Η Hyundai αξιοποιεί το υδρογόνο

Η Hyundai, μετά από πολλές έρευνες και μελέτες εισέρχεται στη κατηγορία των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου.
Η Hyundai αξιοποιεί το υδρογόνο
Στη προσπάθεια να μειωθεί η εξάρτηση μας από το πετρέλαιο, έχει επιστρατευθεί και το υδρογόνο. Το υδρογόνο όταν ενωθεί με το οξυγόνο παράγεται ηλεκτρική ενέργεια και νερό.

Αυτή την χημική εξίσωση έχουν εκμεταλλευθεί οι επιστήμονες για να τροφοδοτήσουν με ηλεκτρικό ρεύμα τα οχήματα. Η εφαρμογή και η εξάπλωση των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου έχει καθυστερήσει γιατί απαιτείται η κατασκευή ενός νέου δικτύου μεταφοράς υδρογόνου σε πολλά σημεία στην Ευρώπη. Η δαπάνη είναι τεράστια και προς το παρόν το βάρος έχει ριχθεί στην ανάπτυξη του δικτύου μεταφοράς φυσικού αερίου.

Στην Ιαπωνία και στη Ν. Κορέα, αυξάνεται σταδιακά το δίκτυο παροχής υδρογόνου. Η Toyota είναι η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο που τόλμησε να κατασκευάσει το πρώτο επιβατικό μοντέλο με κυψέλες καυσίμου σε μαζική παραγωγή. Ο λόγος για το Mirai που κυκλοφορεί στην Ευρώπη στα κράτη που έχουν την κατάλληλη υποδομή.

Η Hyundai, μετά από πολλές έρευνες και μελέτες εισέρχεται στη κατηγορία των οχημάτων με κυψέλες καυσίμου. Ξεκίνησε στη Ν. Κορέα τις πωλήσεις του Nexo. Αξίζει να τονισθεί το ενδιαφέρον των οδηγών στη Ν. Κορέα για το οικολογικό αυτοκίνητο που εκπέμπει μόνο καθαρό νερό. Μέσα σε επτά ημέρες παραγγέλθηκαν 1.061 Nexo.

Η Hyundai παρέδωσε επίσης αρκετά αυτοκίνητα αυτού του τύπου  στις δημοτικές αρχές δυο μεγάλων πόλεων της Ν. Κορέας. Οι δύο δημοτικές αρχές εξέφρασαν την πρόθεσή τους να επεκτείνουν την υποδομή ανεφοδιασμού υδρογόνου.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v