C-HR Concept: Ο αντίπαλος του Nissan Juke

Η ιαπωνική μάρκα πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός πρωτότυπου με τολμηρή σχεδίαση, υβριδικό σύστημα κίνησης και καινοτόμες τεχνολογίες.
C-HR Concept: Ο αντίπαλος του Nissan Juke
του Σπύρου Ρέκκα

Η Toyota δεν αφήνει καμία ευκαιρία να πάει χαμένη. Εκμεταλλεύεται την δυναμική που έχει, για να αυξήσει κι άλλο τον όγκο των παγκοσμίων πωλήσεων της. Στην 66η Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης, που θα παραμείνει ανοιχτή έως την Κυριακή 27 Σεπτέμβριου, η ιαπωνική μάρκα πραγματοποίησε την παγκόσμια πρεμιέρα ενός πρωτότυπου το οποίο έχει ιδιαίτερη σημασία για την εταιρεία.

Πρόκειται για το C-HR Concept, το οποίο ανήκει στη κατηγορία των compact crossover και ουσιαστικά είναι αντίπαλος του επιτυχημένου Nissan Juke. Διαθέτει τολμηρή σχεδίαση, υβριδικό σύστημα κίνησης, νέα αρχιτεκτονική πλατφόρμας και καινοτόμες τεχνολογίες. Ανακοινώθηκε ότι, η τελική μορφή του μοντέλου παραγωγής, θα βρίσκεται στην Έκθεση της Γενεύης τον Μάρτιο του 2016.

Βασίζεται σε μία νέα πλατφόρμα, που εξελίχθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος TNGA (Toyota New Global Architecture). Πρόκειται για μία καινοτόμο, ενιαία μέθοδο εξέλιξης οχημάτων για εξαρτήματα συστημάτων κίνησης και πλατφόρμες που λανσάρεται με τα νέα μοντέλα Toyota από φέτος. Η TNGA προσφέρει αυξημένη ακαμψία του αμαξώματος, καλύτερη συμπεριφορά στις συγκρούσεις, βελτιώσεις στο κάτω τμήμα του αμαξώματος και την ανάρτηση και χαμηλότερο κέντρο βάρους.

Ο συνδυασμός υψηλότερης ακαμψίας αμαξώματος και χαμηλότερου κέντρου βάρους περιορίζει τις μετατοπίσεις του αμαξώματος και τις κλίσεις στις στροφές. Έτσι μειώνεται η ακαμψία της ανάρτησης και αυξάνεται η οδηγική άνεση χωρίς θυσίες στη δυναμική συμπεριφορά.

Ενσωματώνοντας μία σειρά νέων τεχνικών παραγωγής και τεχνολογιών που θα διευκολύνουν τη ‘μεταφορά του σχεδίου’ στην παραγωγή, η TNGA οργανώνει την εξέλιξη προάγοντας τη στρατηγική χρήση κοινών εξαρτημάτων και τμημάτων των συστημάτων κίνησης. Αυτή η μέθοδος θα μειώσει τους πόρους που απαιτούνται για την εξέλιξη κατά 20% ή και περισσότερο, δίνοντας έμφαση στη βελτίωση προϊοντικών πλεονεκτημάτων και στη δημιουργία προηγμένης τεχνολογίας με σκοπό τη βιώσιμη ανάπτυξη.

Το C-HR Concept δεν ξεχωρίζει μόνο με τη σχεδίαση του. Ουσιαστικά λανσάρει την υβριδική τεχνολογία στην κατηγορία. Σε αυτή την περίπτωση, ένα νέο, πιο συμπαγές πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης με ελαφρύτερα εξαρτήματα. Αυτό οφείλεται σε σημαντικές βελτιώσεις στη μπαταρία, τον ηλεκτροκινητήρα και τις τεχνολογίες βενζινοκινητήρων, που προσφέρουν περαιτέρω μειώσεις κατανάλωσης και εκπομπών CO2.

Λειτουργώντας σε συνεργασία με έναν ηλεκτροκινητήρα με θερμική απόδοση πάνω από 40%, το πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης επόμενης γενιάς, συνδυάζει προηγμένη τεχνολογία μπαταρίας με νέους, πολύ συμπαγείς ηλεκτροκινητήρες οι οποίοι διαθέτουν αισθητά αυξημένη πυκνότητα ισχύος.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v