δεν μπορούν να τον νικήσουν ούτε τα παυσίπονα του εμπορίου.

Πέρα από τα όποια φαρμακευτικά σκευάσματα, καλό είναι να γνωρίζουν όσοι πάσχουν από πονοκεφάλους, ότι, αν προσαρμόσουμε κατάλληλα τη διατροφή μας, μπορεί να δούμε εντυπωσιακά αποτελέσματα. Για αυτόν τον λόγο, σου παρουσιάζουμε κάποιες τροφές που μπορούν να βγάλουν νοκ άουτ τον πονοκέφαλο.

Φρούτα και λαχανικά



Η γνωστή διατροφολόγος Stella Metsovas που εργάζεται στην Καλιφόρνια αναφέρει, ότι «τα μεταλλικά στοιχεία που περιέχουν τα φρούτα, όπως το μαγνήσιο, είναι βασικά για να αποφεύγεται ο πονοκέφαλος». Άλλωστε μια από τις πιο κοινές αιτίες πονοκεφάλων είναι η αφυδάτωση, για αυτό πέραν των δύο λίτρων νερό που προτείνει  να πίνουμε κάθε μέρα, είναι σημαντικό να προσθέσουμε και πολλά φρούτα ή λαχανικά στη διατροφή μας, τα οποία είναι πλούσια σε χυμό.

Λιπαρά ψάρια

Στην κατηγορία των λιπαρών ψαριών συγκαταλέγονται η πέστροφα, ο σολομός, οι σαρδέλες, το χέλι, το σκουμπρί, η ρέγγα, ο γαύρος, ο ξιφίας, η αθερίνα, το χέλι, το λαβράκι και ο τόνος. Είναι όλα τους πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα τα οποία έχουν κι αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες και μπορούν να μειώσουν τον ενοχλητικό πόνο των χρόνιων πονοκεφάλων.

Σπανάκι

Κάτι ήξερε ο Ποπάυ που το κουβάλαγε μαζί του όπου κι αν πήγαινε Βλέπεις το σπανάκι είναι πλούσιο σε ριβοφλαβίνη, έναν τύπο βιταμίνης Β που έχει αποδειχθεί ότι βοηθά στην πρόληψη τόσο των πονοκεφάλων όσο και των ακόμη πιο ενοχλητικών ημικρανιών.

Αμύγδαλα



Μιλάμε πάντα για ωμά κι ανάλατα αμύγδαλα τα οποία όπως πιθανόν ήδη να γνωρίζεις έχουν πολλαπλά οφέλη για την υγεία. Τα αμύγδαλα περιέχουν μαγνήσιο το οποίο δρα προληπτικά απέναντι στους πονοκεφάλους όσο και στις ημικρανίες.

Πατάτες

Μια ψητή πατάτα την ημέρα (ιδανικά με την φλούδα, τύπου country) τον πονοκέφαλο κάνει πέρα, θα μπορούσε να λέει μια παροιμία, μιας κι η πατάτα είναι πλούσια σε ποτάσιο που συμβάλλει, μεταξύ άλλων, στην αναπλήρωση των ηλεκτρολυτών στον οργανισμό και προλαμβάνει τον πονοκέφαλο.

Καφές

Η διάσημη διαιτολόγος Erin Palinski τονίζει ότι ο καφές είναι ένας σύμμαχός μας ενάντια στον πονοκέφαλο κι εξηγεί τους λόγους. «Καθώς η καφεΐνη στον καφέ είναι αγγειοσυσπαστική, μπορεί να βοηθήσει στην ανακούφιση από τον πονοκέφαλο, βοηθώντας στη μείωση αυτών των συσπάσεων των αιμοφόρων αγγείων».

Σουσάμι

Το σουσάμι δίχως άλλο είναι ένας σπόρος που βοηθά με πολλούς τρόπους τον οργανισμό μας. Ανάμεσα σε όλα τα άλλα περιέχει βιταμίνη Ε, η οποία σταθεροποιεί τα επίπεδα των οιστρογόνων, αποτρέποντας τους ισχυρούς πονοκεφάλους. Παράλληλα είναι πλούσιο και σε L-αργινίνη, που μπορεί αντίστοιχα να βοηθήσει στην πρόληψη των ημικρανιών.

Γιαούρτι



Αγαπημένο σνακ και μικρογεύμα το παραδοσιακό γιαουρτάκι είναι πλούσιο σε προβιοτικά, τα οποία έχουν επίσης πολλαπλά οφέλη στην υγεία μας, χάρη στις αντιφλεγμονώδεις ιδιότητές τους που ανακουφίζουν και τον πονοκέφαλο.

Δημητριακά

Η καθημερινή κατανάλωση δημητριακών μπορεί να δράσει προληπτικά ενάντια στους πονοκεφάλους χάρη στην υψηλή ποσότητα ριβοφλαβίνης που περιέχουν, στις ευεργετικές λειτουργίες της οποίας αναφερθήκαμε και πιο πάνω.

Σπόροι κολοκύθας



Μισό φλιτζάνι με σπόρους κολοκύθας, καλύπτει τις καθημερινές σου ανάγκες σε μαγνήσιο και σου εξασφαλίζει καλύτερη κυκλοφορία του αίματος, βγάζοντας νοκ άουτ τους ενοχλητικούς πονοκεφάλους σου.

 

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

σχετικά άρθρα

SPONSORED LINKS

"Όσο πιο πολύ θέλεις να ψηλώσεις, τόσο πιο καλά πρέπει τα πόδια σου να στηρίζονται στη γη. Κάθε δέντρο το ξέρει αυτό."

Michel Tournier, Γάλλος συγγραφέας

  • 1894 - Με πρωτοβουλία του Πιερ ντε Κουμπερτέν, ιδρύεται στο Παρίσι η Διεθνής Ολυμπιακή Επιτροπή.

© 2002-2021 MEDIA2DAY

Managed Cloud by C2