Η χαρά της οδήγησης!

Η Toyota παρουσιάζει στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας ένα αυτοκίνητο… όνειρο για κάθε πραγματικό οδηγό, το GT86.
Η χαρά της οδήγησης!
Ότι και να γίνει πάντοτε θα υπάρχουν αυτοκίνητα που προσφέρουν απλόχερα την χαρά της οδήγησης. Δηλαδή, την χαρά να επιταχύνεις, να φρενάρεις και να στρίβεις. Αυτή η σχέση με το αυτοκίνητο είναι μοναδική, δεν περιγράφεται με λογία και αποτελεί την πρώτη αποστολή του μοναδικού βιομηχανικού προϊόντος που φέρει τέσσερις τροχούς.

Η Toyota, γνωρίζει καλά την τέχνη της αυτοκίνησης. Είναι η πρώτη σε πωλήσεις αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο και το 2016 και έχει γράψει τις πιο ένδοξες σελίδες στην ιστορία της αυτοκίνησης.

Αυτές τις ημέρες παρουσιάζει στο Ροβανιέμι της Φινλανδίας ένα αυτοκίνητο που είναι το όνειρο κάθε πραγματικού οδηγού. Ο λόγος για το ανανεωμένοι Toyota GT86. Το Toyota GT86, δεν το βλέπετε συχνά στο δρόμο γιατί μας έχει ρημάξει η οικονομική κρίση αλλά βρίσκεται στη καρδιά των οδηγών που δεν συμβιβάζονται  

Κερδίζοντας την αποδοχή κριτικών και οπαδών, σημειώσε πάνω από 170.000 πωλήσεις σε όλο τον κόσμο από το 2012 που λανσαρίστηκε.

Εμπνευσμένο από την ισχυρή κληρονομιά της Toyota στα σπορ αυτοκίνητα και σε ιστορικά μοντέλα όπως τα 2000GT και AE86 Corolla, το GT86 υπήρξε παράλληλα  ‘ανιχνευτής’ στην αποστολή της Toyota να δημιουργεί αυτοκίνητα πιο συναρπαστικά και απολαυστικά στην οδήγηση. Είναι μία κατεύθυνση που προωθείται άνωθεν, από τον Πρόεδρο της Toyota, Akio Toyoda, ο οποίος δήλωσε ότι ‘εάν δεν προσφέρει οδηγική απόλαυση, τότε δεν είναι αυτοκίνητο’.

Το GT86 ακολουθεί τα πρότυπα ενός κλασικού, σπορ αυτοκινήτου έχοντας συμπαγείς διαστάσεις, ελαφρύ βάρος, χαμηλό κέντρο βάρους και διάταξη εμπρός κινητήρα / πίσω κίνησης. Ο ισχυρος κινητήρας  είναι ένας υψηλόστροφος, δίλιτρος, ατμοσφαιρικός τετρακύλινδρος “boxer” παραγωγής Subaru που εφοδιάζεται με άμεσο ψεκασμό καυσίμου D-4S της Toyota. Κινώντας τους πίσω τροχούς μέσω ενός εξατάχυτου μηχανικού ή αυτόματου κιβωτίου, ο 16-βάλβιδος DOHC 2.000 κ.εκ. αποδίδει μέγιστη ισχύ 200 ιππων στις 7.000 σ.α.λ. και 25,8 χλγμ ροπής μεταξύ 6.400 και 6.600 σ.α.λ. Η επιτάχυνση 0 – 100 χλμ./ωρα επιτυγχάνεται σε 7,6 δεύτερα με μηχανικό κιβώτιο, και σε 8,2 δεύτερα με αυτόματο.

Κάτω από την εξωτερική εμφάνιση έχουν γίνει λεπτομερείς ρυθμίσεις στην ανάρτηση και τους αποσβεστήρες, με στόχο βελτιώσεις στην οδική συμπεριφορά, ευστάθεια και οδηγική άνεση, ενώ έχουν εφαρμοστεί μέτρα που αυξάνουν την ακαμψία του αμαξώματος.

