Νέα Maserati MC20 Cielo: Με πρωτοποριακή αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή

To εντυπωσιακό μοντέλο προσφέρει έναν τέλειο συνδυασμό σπορτίφ και πολυτέλειας, με απαράμιλλο στιλ.
Νέα Maserati MC20 Cielo: Με πρωτοποριακή αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή

Επιδόσεις, στυλ, άνεση και τεχνολογία, αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που δίνουν το προβάδισμα στην ολοκαίνουργια Maserati MC20 Cielo. Το ονειρεμένο spyder, υπόσχεται οδηγική απόλαυση και μοναδική αίσθηση.

Εξοπλισμένο με τον επαναστατικό κινητήρα V6 Nettuno που έκανε το ντεμπούτο του στο 2020 MC20, το MC20 Cielo προσφέρει έναν τέλειο συνδυασμό σπορτίφ και πολυτέλειας, χάρη σε μια προδιαγραφή μοναδική για την κατηγορία: την πρωτοποριακή αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή.

Θερμομόνωση

Είναι το καλύτερο στην κατηγορία όσον αφορά τη θερμομόνωση, την ταχύτητα ανοίγματος και κλεισίματος (μόλις 12΄΄) και αποτελεί την επιτομή της σχετικής τεχνολογίας.

Για να γίνει αυτό, το νέο μοντέλο είναι εξοπλισμένο με ένα υπερσύγχρονο ηλεκτροχρωμικό (έξυπνο γυαλί) παράθυρο που μπορεί να μετατραπεί αμέσως από διαφανές σε αδιαφανές με το πάτημα ενός κουμπιού στην κεντρική οθόνη, χάρη στο Polymer-Dispersed Liquid, τεχνολογία Crystal (PDLC).



Έμφυτο σπορ DNA

Όταν ένα κουπέ μετατρέπεται σε κάμπριο, η αύξηση του βάρους είναι συνήθως μια μεγάλη πρόκληση. Πρωτοποριακή από τη φύση της, η Maserati κατάφερε να το περιορίσει και να διατηρήσει το έμφυτο σπορ DNA του MC20.

Το MC20 Cielo ζυγίζει μόλις 65 κιλά περισσότερο από το κουπέ, που έγινε εφικτό χάρη στη σχολαστική, ακριβή εργασία στα στάδια της σχεδίασης του αυτοκινήτου. Περιορίζοντας την αύξηση βάρους στα 65 κιλά, η Maserati διατηρεί τις δυναμικές επιδόσεις και την οδηγική απόλαυση της έκδοσης coupé στο MC20 Cielo.

Το πλαίσιο από ανθρακονήματα εγγυάται επίσης ασυμβίβαστη στρεπτική ακαμψία, προσφέροντας έναν συνδυασμό εξαιρετικής συμπεριφοράς στο δρόμο και στην πίστα.



Ενεργητική ασφάλεια

Το νέο μοντέλο προσθέτει επίσης μια ευρεία γκάμα Συστημάτων Ενεργητικής Ασφάλειας, σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο μοντέλο  σε αυτή την κατηγορία. Εκτός από τους αισθητήρες στάθμευσης, την κάμερα οπισθοπορείας και την παρακολούθηση τυφλού σημείου που περιλαμβάνονται στο MC20 από το MY22, το νέο spyder εισάγει αυτόνομο φρένο έκτακτης ανάγκης, πληροφορίες οδικής σήμανσης και το σύστημα Surround View 360°, για να βοηθήσει με τους ελιγμούς στάθμευσης χρησιμοποιώντας τέσσερις επιπλέον κάμερες.

Η πρωτοποριακή ηλεκτρικά αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή

Το στοιχείο που την κάνει να ξεχωρίζει από κάθε άλλο spyder είναι η ηλεκτρικά ανασυρόμενη γυάλινη οροφή, η επιτομή της τεχνολογίας.

Η διαφανής γυάλινη οροφή, η μεγαλύτερη στην κατηγορία, έχει μήκος 909 χιλ., πλάτος 615 χιλ. και επιφάνεια μεγαλύτερη από μισό τετραγωνικό μέτρο. Το MC20 Cielo είναι το μόνο μοντέλο στην κατηγορία του με πλήρως αναδιπλούμενη γυάλινη οροφή στάνταρ, χωρίς επιπτώσεις στον αποθηκευτικό χώρο του αυτοκινήτου. Το μόνο που χρειάζεται να κάνει ο οδηγός είναι να πατήσει ένα κουμπί στην κεντρική οθόνη αφής. Σε μόλις 12΄΄, η οροφή ανοίγει ή κλείνει, μεταμορφώνοντας αυτό το σούπερ σπορ αυτοκίνητο.

Διάφανης ή αδιάφανης

Πατώντας ένα άλλο κουμπί αφής το γυαλί αλλάζει από διαφανές σε αδιαφανές ή το αντίστροφο. Η προηγμένη τεχνολογία υγρών κρυστάλλων με διασποράς πολυμερών (PDLC) καθιστά δυνατή την αλλαγή της διαφάνειας σε μια στιγμή. Λειτουργεί σχεδόν σε όλες τις θερμοκρασίες, από -30°C έως +85°C.

Κατασκευασμένη από τη Maserati σε συνεργασία με την Webasto, η οροφή εγγυάται επίσης τέλεια θερμομόνωση και μειωμένο θόρυβο στο αυτοκίνητο, θέτοντας το σημείο αναφοράς σε ένα τομές όπου οι αναδιπλούμενες οροφές είναι συχνά κατασκευασμένες από εύκαμπτα υλικά(ύφασμα, πλαστικό) ή μέταλλο.



Ο κινητήρας Nettuno

Ο κινητήρας είναι η επαναστατική μονάδα Nettuno που έκανε το ντεμπούτο της στην έκδοση coupé. Η Nettuno είναι το αποτέλεσμα μιας γνήσιας τεχνολογικής επανάστασης, που προστατεύεται από διεθνή διπλώματα ευρεσιτεχνίας.

Η Nettuno έχει αρχιτεκτονική V 90°, με 6κύλινδρο twin-turbo 3 λίτρων. Μπορεί να αποδώσει 630 ίππους στις 7.500 σ.α.λ. και 73,8 χλγμ. ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Η αναλογία ισχύος προς βάρος είναι 210 ίπποι/λίτρο.

Τεχνολογία από τη Formula 1

Η ψυχή του κινητήρα είναι το καινοτόμο σύστημα καύσης πριν από το θάλαμο που διαθέτει δύο μπουζί. Αυτή η τεχνολογία προέρχεται από τη Formula 1 και είναι τώρα διαθέσιμη για πρώτη φορά σε κινητήρα που προορίζεται για το δρόμο. Συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων DCT, 8 σχέσεων. Επιδόσεις, 0-100χλμ./ώρα σε περίπου 3΄΄, 0-200 χλμ./ώρα σε 9,2΄΄. Τελική ταχύτητα περίπου 320 χλμ./ώρα.

Διαστάσεις, μήκος 4.669 χιλ., πλάτος 2.178 χιλ., ύψος 1.218 χιλ., μεταξόνιο 2.700 χιλ. Κύκλος στροφής 11,8 μ. Χωρητικότητα χώρου αποσκευών, πίσω 100 λίτρα. Χωρητικότητα χώρου αποσκευών, εμπρός 50 λίτρα. Βάρος 1.540 κιλά. Κατανομή βάρους, εμπρός/πίσω 40% / 60%

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v