Audi TT: Νέο αίμα για το sport best seller

Το νέο Audi TT, ίσως το πλέον αναμενόμενο μοντέλο ανεξαρτήτως κατηγορίας φτάνει στη χώρα μας το φθινόπωρο. Ανανεωμένο κυρίως εσωτερικά αλλά και τεχνολογικά, εξοπλίζεται με δύο κινητήρια σύνολα 2,0 TFSI και 3,2 λίτρων αντίστοιχα και φιλοδοξεί να επαναλάβει την επιτυχία του προκατόχου του.

Το νέο Audi TT αποτελεί ίσως το πιο πολυαναμενόμενο μοντέλο στη χώρα μας ανεξαρτήτως κατηγορίας, προκαλώντας το ενδιαφέρον και την περιέργεια ακόμα και εκείνων που δεν επιθυμούν ή δεν μπορούν να το αγοράσουν.

Το τρέχον ΤΤ παρά τα... χρονάκια του, διατηρεί ακόμα τη σχεδιαστική φρεσκάδα και θεωρείται πια σχεδόν κλασικό. Ωστόσο, από την πρώτη του εμφάνιση το 1998 οι προκλήσεις και ο ανταγωνισμός έχουν μεγαλώσει με τις Alfa Romeo, Νissan, Mazda, BMW να λανσάρουν μοντέλα που απευθύνονται στο ίδιο target group.

Εξωτερικά, το νέο ΤΤ δεν διαφοροποιείται αισθητά από το προηγούμενο ούτε πρόκειται να εντυπωσιάσει με τη φουτουριστική του σχεδίαση, όπως έκανε άλλοτε το σημερινό μοντέλο. Είναι μάλλον ομορφότερο, σίγουρα μεγαλύτερο και πιο προηγμένο τεχνολογικά.

Η ευκρινέστερη αλλαγή αφορά την μπροστινή μάσκα που ομοιάζει αρκετά με ορισμένα άλλα μοντέλα της γερμανικής φίρμας. Αξίζει ακόμα να αναφερθεί η ύπαρξη μιας αεροτομής που ”ανοίγει” αυτόματα όταν το όχημα υπερβεί τα 120 χ.α.ω.

Μεγαλύτερες και πιο συναρπαστικές αλλαγές θα βρει κανείς στο εσωτερικό του νέου Audi. To κάτω τμήμα της στεφάνης του τιμονιού είναι επίπεδο προσδίδοντας αγωνιστική διάσταση, οι κεντρικοί αεραγωγοί έγιναν τρεις, η χρήση του αλουμινίου μεγάλωσε και- το κυριότερο– το ταμπλό κοιτάζει πλέον εκεί που πρέπει, δηλαδή προς τον οδηγό.

Την εικόνα της πολυτέλειας συμπληρώνει η γνωστή από άλλα μοντέλα της φίρμας οθόνη πολλαπλών λειτουργιών ΜΜΙ, που διαχειρίζεται περιφερειακές λειτουργίες του οχήματος.

Αρχικά θα εξοπλίζεται με δύο κινητήρια σύνολα 2,0 TFSI και 3,2 λίτρων αντίστοιχα. Το μικρότερο αποδίδει 200 ίππους με τελική ταχύτητα τα 240 χ.α.ω., ενώ το ισχυρότερο 250 ίππους με τελική στα 250 χ.α.ω. Τα πρώτα 100 έρχονται σε 6,6 και 5,9 sec. αντίστοιχα.

Ανεξαρτήτως εκδόσεων, θα προσφέρεται με ένα 6ταχυτο μηχανικό κιβώτιο ή εναλλακτικά με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη τύπου DSG. Αξίζει να σημειώσουμε ότι στο ΤΤ με τον κινητήρα των 3,2lt η κίνηση θα μεταδίδεται στους τέσσερις τροχούς.

Ακόμα λόγω της αυξημένης χρήσης αλουμινίου, που ξεπέρασε το 65% το ΤΤ είναι ελαφρύτερο από το μοντέλο που θα αντικαταστήσει (συγκρίνοντας τις αντίστοιχες εκδόσεις).

Ως συνήθως οι μικρότερες εκδόσεις θα ακολουθήσουν αργότερα, ενώ το TT roadster αναμένεται το 2007. Επί ελληνικού εδάφους το νέο ΤΤ προβλέπεται να φτάσει το φθινόπωρο.

Αρης Δαμουλάκης

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v