Μία από τις σημαντικότερες εξελίξεις του ανανεωμένου GT86 που έχουν αντίκτυπο στον οδηγό είναι ένα νέο Track mode. Αυτό του επιτρέπει να απολαμβάνει επιδόσεις με ελάχιστη παρέμβαση των ηλεκτρονικών συστημάτων Vehicle Stability Control και ελέγχου πρόσφυσης. Η νέα οθόνη πολλαπλών πληροφοριών παρέχει σε πραγματικό χρόνο πρόσβαση σε δεδομένα όπως καμπύλες ισχύος και ροπής, δυνάμεις G και χρονόμετρο αγωνιστικών γύρων.

Η προσθήκη του Track mode είναι ένα μόνο στοιχείο στην εκτενή επαναξιολόγηση των ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου και οδηγικής συμπεριφοράς του GT86, συμπεριλαμβανομένου του ABS και του ελέγχου πρόσφυσης.

Ο αρχιμηχανικός Tetsuya Tada πιστεύει ότι αυτές οι αναβαθμίσεις προσφέρουν στην ουσία τις πιο σημαντικές αλλαγές στην οδική συμπεριφορά του coupe, αξιοποιώντας άριστα τις πληροφορίες που έχουν αποκτηθεί από τη συμμετοχή του στο μηχανοκίνητο αθλητισμό.

Σχεδιαστικά, το νέο αυτοκίνητο δεν θεωρείται πλήρως αποστασιοποιημένο από το αρχικό μοντέλο, απλά αποτυπώνει μία πιο ώριμη στυλιστική ερμηνεία, ενισχύοντας το χαμηλωμένο και φαρδύ σπορ στήσιμο. Ανάμεσα στις αλλαγές είναι νέοι προβολείς LED με ενσωματωμένα φώτα ημέρας και φλας LED, χαμηλότερο ρύγχος και ανανεωμένο εμπρός προφυλακτήρα. Πίσω, υπάρχει μία νέα, φαρδιά αεροτομή τύπου πτέρυγας. Κάθε αλλαγή – ακόμα και η παραμικρή λεπτομέρεια – έχει συμβάλλει στη βελτιωμένη αεροδυναμική απόδοση, υπό τις οδηγίες πάντα του Tetsuya Tada, του εμπνευσμένου Αρχιμηχανικού του GT86.

Τα σχόλια των πελατών βοήθησαν στην ανανέωση του coupe, κυρίως στην καμπίνα, όπου ανανεωμένος διάκοσμος και νέα υλικά ταπετσαριών προάγουν την αντιληπτή ποιότητα σε υψηλότερο επίπεδο, ενώ ένα νέο τιμόνι μικρής διαμέτρου ενισχύει τη σχέση μεταξύ οδηγού και αυτοκινήτου.

Οι αλλαγές αυτές εκφράζουν ακόμα πιο έντονα τη βασική φιλοσοφία του GT86 ως ενός αυθεντικού, υψηλής ποιότητας αυτοκινήτου για τον οδηγό.

Η ακαμψία αμαξώματος της GT86 είναι καθοριστική για μία ικανοποιητική συμπεριφορά και οδηγησιμότητα, ένα τομέα όπου έχει γίνει προσεκτική χρήση διαφορετικών ατσαλιών για την επίτευξη αντοχής, στρεπτικής ακαμψίας και χαμηλού βάρους του αμαξώματος. Το καπό κατασκευάζεται από αλουμίνιο και τα φτερά από λεπτότερο φύλλο ατσαλιού συμβάλλοντας στην ελαχιστοποίηση του βάρους του coupe. μικρά αλλά αποφασιστικά μέτρα έχουν εφαρμοστεί για βελτίωση της ακαμψίας του αμαξώματος και της αντοχής του ανανεωμενου GT86, όπως: βάσεις θόλων εμπρός ανάρτησης μεγαλύτερης διατομής, πιο στιβαρή ενίσχυση εγκάρσιου στοιχείου μετάδοσης  και πρόσθετες ενισχύσεις στους θόλους των πίσω τροχών με πρόσθετα σημεία συγκόλλησης. Το κεντρικό και εμπρός τμήμα του πίσω πάνελ κατασκευάζονται από σημαντικά παχύτερα φύλλα.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v