ΔΙΑΤΡΟΦΗΔΙΑΤΡΟΦΗ & ΥΓΕΙΑ

Τι να μαγειρέψω Κυριακή για την υπόλοιπη εβδομάδα;

Η μαγειρική είναι τέλεια, αλλά η μαγειρική με πρόγραμμα και έξυπνες λύσεις είναι ακόμα καλύτερη. Και μας γλυτώνει άπειρο χρόνο…

Μία τέλεια λύση για να ελέγχουμε την διατροφή μας όσο καλύτερα γίνεται είναι να μαγειρεύουμε μόνοι μας. Καθώς ξέρουμε τι βάζουμε στο πιάτο μας, είναι πολύ πιο εύκολο να τρώμε υγιεινά και να μην κάνουμε λάθος επιλογές. Υπάρχει όμως ένας τρόπος να κάνουμε την διατροφή μας ακόμα καλύτερη, κι αυτός είναι να ετοιμάζουμε τα γεύματά μας από πολύ νωρίτερα.

Η Κυριακή είναι η καλύτερη μέρα για να αφιερώσουμε μερικές ώρες στο να μαγειρέψουμε και να προετοιμάσουμε όλα τα υλικά που θα χρειαστούμε μέσα στην εβδομάδα. Έπειτα, το μόνο που θα έχουμε να κάνουμε είναι να τα συνδυάσουμε καταλλήλως, να τα ζεστάνουμε, ή να τα πετάξουμε στο τηγάνι για λίγα λεπτά, και έχουμε ένα έτοιμο γεύμα. Ποιες είναι λοιπόν μερικές τέλειες ιδέες για να φαγητά που μπορούμε να ετοιμάσουμε από την Κυριακή, ώστε να μας κρατήσουν όλη την εβδομάδα;

Σούπες
Οι σούπες είναι φανταστικές, επειδή δεν χρειάζονται ιδιαίτερη προετοιμασία, και μετά μπορούμε να τις χωρίσουμε σε μερίδες, να τις βάλουμε στην κατάψυξη και να τις έχουμε έτοιμες για κάθε στιγμή που θα τις χρειαστούμε. Προτιμήστε σούπες με βάση τον ζωμό, και όχι σούπες που περιέχουν παχιές κρέμες—βέβαια, οι βελουτέ σούπες είναι μια χαρά.

Smoothies
Άλλη μια πολύ καλή ιδέα για το ψυγείο. Φτιάξτε μερικά ποτήρια smoothies με φρέσκα φρούτα και λαχανικά, τοποθετήστε τα σε βαζάκια και βάλτε τα στο ψυγείο, για να έχετε ένα νόστιμο και θρεπτικό πρωινό έτοιμο, χωρίς κόπο.

Κούπες με γιαούρτι και φρούτα
Φτιάξτε μικρά παρφέ, τα οποία θα τοποθετήσετε σε βαζάκια που θα κλείσετε. Επιλέξτε ό,τι φρούτα θέλετε, παίξτε με υλικά όπως η βρώμη και ο λιναρόσπορος, και έχετε έτοιμα σούπερ θρεπτικά και δροσερά απογευματινά σνακ.

Noodles από κολοκυθάκι
Μπορείτε να αγοράσετε το ειδικό εξάρτημα που κάνει τα λαχανικά σπιράλ (δεν είναι ακριβό), αλλά μπορείτε να το κάνετε και με μαχαίρι, με το εξάρτημα που ξεφλουδίζει τις πατάτες, ή και με τον τρίφτη του τυριού. Δεν θέλουν πάνω από 3 λεπτά μαγείρεμα, και μπορείτε να τα συνδυάσετε με άπειρα dressings.

Σάλτσα Μπολονέζ
Τα μακαρόνια με κιμά είναι το καλύτερο comfort food, και δεν χρειάζεται να είναι βαρύ. Πάρτε άπαχο μοσχαρίσιο κιμά, και φτιάξτε μια τέλεια σάλτσα Μπολονέζ χρησιμοποιώντας δύο μέρη κιμά, ένα μέρος ψιλοκομμένο μανιτάρι και ντομάτα. Αντέχει για αρκετές μέρες στο ψυγείο, κι έτσι μπορείτε άμεσα να βράσετε μια μερίδα μακαρόνια (ολικής, να μην ξεχνιόμαστε) και να απολαύσετε αυτό το πιάτο.

Μερίδες ζυμαρικών και ρυζιού
Επειδή ο υδατάνθρακας είναι αναγκαίος – αλλά θέλει και λίγη ώρα για να βράσει – φτιάξτε από πριν μερίδες ζυμαρικών, καστανού ρυζιού, αλλά και κινόα, για να έχετε έτοιμα για ανάμειξη με πρωτεΐνη ανά πάσα στιγμή.

Όσπρια για σαλάτα
Ποιος είπε ότι τα όσπρια είναι για σούπες; Βράστε τα σκέτα, με τα αγαπημένα σας μυρωδικά, και έχετε έτοιμα ταπεράκια με βάση μιας τέλειας σαλάτας. Για τα φασόλια και τα ρεβίθια, που χρειάζονται μούλιασμα (και ποιος έχει χρόνο;), μπορείτε να τα αγοράσετε κατεψυγμένα, που χρειάζονται μόνο λίγο μαγείρεμα.

Κοτόπουλο βραστό/ψητό
Μπορείτε να αγοράσετε ένα στήθος κοτόπουλο, να το ετοιμάσετε με τον αγαπημένο σας τρόπο (και με τα αγαπημένα σας μπαχαρικά, τις αγαπημένες μαρινάδες, και όλους τους εκατομμύρια τρόπους που μπορείς να φτιάξεις ένα τέλειο κοτόπουλο), και να το έχετε στο ψυγείο για κάθε στιγμή που θα χρειαστεί.

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

"Ο ελεύθερος άνθρωπος μπορεί να είναι ελεύθερος και στο κλουβί της φυλακής του."

Μαχάτμα Γκάντι

  • 1455 - Τυπώνεται το πρώτο βιβλίο, η Βίβλος από τον Γουτεμβέργιο
    1966 - Τηλεοπτικοί δέκτες λαμβάνουν για πρώτη φορά το πρόγραμμα του ΕΙΡ, της σημερινής ΕΡΤ

© 2002-2020 MEDIA2DAY