Το νέο Renault Megane πρωταγωνιστεί στη Φρανκφούρτη

Η γαλλική φίρμα παρουσιάζει τη νέα γενιά του Megane, το οποίο λανσάρεται με καλύτερη αεροδυναμική, φρέσκους κινητήρες και προηγμένες τεχνολογίες.
Το νέο Renault Megane πρωταγωνιστεί στη Φρανκφούρτη
του Σπύρου Ρέκκα

Η Renault εκμεταλλεύτηκε την ευκαιρία της 66ης Διεθνούς Έκθεσης Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης για να πραγματοποιήσει την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου εκπροσώπου της στη μικρομεσαία κατηγορία. Η νέα γενιά του Megane, τοποθετήθηκε στη καλύτερη θέση του πολυτελούς περιπτέρου της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας και δείχνει σε όλους τους επισκέπτες τις νέες τάσεις της φίρμας.

Το νέο μοντέλο διαθέτει σε σχέση με τον προκάτοχο του 64 χλστ. μεγαλύτερο μήκος (4,359 χλστ.), 25 χλστ. χαμηλότερο ύψος (1,447 χλστ.), μεγαλύτερα μετατρόχια, αλλά και αυξημένο κατά 28χλστ. μεταξόνιο (2,669 χλστ.). Φέρει τη νέα φωτεινή υπογραφή της μάρκας και παράλληλα στοιχεία χρωμίου σε σημεία τόσο στη μάσκα όσο και στο προφίλ του που ενισχύουν την αίσθηση ποιότητας. Η αεροδυναμική έχει παίξει καίριο ρόλο στο σχεδιασμό με σταθερά και ενεργά στοιχεία στο αμάξωμα να μειώνουν την αντίσταση.

Όπως και στο Talisman που αποκαλύφθηκε τον Ιούλιο, το νέο Megane διαθέτει μια φωτεινή υπογραφή τόσο στο εμπρός, όσο και στο πίσω μέρος. Μπροστά, κυριαρχούν τα φώτα ημέρας τεχνολογίας LED. Ορισμένες εκδόσεις φέρουν φωτιστικά σώματα τεχνολογίας full-LED (Pure Vision LED Technology) τα οποία προσφέρουν σημαντικά υψηλότερη απόδοση σε σχέση με τα αντίστοιχα τεχνολογίας αλογόνου. Σε όλες τις εκδόσεις τα πίσω σώματα τεχνολογίας LED φωτίζονται μόνιμα με αποτέλεσμα να τονίζεται ιδιαίτερα το πλάτος του αυτοκινήτου. Η προηγμένη τεχνολογία τους επιτρέπει όχι μόνο τη δημιουργία ενός τρισδιάστατου εφέ, αλλά και την εκπομπή ενός ιδιαίτερα έντονου κόκκινου χρώματος.

Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στο φινίρισμα και την ποιότητα των υλικών. Μια σειρά λύσεων υψηλής τεχνολογίας βρίσκονται μέσα στο εσωτερικό, όπως το έγχρωμο head-up display που μέχρι σήμερα μπορούσε να το βρει κανείς μόνο σε μοντέλα της μεγαλύτερης κατηγορίας. Παράλληλα ο πίνακας οργάνων αποτελείται από μια οθόνη TFT 7’’ που συνδυάζεται με την κάθετη οθόνη αφής R-Link 2 των 8,7’’ στη κεντρική κονσόλα. Ιδιαίτερη προσοχή δόθηκε στην ποιότητα. Τα μαλακά υλικά στο ταμπλό επεκτείνονται σε μια συνεχή επιφάνεια στο πάνω μέρος των θυρών, όπως και στο κάτω μέρος του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας.

Τα καθίσματα - διαθέσιμα με λειτουργία θέρμανσης και μασάζ- αγκαλιάζουν τους επιβάτες για απόλυτη άνεση και στήριξη, με το σκελετό τους να ακολουθεί την αρχιτεκτονική που χρησιμοποιείται στα Espace και Talisman. Ο χώρος αποσκευών με χωρητικότητα 434 λίτρα είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος στην κατηγορία και συνοδεύεται από έξτρα αποθηκευτικούς χώρους 25 λίτρων. Παράλληλα, αυξημένος σημαντικά (+20χλστ.) είναι ο χώρος για τους πίσω επιβάτες.

Η χρησιμοποίηση της πλατφόρμας CMF επιτρέπει στο νέο Megane, να προσφέρει χαρακτηριστικά που κανείς μπορεί να βρει μόνο σε μεγαλύτερες κατηγορίες όπως σε εκείνες των Espace και Talisman. Παράδειγμα ο πίνακας οργάνων με την οθόνη TFT, το σύστημα R-Link 2 (8,7’’) και τα συστήματα Multi-Sense και 4Control. Φέρει τα πιο προηγμένα συστήματα υποβοήθησης οδήγησης τα οποία ελέγχονται μέσω της οθόνης R-Link 2.

Αυξημένη ασφάλεια: έλεγχος της ταχύτητας μέσω του ενεργού cruise control (ACC), και αυτοματοποιημένο φρενάρισμα ανάγκης (AEBS). Προειδοποίηση: σύστημα ειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας (LDW), σύστημα ασφαλούς απόστασης (DW), σύστημα αναγνώρισης ορίων ταχύτητας (TSR) και σύστημα ελέγχου τυφλής γωνίας (BSW).

Άνεση: κάμερα οπισθοπορείας, αυτόματη λειτουργία προβολέων (AHLB), αισθητήρες παρκαρίσματος και σύστημα αυτόματου παρκαρίσματος. Διαθέσιμη ήδη στα Espace και Talisman, η τεχνολογία Multi-Sense επιτρέπει στους χρήστες να προσωποποιήσουν την οδηγική εμπειρία που προσφέρει το αυτοκίνητο μέσω ρυθμίσεων στην απόκριση του κινητήρα, τη λειτουργία του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη EDC και το φωτισμό της καμπίνας. Όλα τα παραπάνω γίνονται μέσω ενός επιλογέα στη κεντρική κονσόλα, ενώ προσφέρονται 5 προγράμματα.

Από το λανσάρισμα του μοντέλου θα βρίσκεται κάτω από το καπό ο βενζινοκινητήρας Energy TCe 205 (έκδοση Mégane GT) που θα συνδυάζεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη EDC 7 σχέσεων. Παράλληλα από το 2016 διαθέσιμος θα είναι και ο πετρελαιοκινητήρας Energy dCi 165 με το EDC 6 σχέσεων που θα συμπληρώνει τη σειρά GT. Χρησιμοποιεί επίσης τον πετρελαιοκινητήρα Energy dCi 110 με χειροκίνητο κιβώτιο 6 σχέσεων που εκπέμπει μόλις 86γρμ./χλμ. CO2 και φέρει το σήμα ECO2. Τη γκάμα συμπληρώνουν οι κινητήρες ντίζελ Energy dCi 90, 110 & 130 ίππων, καθώς και οι βενζινοκινητήρες Energy TCe 100 & 130 ίππων (διαθέσιμο και με κιβώτιο EDC 7 σχέσεων)

Στις αρχές του 2017 θα προστεθεί και μια ντίζελ «Hybrid Assist» έκδοση που θα καταναλώνει κάτω από 3 λίτρα/100χλμ. καυσίμου και θα εκπέμπει μόλις 76 γραμ./χλμ. Αυτή η τιμή θα επιτυγχάνεται ανακτώντας ενέργεια κατά την επιβράδυνση και χρησιμοποιώντας την κατά την επιτάχυνση.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v