Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών πωλήσεων και after sales, η Seat Τεχνοκάρ κατέκτησε τις κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Ένας από τους δυσκολότερους τομείς που καλείται κάθε εταιρεία να υλοποιήσει και να αναπτύξει είναι η εξυπηρέτηση των πελατών μετά την πώληση. Η δημιουργία δικτύων εμπόρων, η οργάνωση ολοκληρωμένων συνεργείων και η παροχή ανταλλακτικών είναι μερικά από τα θέματα που απασχολούν κάθε αυτοκινητοβιομηχανία.
Ανακοινώθηκε, ότι η Seat Τεχνοκάρ και το δίκτυο εξουσιοδοτημένων διανομέων και επισκευαστών της, κατέκτησαν τις κορυφαίες θέσεις παγκοσμίως σε επίπεδο ικανοποίησης πελατών. Σύμφωνα με τα τελευταία αποτελέσματα της έρευνας ικανοποίησης πελατών πωλήσεων και after sales για το α’ τρίμηνο του 2015, την οποία διενεργεί η ανεξάρτητη εταιρεία TNS για λογαριασμό της Seat Ισπανίας σε όλες τις χώρες που έχει παρουσία η μάρκα, τα αποτελέσματα για την Ελλάδα ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά. Σημειώνεται ότι η TNS διεξάγει την αντίστοιχη έρευνα σε μηνιαία βάση από το 2008, ενώ οι πελάτες καλούνται να καταγράψουν την άποψη τους μέσω ηλεκτρονικού ερωτηματολογίου που τους αποστέλλεται.
Η πιο πρόσφατη ανάλυση των δεικτών για την Ελλάδα για την παραπάνω περίοδο, έδειξε ότι ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης Πελατών σε επίπεδο πωλήσεων (SSI) άγγιξε το 89,7% ενώ ο συνολικός Δείκτης Ικανοποίησης για το επίπεδο υπηρεσιών Αfter Sales (CSI) ανήλθε σε 88,8%, κορυφαίες βαθμολογίες και στους δύο τομείς. Ο υψηλός βαθμός ικανοποίησης για τις πωλήσεις αποτυπώνεται και σε επιμέρους απαντήσεις που έδωσαν οι πελάτες σε σημαντικά ερωτήματα όπως εάν θα σύστηναν και σε άλλους τον αντιπρόσωπο που τους εξυπηρέτησε ή εάν η επόμενη τους αγορά θα ήταν από τον ίδιο αντιπρόσωπο, με τις θετικές απαντήσεις και στις 2 ερωτήσεις να ξεπερνούν τις 9/10, τονίζεται στην ανακοίνωση.
Επιπρόσθετα η ικανοποίηση από την προσφορά και η διεξαγωγή δοκιμαστικής οδήγησης Test Drive, ένας τομέας ιδιαίτερα σημαντικός για τα αυτοκίνητα Seat, ξεπέρασε τις 8/10 θετικές απαντήσεις ενώ η συνολική ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση και τις γνώσεις του πωλητή άγγιξε το άριστα με τις θετικές απαντήσεις να ξεπερνούν τις 9,5/10. Αντίστοιχα στο κομμάτι του After Sales, η σύσταση του συνεργείου σε άλλους πελάτες συγκέντρωσε βαθμολογία της τάξης 9/10 θετικών απαντήσεων, ενώ σε αντίστοιχα επίπεδα κινήθηκε και το ποσοστό πρόθεσης εκ’ νέου επίσκεψης στο ίδιο συνεργείο στο μέλλον. Οι δείκτες αυτοί τονίζουν την προσπάθεια της Τεχνοκάρ και του δικτύου της, για την προσφορά ποιοτικών υπηρεσιών και προϊόντων, καταλήγει η ανακοίνωση.