Η BMW στοχεύει σε διπλασιασμό των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων

Το BMW Group αναπροσαρμόζει τους τομείς πωλήσεων και μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία με το δίκτυο λιανικής με στόχο να διπλασιάσει τις πωλήσεις.
Η BMW στοχεύει σε διπλασιασμό των πωλήσεων των αμιγώς ηλεκτρικών οχημάτων
Μετά τις πωλήσεις ρεκόρ που κατέγραψε το 4ο τρίμηνο του 2020, το BMW Group αναπροσαρμόζει τους τομείς πωλήσεων και μάρκετινγκ σε στενή συνεργασία με το δίκτυο λιανικής – με σκοπό να προσφέρει μία κορυφαία premium εμπειρία πελάτη.

Έχει αυξήσει τον αριθμό ηλεκτροκίνητων οχημάτων του (αμιγώς ηλεκτρικά και plug-in υβριδικά) στη γκάμα του στα 13 μοντέλα, που διατίθενται σε 74 αγορές σε όλο το κόσμο. Μάλιστα, σχεδιάζει να διπλασιάσει των αριθμό αυτό σε 25 μοντέλα μέχρι το 2023, εκ των οποίων πάνω από τα μισά θα είναι αμιγώς ηλεκτρικά.

Ηλεκτρονική διαμόρφωση του αυτοκινήτου

Έκανε άλματα στην ψηφιοποίηση πωλήσεων και μάρκετινγκ την περασμένη χρονιά, κατά ένα μέρος λόγω της πανδημίας του κορωνοϊού και της επιθυμίας των πελατών για μία όσο το δυνατόν πιο ανέπαφη διαδικασία πωλήσεων: Εκπρόσωποι πωλήσεων σε περισσότερες από 60 αγορές μπορούν τώρα να συμβουλεύουν τους πελάτες και να πωλούν οχήματα από οποιαδήποτε τοποθεσία. Μπορούν να διαμορφώνουν τα οχήματα μαζί με τον πελάτη μέσω μιας διαμοιρασμένης οθόνης, για παράδειγμα, ή να προσφέρουν μία εικονική περιήγηση των αυτοκινήτων που έχουν σε απόθεμα.

Σε δεύτερο βήμα, η εταιρεία εφάρμοσε εκτενώς τη διαδικασία online πωλήσεων για το δίκτυο λιανικής σε κύριες αγορές μέσω ιστότοπων υψηλής κυκλοφορίας, κάτι το οποίο θα επεκταθεί σε περισσότερες αγορές το 2021.

Παράδοση στο σπίτι

Στο πλαίσιο της νέας στρατηγικής πωλήσεων, το BMW Group σε συνεργασία με το δίκτυο λιανικής, μελλοντικά, σχεδιάζει να προσφέρει στους πελάτες τη δυνατότητα αγοράς του οχήματός τους (διαμορφωμένο από τους ίδιους), αποκλειστικά online, με παράδοση στη πόρτα του σπιτιού τους. Με τον τρόπο αυτό θα παρέχει μία ολοκληρωμένη online εμπειρία, από τη διαμόρφωση μέχρι την παραγγελία και το στάδιο χρήσης. Οι πελάτες θα γνωρίσουν τη νέα στρατηγική πωλήσεων και μάρκετινγκ για πρώτη φορά με το λανσάρισμα των BMW iX και BMW i 4.
Μπείτε στη συζήτηση

σχόλια

v