Passat CC: Αντίο στους γκρίζους κροτάφους

Η VW «τολμά» εισβάλλοντας δυναμικά στο χώρο των 4θυρων 2+2 Coupe με το νέο Passat CC. Πείτε αντίο στα συνηθισμένα "οικογενειακά" μοντέλα με τα «πολυφορεμένα» χαρακτηριστικά και τις γνωστές αρετές. Το CC διαθέτει γοητεία, δυναμισμό και τεχνογνωσία.
Passat CC: Αντίο στους γκρίζους κροτάφους
Τα τελευταία χρόνια η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία έχει κατακλυστεί όχι μόνο από νέα μοντέλα και νέες κατηγορίες οχημάτων (SUV, Crossover) αλλά και από τύπους μοντέλων που είχαν «χαθεί» (CC).

Επιπλέον η κάθε κατηγορία εμπλουτίζεται αδιάκοπα με καινούργια μοντέλα που διευρύνουν σημαντικά τις επιλογές των υποψήφιων αγοραστών. Το νέο Passat CC (τα δύο γράμματα δεν παραπέμπουν σε Coupe Cabriolet) αποτελεί ένα από τα ολιγάριθμα μοντέλα της «κατηγορίας» των 4θυρων Coupe τα οποία συνδυάζουν τις «οικογενειακές αρετές» ενός μεγάλου οχήματος, με μια «εσάνς» σπορ κομψότητας και πιο εκλεπτυσμένου εσωτερικού.

Στην πράξη το νέο VW δεν αποποιείται ακριβώς τον οικογενειακό του μανδύα, που τον έκανε τόσο δημοφιλή σε Ελλάδα και Ευρώπη. Απλά προσφέρει δυο - τρεις δόσεις παραπάνω πολυτέλειας σε ένα σαφώς πιο εντυπωσιακό περιτύλιγμα από το απλό «μοντέλο», ενώ αισθητές είναι και οι διαφορές στο εσωτερικό.

Εξωτερικά το Passat CC είναι λίγο μακρύτερο, φαρδύτερο και χαμηλότερο από το “απλό” Passat. Οι κυριότερες διαφορές αφορούν την εντονότερη κλίση της οροφής, τα νέα φωτιστικά σώματα εμπρός και πίσω, την μεγαλύτερη γρίλια και τη γενικότερη αίσθηση δυναμισμού που αποπνέει. Συνολικά το μοντέλο δείχνει σαφώς πιο όμορφο, ιδιαίτερα από την πλάγια όψη.

[Δείτε βίντεο με το νέο Passat]


Εξίσου εντυπωσιακές είναι οι διαφοροποιήσεις στο εσωτερικό του οχήματος. Νέο τριάκτινο τιμόνι πολλαπλών λειτουργιών, πολυτελέστερες επενδύσεις, θύρες χωρίς πλαίσια, οθόνη αφής με δορυφορική πλοήγηση, θερμαινόμενα καθίσματα, οκτώ αερόσακοι.

Διακρίνεται επίσης για τον εξελιγμένο εξοπλισμό που ενσωματώνει στον οποίο περιλαμβάνονται Lane, Park και Front Assist (συστήματα για διόρθωση πορείας, πάργκινκ και μείωσης ταχύτητας αντίστοιχα) αλλά και μια ανάρτηση τριών επιλογών (normal, sport και comfort) ανάλογα με τις διαθέσεις του οδηγού. Στα πίσω καθίσματα η «πέμπτη θέση» έχει αντικατασταθεί από μία θήκη και ένα υποβραχιόνιο, δικαιολογώντας πλήρως το χαρακτηρισμό 2+2 θέσεων.

Οι βενζινοκινητήριες μονάδες είναι τρεις, των 1,8, 2,0 και 3,6 λίτρων αντίστοιχα. Ο μικρότερος των 1,8 λίτρων βγάζει 160 άλογα στις 5.500 σ.α.λ. χαρίζοντας τελική ταχύτητα της τάξεως των 220 και πλέον χιλιομέτρων, ενώ η μέγιστη ροπή αγγίζει τα 25,5χλγμ.

Η επιτυχία του Passat CC θα πρέπει να θεωρείται περίπου σίγουρη, δεδομένων των διαπιστευτηρίων και της ιστορίας του απλού μοντέλου αλλά και του ονόματος της γερμανικής φίρμας. Επιπλέον το CC «παίζει μπάλα» μόνο του σε μια κατηγορία που βασικός αντίπαλος είναι η καταπληκτική μεν, ακριβούτσικη δε, Mercedes CLS.

Οι τιμές και οι χρόνοι άφιξης στην Ελλάδα του νέου Passat δεν έχουν ανακοινωθεί. Στη Μεγάλη Βρετανία οι πρώτες πωλήσεις αναμένονται στα τέλη του φετινού καλοκαιριού και ως εκ τούτο θα πρέπει να θεωρείται σίγουρο ότι το CC θα κάνει την εμφάνισή του στις εκθέσεις έως τα τέλη του 2008.

Επιμέλεια: Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v