Continental GTC: Bentley για... γαλαζοαίματους

Εκρηκτικές επιδόσεις, της τάξεως των 312 χιλιομέτρων τελικής ταχύτητας και επιτάχυνσης στα πρώτα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 5,1 δευτερόλεπτα, υπερπολυτελές εσωτερικό, εστέτ χαρακτήρας. Η ανοικτή έκδοση του supercar των... γαλαζοαίματων δε θα μπορούσε να συμβιβάζεται με τίποτα λιγότερο από την τελειότητα. Καλώσηρθατε στον γοητευτικό και exclusive κόσμο της Bentley GTC.

Η ασύγκριτη πολυτέλεια πλαισιωμένη από τις εκρηκτικές επιδόσεις αλλά και την ιδιαίτερη βρετανική κλάση αποτελούσαν πάντα το σήμα κατατεθέν των Bentley, μοντέλων που μαζί με την Rolls Royce έχουν εντυπωθεί ως το απαύγασμα της χλιδής.

Υπό αυτή την έννοια η Bentley Continental GTC (ανοικτή έκδοση της Continental GT) δεν θα μπορούσε να διαφέρει από τους ένδοξους προγόνους της καθώς τα πάντα σε αυτή βρίσκονται στον υπερθετικό βαθμό: Από την ασυναγώνιστη πολυτέλεια στο εσωτερικό έως τον κινητήρα, την τεχνολογία, την τιμή αλλά και τις επιδόσεις.

Οι τελευταίες μπορούν να καταστήσουν την Bentley ένα ταχύτατο supercar, ικανό να ”παίξει” στα ίσα (και να προσπεράσει) μια Ferrari ή μια Lamborghini.

Υπεύθυνος για αυτές τις επιδόσεις δεν είναι άλλος από τον 12κυλίνδρο κινητήρα των 6.000 λίτρων με τα διπλά τούρμπο, που χαρίζουν στο όχημα των 2.475 κιλών (!) τελική ταχύτητα της τάξεως των 312 χλμ.

Το ”πάρτυ” αρχίζει στις 1.600 στροφές όπου είναι διαθέσιμο το μέγιστο της ροπής των 650Nm, ενώ η ισχύς βρίσκεται κάπου στα 560 άλογα. Με αυτά και με αυτά το όχημα επιταχύνει έως τα πρώτα 100χ.α..ω σε μόλις 5,1 sec., ενώ η κίνηση μεταδίδεται στους 4 τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων.

Παράλληλα το όχημα διαθέτει ειδικά σχεδιασμένες αναρτήσεις τόσο για την πλήρη απόσβεση των ανωμαλιών του εδάφους όσο και για την ύπαρξη ενός περιορισμένου χώρου αποσκευών.

Ο υποψήφιος αγοραστής θα έχει το δύσκολο έργο επιλογής μεταξύ των 15 χρωμάτων για το εξωτερικό και των 21 χρωμάτων για το δερμάτινο εσωτερικό. Για την κάλυψη του εσωτερικού απαιτείται το δέρμα περίπου 15 ζώων (προτιμώνται αυτά της Βορείου Ευρώπης λόγω ποιότητας και αντοχής του δέρματος), ενώ η επιφάνεια του τιμονιού διαθέτει διπλή επίστρωση. Τα δε ”πατάκια” είναι κατασκευασμένα από ειδικό λεπτό αρνίσιο μαλλί.

Η ξύλινη επένδυση του εσωτερικού απαιτεί εξειδικευμένη επεξεργασία δύο εβδομάδων πριν τοποθετεί στο αυτοκίνητο, ενώ ο υποψήφιος αγοραστής μπορεί να επιλέξει μεταξύ 4 ”επενδύσεων”. Περιττό να τονίσουμε την ποιότητα των υλικών αλλά και ότι οι περισσότερες από τις ανάλογες εργασίες πραγματοποιούνται στο χέρι.

Στον εξοπλισμό περιλαμβάνονται ακόμα μπροστινοί και πλάγιοι αερόσακοι, ενισχυμένα roll-bars που λειτουργούν αυτόματα σε περίπτωση ανατροπής του οχήματος, εξωτερικοί ηλεκτρονικοί-θερμαινόμενοι καθρέπτες με μνήμες, αισθητήρες βροχής, κουμπί εκκίνησης του κινητήρα, εξελιγμένο ηχοσύστημα.

Στο πράγματι υπερπολυτελές εσωτερικό δεσπόζει η κεντρική κονσόλα μέσω της οποίας ο οδηγός μπορεί να έχει τον πλήρη έλεγχο της τηλεόρασης, των δορυφορικών συστημάτων πλοήγησης, των ηλεκτρονικών μνημών καθισμάτων, των κινητών τηλεφώνων, του κλιματισμού και όλων των τεχνολογικών πολυτελειών που παρέχει ο… κόσμος της Bentley.

Για την ιστορία να αναφέρουμε ότι η Bentley ανήκει στον όμιλο της Volkswagen και ότι η τιμή της (κατόπιν παραγγελίας βέβαια) αποτιμάται κάπου μεταξύ των 250.000 και 300.000 ευρώ.

Άρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v