Από 17.777 ευρώ το Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid Allgrip

Μια αξιόλογη επιλογή στη κατηγορία των SUV με ήπια υβριδική τεχνολογία και σύστημα τετρακίνησης είναι το ανανεωμένο Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid Allgrip.
Από 17.777 ευρώ το Suzuki SX4 S-Cross 1.4 Hybrid Allgrip

Ο νέος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας 1.4 Boosterjet, προσφέρει 129 ίππους και άφθονη ροπή 23,6 χλγμ. από τις 2.000-3.000 σ.α.λ. Η κατανάλωση του καυσίμου βελτιστοποιείται με την χρήση μεταβλητού χρονισμού της βαλβίδας εισαγωγής (VVT), την βαλβίδα ανακύκλωσης καυσαερίων (EGR) που διαθέτει ξεχωριστό σύστημα ψύξης, και την υψηλότερη σχέση συμπίεσης. Εργοστασιακή μέση τιμή 4,9 λίτρα/100 χλμ.

Ήπιο υβριδικό σύστημα 48V

Το νέο ήπιο υβριδικό σύστημα 48V αποτελείται από μια ηλεκτρογεννήτρια (ISG – Integrated Starter Generator) με λειτουργία ηλεκτρικού κινητήρα, μια μπαταρία ιόντων λιθίου 48V και ένα μετατροπέα τάσης 48-12V DC/DC. Με μεγαλύτερη τάση τροφοδοσίας από το αρχικό ήπιο υβριδικό σύστημα 12V, αυξάνει τόσο την ανάκτηση ενέργειας από την επιβράδυνση, όσο και την ποσότητα ηλεκτρικής ενέργειας που χρησιμοποιείται για την υποβοήθηση του κινητήρα, προκειμένου να μειωθεί η κατανάλωση καυσίμου και να βελτιωθεί η απόδοση. Παρόλο που δίνεται προτεραιότητα στην κατανάλωση του καυσίμου υπό κανονικές συνθήκες οδήγησης, το σύστημα προσθέτει επιπλέον ροπή στον κινητήρα, χρησιμοποιώντας μία από τις δύο λειτουργίες (αναπλήρωση ροπής ή ενίσχυση ροπής) όταν ο οδηγός ζητά γρήγορη επιτάχυνση. Επιπλέον, η ηλεκτρογεννήτρια θέτει τον κινητήρα σε λειτουργία ρελαντί και εξαλείφει την κατανάλωση καυσίμου κατά την επιβράδυνση.



Νέα γενιά τετρακίνησης

Η νέα γενιά τετρακίνησης ALLGRIP αυξάνει τις ικανότητες κίνησης. Παρέχει τέσσερις λειτουργίες (auto, sport, snow, lock) μέσω ενός περιστροφικού διακόπτη στην κεντρική κονσόλα. Auto, δίνει προτεραιότητα στην οικονομία καυσίμου σε φυσιολογικές συνθήκες οδήγησης. Το σύστημα μετάδοσης στέλνει ροπή μόνο στους εμπρός τροχούς, ενώ μετατρέπεται αυτόματα σε τετρακίνητο μόλις ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης. Sport, βελτιώνει την συμπεριφορά σε δρόμους με στροφές ή συνεχείς αλλαγές κατεύθυνσης, κατανέμοντας περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.

Για την καλύτερη απόκριση του κινητήρα, βελτιστοποιεί τα χαρακτηριστικά επιτάχυνσης/ροπής. Snow, για χιονισμένες, μη ασφαλτοστρωμένες και άλλες ολισθηρές επιφάνειες. Βελτιώνει την πρόσφυση κατά την επιτάχυνση σε ολισθηρές επιφάνειες. Lock, για τον απεγκλωβισμό του αυτοκινήτου από χιόνι, λάσπη ή άμμο, η λειτουργία αυτή κατανέμει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Το ESP και άλλες τεχνολογίες αξιοποιούνται στο μέγιστο για να απελευθερώσουν το όχημα. Η λειτουργία αλλάζει σε Snow στα 60 χλμ./ώρα. Από 17.777 ευρώ.

Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v