Εικοσιπέντε χρόνια επιτυχημένης πορείας στον χώρο του αυτοκινήτου κλείνει φέτος η premium ιαπωνική φίρμα.
Παλαιότερο των 360 ημερών
του Σπύρου Ρέκκα
Η Lexus φέτος γιορτάζει τα 25 χρόνια παρουσίας της στην αγορά. Η premium ιαπωνική μάρκα όλο αυτό το διάστημα έχει δημιουργήσει πολλές καινοτομίες που συμβάλουν στην αναβάθμιση των χαρακτηριστικών του αυτοκινήτου.
Μερικές από τις τεχνολογικές προτάσεις της μάρκας που ανέδειξε τις άξιες των υβριδικών συστημάτων κίνησης:
- Το Lexus LS 600h ήταν το παγκοσμίως πρώτο πλήρως υβριδικό V8 όταν λανσαρίστηκε το 2010. - Το σύστημα κλιματισμού Climate Concierge’ που τοποθετείται στην τρέχουσα γενιά LS 600h, είναι το πρώτο στον κόσμο σύστημα ελέγχου κλιματισμού που χρησιμοποιεί αισθητήρες υπερύθρων για να παρακολουθεί τη θερμοκρασία του προσώπου των επιβατων. - Το LS 400 ήταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο που απέκτησε δορυφορικό σύστημα πλοήγησης στάνταρ το 1998. - Το προσεχές Lexus RC F είναι το πρώτο σπορ αυτοκίνητο με κινητήρα μπροστά / κίνηση πίσω (RWD) που διαθέτει Torque-Vectoring Differential. Αυτό χρησιμοποιεί πολύδισκους συμπλέκτες για την κατανομή ροπής μεταξύ των πίσω τροχών. - Το Lexus NX 300h είναι το πρώτο αυτοκίνητο στη βιομηχανία με Clari-Fi, μία τεχνολογία η οποία αναλύει και βελτιώνει την ποιότητα ήχου σε όλους τους τύπους συμπιεσμένων, ψηφιοποιημένων αρχείων μουσικής (στοιχείο του ηχοσυστήματος Mark Levinson Premium). - Η Lexus δημιούργησε το παγκοσμίως πρώτο πισωκίνητο (RWD) πολυτελές υβριδικό όχημα, το GS 450h το 2007. - Το 2006, το Lexus LS 460 λανσάρισε το παγκοσμίως πρώτο, οκτατάχυτο αυτόματο κιβώτιο. - Το εργοστάσιο της Lexus στην Kokura της Ιαπωνίας, είναι η πρώτη και μοναδική σε όλο τον κόσμο αποκλειστική μονάδα παραγωγής υβριδικών οχημάτων. Η γραμμή συναρμολόγησης έχει σύστημα θετικής πίεσης αέρα που εμποδίζει τα αιωρούμενα σωματίδια να μολύνουν τα υβριδικά εξαρτήματα του συστήματος κίνησης. - Το 2005, η δεύτερη γενιά IS ηταν το πρώτο αυτοκίνητο στον κόσμο με αερόσακο συνοδηγού δύο θαλάμων, παρέχοντας μεγαλύτερη προστασία στην περιοχή του αυχένα και των ώμων σε μία σύγκρουση. - Η πρώτη αερανάρτηση έκανε ντεμπούτο το 2000 στο LS 430. Το σύστημα διατηρεί σταθερό το ύψος του οχήματος ανεξάρτητα από τον αριθμό επιβατών ή το μεταφερόμενο φορτίο. Μπορεί να ανέβει ψηλότερα κατά 20 χιλ. σε ανώμαλους δρόμους ενώ χαμηλώνει αυτόματα στις υψηλές ταχύτητες για βελτίωση της αεροδυναμικής.