Peugeot 2008: Αστικές μετακινήσεις με στυλ και γαλλικό άρωμα

Το ολοκαίνουργιο crossover της Peugeot συνδυάζει ιδανικά τα πλεονεκτήματα ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου με τις διαστάσεις ενός μοντέρνου SUV και αποτελεί το πρώτο «παγκόσμιο» μοντέλο της γαλλικής φίρμας.
Peugeot 2008: Αστικές μετακινήσεις με στυλ και γαλλικό άρωμα
του Σπύρου Ρέκκα

Πριν ολοκληρωθεί το πρώτο δεκαήμερο του 2013, η Peugeot έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες και φωτογραφίες, για το πρώτο παγκόσμιο αυτοκίνητο της. Πρόκειται για το Peugeot 2008, ένα ολοκαίνουργιο crossover με δυναμική σχεδίαση, που θα κυκλοφορήσει στις περισσότερες αγορές του κόσμου. Παίρνει θέση δίπλα στο μεγαλύτερων διαστάσεων crossover 3008 και επισημαίνει την απόφαση της μάρκας, να διεκδικήσει υψηλό μερίδιο από την ανερχόμενη κατηγορία των υπερυψωμένων δικίνητων αυτοκινήτων.

Σχεδιάστηκε από 3 ομάδες
Ο νέος εκπρόσωπος της γαλλικής μάρκας στην κατηγορία Β, έχει ένα ακόμη σημαντικό χαρακτηριστικό, είναι το πρώτο αυτοκίνητο της μάρκας, που σχεδιάστηκε και αναπτύχθηκε ταυτόχρονα από τρεις ομάδες ειδικευμένων σχεδιαστών αυτοκινήτων, οι οποίες προέρχονταν από διαφορετικές γεωγραφικές ζώνες.

Με αυτό τον τρόπο η εταιρεία εξασφάλισε τον καλύτερο δυνατό συνδυασμό στοιχείων και χαρακτηριστικών, έτσι ώστε να καλύψει τις ανάγκες και τις απαιτήσεις μεγάλης μερίδας καταναλωτών που προέρχονται από διαφορετικές ηπείρους. Δεν είναι τυχαίο, ότι το 2008 θα κατασκευάζεται κοντά στις υποψήφιες αγορές, στην Γαλλία (Mulhouse), στην Κίνα (Wuhan) και στη Βραζιλία (Porto Real).



Το νέο crossover με τη δυναμική σχεδίαση έχει μήκος μόλις 4,16 μέτρα και ανήκει στη κατηγορία Β. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι συνδυάζει τα πλεονεκτήματα ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου με τους όγκους ενός μοντέρνου SUV. Στα θετικά του συμπεριλαμβάνονται και άλλα σημαντικά στοιχεία όπως οι ευρύχωροι εσωτερικοί χώροι, η μεγάλη χρηστικότητα και η άνεση. Τονίζεται ότι έχει τη δυνατότητα να κινείται άνετα μέσα στην πόλη όσο και στον αυτοκινητόδρομο.

Στόχος οι νέοι πελάτες
«Με το 2008 η Peugeot διαθέτει το όχημα, που θα την εδραιώσει στις πρώτες θέσεις της κατηγορίας του στην Ευρώπη και που θα κερδίσει νέους πελάτες στην Ασία και στη Λατινική Αμερική» δήλωσε ο γενικός διευθυντής της εταιρείας Μαξίμ Πικάτ.
Το υπερυψωμένο αμάξωμα του 2008 εφοδιάζεται με ζάντες 17’’ και ελαστικά ειδικών προδιαγραφών «Mud & Snow». Ξεχωρίζουν ο σχεδιασμός των φτερών ενώ οι προφυλακτήρες και το κάτω μέρος του αμαξώματος, είναι βαμμένα σε μαύρο χρώμα.

Φώτα ημέρας LED
Στο μπροστινό πρόβολο είναι εμφανής η παρουσία των σχεδιαστικών στοιχείων που καθορίζει η νέα ταυτότητα της μάρκας. Τα φωτιστικά σώματα περιλαμβάνουν όλες τις λειτουργίες και ενισχύουν την δυναμική σχεδίαση του αυτοκινήτου. Στο ίδιο μήκος κύματος και τα φώτα ημέρας με LED.

Εύσημα στους σχεδιαστές για τις μεγάλες γυάλινες επιφάνειες και την πανοραμική οροφή. Μια ακόμη στιλιστική λεπτομέρεια είναι οι ειδικά σχεδιασμένες μπάρες οροφής ενώ η πίσω αεροτομή συμβάλει στην επίτευξη καλύτερης αεροδυναμικής.

Το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Στην ελληνική αγορά θα λανσαριστεί στις αρχές του καλοκαιριού. Η παλέτα των κινητήρων είναι προσαρμοσμένη στις νέες συνθήκες της αγοράς. Εφοδιάζεται με δυο βενζινοκινητήρες και ισάριθμους ντίζελ. Οι πρώτοι έχουν χωρητικότητα 1.200 κ.εκ. και 1.600 κ.εκ. και οι ντίζελ 1.400 και 1.600 κ.εκ.

Χωρίς τέλη κυκλοφορίας
Οι βασικές εκδόσεις του τρικύλινδρου βενζινοκινητήρα 1.200 κ.εκ. και του ντίζελ 1.440 κ.εκ. έχουν μειωμένες εκπομπές CO2, μόλις 99 γραμ./χλμ. Αυτό σημαίνει ότι δεν επιβαρύνονται με τέλη κυκλοφορίας στην χώρα μας. Οι ντίζελ θα προσφέρονται και με την εξελιγμένη τεχνολογία e-HDi. 478.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v